Saab 9-5 Griffin 3.0V6 147kW '99 = 109 000.-
Kõige lihtsam airbagi kontroll - keerad süüte sisse, Airbagi tuli läheb põlema, käivitad, Airbagi tuli kustub. Kui airbagi märgutuli ei sütti, on tegemist esimese hoiatusega, et miski kulibin on näiteks bage nii "remontinud" et hoiatustule pirni välja keeranud, vmt..
Tech 2 peaks olema Saabi kaval aparaat, mis ühendatakse auto küljes paiknevasse diagnostikapistikusse, ja mille kaudu leiab kõiksugu huvitavaid vigasid, mis auto oma aju arvates temas peituvad - kuigi avariijälgesid sellega minu meelest eriti lihtsalt tuvastada ei anna.
Ja ma ei väsi kordamast - Ärge kartke osta avariilist autot - ärge palun ostke KEHVASTI TAASTATUD avariilist autot.
Tech 2 peaks olema Saabi kaval aparaat, mis ühendatakse auto küljes paiknevasse diagnostikapistikusse, ja mille kaudu leiab kõiksugu huvitavaid vigasid, mis auto oma aju arvates temas peituvad - kuigi avariijälgesid sellega minu meelest eriti lihtsalt tuvastada ei anna.
Ja ma ei väsi kordamast - Ärge kartke osta avariilist autot - ärge palun ostke KEHVASTI TAASTATUD avariilist autot.
Algselt postitas: epsum
Tech 2 peaks olema Saabi kaval aparaat, mis ühendatakse auto küljes paiknevasse diagnostikapistikusse, ja mille kaudu leiab kõiksugu huvitavaid vigasid
Kas Tartus ka seda kavalat - Tech2 - riistapuud kuskil on?
kuidas selliste funktsiooniga reaalses elus on:
...Another safety innovation Saab labels as the Night Panel. Glaring lights for instruments at night may be deleted with the push of a single button, leaving only the speedometer visible to enhance driver's night vision. If problems should arise like low fuel level or falling oil pressure, information lights up on a need-to-know basis... ehk siis armatuuri valgustuse kustutamise võimalus
...The Griffin even has a refrigerated glove compartment to keep its contents chilled when required - kindalaekas külmustuskapi funktsiooni ?
Need funktsioonid on ja toimivad ning mitte ainult Griffinil.
Nightpanel - mulle meeldib, jätab spido 0-140 valgustatuks, kõik muu kustutab ära. Kui kiirus üle 140 siis valgustab lõpu spidost, kui midagi mäda siis näitab.
Kindalaeka külmutusfunktsiooni pole veel proovinud aga usun, et ka see peaks mõnus olema.
Nightpanel - mulle meeldib, jätab spido 0-140 valgustatuks, kõik muu kustutab ära. Kui kiirus üle 140 siis valgustab lõpu spidost, kui midagi mäda siis näitab.
Kindalaeka külmutusfunktsiooni pole veel proovinud aga usun, et ka see peaks mõnus olema.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Tegelikult ei ole see mitte ainult SAABi kaval aparaat, sellesse käib litsenseeritud tarkvara, iga automargi jaoks eraldi litsents loomulikult, mis siis suudab suhelda suht paljude autodega nagu ma aru olen saanud. SAABi spetsiifilist tarkvara on siiski vist ainult kolmes paljunimetatud kohas saadaval.Algselt postitas: epsum
Tech 2 peaks olema Saabi kaval aparaat...
Keegi just hiljuti lisas kuhugi postitusse isegi pildi antud riistast...
Algselt postitas: gsaab
Kas sellel autol hammasrihma vahetus on tehtud, minu mäletamist mööda maksab see ca. 8k ringis?
Isegi kui lasta nii kallis rihmavahetus ära teha, on ta ikkagi odavam kui kapriissetel Saabi mootoritel ketti vahetada

Algselt postitas: sigaelmarAlgselt postitas: gsaab
Kas sellel autol hammasrihma vahetus on tehtud, minu mäletamist mööda maksab see ca. 8k ringis?
Isegi kui lasta nii kallis rihmavahetus ära teha, on ta ikkagi odavam kui kapriissetel Saabi mootoritel ketti vahetadaTegelt peaks asja tehtud saama ca 2500,- + töö 4-5 h.
jutt jumala õige sul.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kas tõesti?
Ketivahetus maksis vist suurusjärk12000 krooni - kestab keskmiselt 250000km
Kaua üks rihm kestab? 70000km? 3 rihmavahetust on 24000krooni
Seda siis matemaatiliselt. Reaalsuses tuleks 8000 välja käia iga 1,5-2 aasta tagant.
Ketivahetus maksis vist suurusjärk12000 krooni - kestab keskmiselt 250000km
Kaua üks rihm kestab? 70000km? 3 rihmavahetust on 24000krooni
Seda siis matemaatiliselt. Reaalsuses tuleks 8000 välja käia iga 1,5-2 aasta tagant.
Algselt postitas: qdwin
Kas tõesti?
Ketivahetus maksis vist suurusjärk12000 krooni - kestab keskmiselt 250000km
Kaua üks rihm kestab? 70000km? 3 rihmavahetust on 24000krooni
Seda siis matemaatiliselt. Reaalsuses tuleks 8000 välja käia iga 1,5-2 aasta tagant.
eesti inimestel on kombeks ju ette mitte mõtelda.rihmavahetus on loomulikult oluliselt odavam,kui esinduses ei tee.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
loen siis erinevaid jutte sellest mida SAABi insenerid sinna autosse on toppinud (ja ei jõua ära imestada):
The ACC features a dedicated microprocessor that assesses the readings from five separate sensors, then optimizes temperature, air distribution, recirculation and fan speed settings to produce the most effective cabin climate. Outside temperature readings are delivered to the controller by the high-speed data bus from the main sensor used for the engine management unit. A second sensor mounted in the roof console measures the cabin temperature. A sun-load sensor on top of the instrument panel measures both the angle and elevation of the sun relative to the car, as well as the sun's intensity. The processor then calculates how much left/right or upper/lower compensation is needed by the air distribution system to provide the selected cabin temperature balance, using a Saab patented algorithm.
[url=http://]www.saabnet.com/tsn/models/1999/9995pr3.html[/url]
PS: hing on juba suht haige, peab ikke nädalavahetusel ennast Tartusse organiseerima...piinab endiselt küsimus kuidas selline auto nii odava hinnaga ikka veel seisab platsil - näiteks allolevatel linkidel olevad sama mootoriga masinad on ju vähemalt 50% kallimad ???
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
The ACC features a dedicated microprocessor that assesses the readings from five separate sensors, then optimizes temperature, air distribution, recirculation and fan speed settings to produce the most effective cabin climate. Outside temperature readings are delivered to the controller by the high-speed data bus from the main sensor used for the engine management unit. A second sensor mounted in the roof console measures the cabin temperature. A sun-load sensor on top of the instrument panel measures both the angle and elevation of the sun relative to the car, as well as the sun's intensity. The processor then calculates how much left/right or upper/lower compensation is needed by the air distribution system to provide the selected cabin temperature balance, using a Saab patented algorithm.
[url=http://]www.saabnet.com/tsn/models/1999/9995pr3.html[/url]
PS: hing on juba suht haige, peab ikke nädalavahetusel ennast Tartusse organiseerima...piinab endiselt küsimus kuidas selline auto nii odava hinnaga ikka veel seisab platsil - näiteks allolevatel linkidel olevad sama mootoriga masinad on ju vähemalt 50% kallimad ???
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
See pole esimene sellise hinnaga V-6,mida müüakse.Paaril foorumlasel olen soovitanud osta pigem odavam isend ja ülejääva raha eest see korda teha,sest kui ostad 50% kallima isendi,siis ikkagi paned sinna esmalt 15-25 kiloeeku KOHE sisse.Seda juhul,kui tahad enesele korralikku masinat saada-teha.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Heil-ho.
Niih kuna reeglina tagasisidet sellistel asjadel vähe, siis ma kirjutan sellest SAABist teile natuke. Ma ostsin selle ära nii nagu ta oli.
Vasak aken tõesti ei käinud VM-s vahetati diagnostika käigus miskid rullikud ära - kokku a'la 56 eeku+km vist. Diagnostist tuli välja - et tagumised väiksed puksid tahaks vahetust (soovitati vahetada koos suurtega), kliima oli kaputt (kokku läks mul selle tegemine ca 5000 vahetati ära pump/sidur ja mähis - VM-s oleks sama asi läinud 17000), Veel olid läbi õhufiltri puksid 3tk ca 97 kr tk. Rihmavahetus on veel ees aga see 8k jutt on esinduse jutt, nagu siin varemgi läbi käinud, et ~2500 on jupid ja töö veel otsa - seega saab odavamalt. Muidu auto väga aus - eelmine omanik retsinud ei ole - VM ütles, et mootor väga OK ja hästi hoitud.
Ükski diagnostika ja spetsialit ka VM ei suutnud küll kuskilt välja lugeda, mingit meeletut matsu, mida mõned siin sellele autole külge riputada püüdsid.
Palve edaspidiseks teile kõigile. Ärge kommenteerige asju mida te ei tea või väljandage selgelt punaselt ja boldis, et tegemist on lihtsalt arvamusega. Kuna ma lugesin seda sama teemat enne autoostu, siis ma võtsin suure riski selle ostuga ja täna ma seda õnneks kahetsema ei pea. Kuid selle teema järgi võib siin välja lugeda, et pikslirida kadus sellepärast et käis 3Xyle nipli ja vasak aken ei tööta sellepärast, et jäi kahe rekka vahele.
Laias laastus võiks öelda et 109000 + 10000 ja auto on isegi VM jaoks täiesti OK. Räägimata minust
ma olen ikka sigarahul selle autoga.
Niih kuna reeglina tagasisidet sellistel asjadel vähe, siis ma kirjutan sellest SAABist teile natuke. Ma ostsin selle ära nii nagu ta oli.
Vasak aken tõesti ei käinud VM-s vahetati diagnostika käigus miskid rullikud ära - kokku a'la 56 eeku+km vist. Diagnostist tuli välja - et tagumised väiksed puksid tahaks vahetust (soovitati vahetada koos suurtega), kliima oli kaputt (kokku läks mul selle tegemine ca 5000 vahetati ära pump/sidur ja mähis - VM-s oleks sama asi läinud 17000), Veel olid läbi õhufiltri puksid 3tk ca 97 kr tk. Rihmavahetus on veel ees aga see 8k jutt on esinduse jutt, nagu siin varemgi läbi käinud, et ~2500 on jupid ja töö veel otsa - seega saab odavamalt. Muidu auto väga aus - eelmine omanik retsinud ei ole - VM ütles, et mootor väga OK ja hästi hoitud.
Ükski diagnostika ja spetsialit ka VM ei suutnud küll kuskilt välja lugeda, mingit meeletut matsu, mida mõned siin sellele autole külge riputada püüdsid.
Palve edaspidiseks teile kõigile. Ärge kommenteerige asju mida te ei tea või väljandage selgelt punaselt ja boldis, et tegemist on lihtsalt arvamusega. Kuna ma lugesin seda sama teemat enne autoostu, siis ma võtsin suure riski selle ostuga ja täna ma seda õnneks kahetsema ei pea. Kuid selle teema järgi võib siin välja lugeda, et pikslirida kadus sellepärast et käis 3Xyle nipli ja vasak aken ei tööta sellepärast, et jäi kahe rekka vahele.
Laias laastus võiks öelda et 109000 + 10000 ja auto on isegi VM jaoks täiesti OK. Räägimata minust

-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
V6 rihmavahetus on keberniit, et mõlemad mootoripooled ilusti käima saada. Rihtimist on oi kui palju, väga hea närvikavaga inimesed peavad olema kes seda teevad. Odavamalt ei saa!Algselt postitas: mt
Rihmavahetus on veel ees aga see 8k jutt on esinduse jutt, nagu siin varemgi läbi käinud, et ~2500 on jupid ja töö veel otsa - seega saab odavamalt.
Palve edaspidiseks teile kõigile. Ärge kommenteerige asju mida te ei tea või väljandage selgelt punaselt ja boldis, et tegemist on lihtsalt arvamusega.
Väljendun punaselt ja boldis: inimeste soovid, tahtmised ja arusaamad on erinevad!
Aga seda sugugu mitte irooniliselt. Väga hästi töötav V6 on Saabi kapoti all puhas nauding.