saab 9-3 mootori jahutus ventilaator töötab maksimum kiirusel ka ilma süüteta.

Kõik kahetaktilistest ja V-4 mootoriga autodest
Vasta
tarvooooo
Postitusi: 5
Liitunud: L Veebr 10, 2018 20:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#1

Kas keegi oskab öelda milles probleem on ? tõmbab aku tühjaks ja siis on kõik. Ainuke kuidas sai ventika seisma oli siis kui aku juhe sai maha võetud . Nagu juhe peale läheb siis hakkab jälle maksimaalselt kerima edasi ja tõmbab aku tühjaks.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

kuskil kaitsmekarbis on releed. relee eemaldamine tapab kiiruse.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
tarvooooo
Postitusi: 5
Liitunud: L Veebr 10, 2018 20:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#3

Kas oskad ka mõne näpunäite anda kus see õige relee täpselt olla ka võib?
Kasutaja avatar
skyline
Postitusi: 1053
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#4

Eeldan, et tegu on siiski Saab 9-3 mudeliga 2002 ja ülespoole.
Pakun, et reostaat on lühises kuna on vett saanud. Kui salongiõhufiltri tihend kapoti all ära mädaneb ja täiendavat plastist rain shieldi paigaldatud pole (tehasest see lisati alates 2005) siis vesi lahhmab salongiõhuventika peale, mille all on reostaat ja see läheb veega lühisesse.
Kas kaassõitja jalamati peale vett ka tuleb aratuurlaua alt?
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#5

Ta räägib mootori jahutus ventikast. Sellel on relee, mis on ventika korpuse küljes. Aerol on kaks ventikat, mul üks jäi ka kunagi käima, relee vahetus aitas. Õnneks juhtus see talvel, tõmbasin juhtme venika tagant ära.
Vasta