



Lisadest:
154 kW Hirsch ECU koos Hirsch vedrustusega, carbon armatuur.
Mäludega el. toolid
Kliima
Püsikas
Esimese tööna sai hingerahustuseks võetud ette PCV komplekti paigaldus. Klapikambrikaane alt kõik ilus-puhas, samuti õlivannist avanev vaade oli kaunis.
Teine ettevõtmine oli hankida Hirsch'i kobra. Õnnestus leida autentne detail 9-5 Troll küljest. Paraku keevisõmbluste kvaliteet jättis soovida. Funktsionaalselt, pole tollel Trolli torul viga midagi. Toru seest on isegi kena. Fotol võrdlus 9-5 Aero MY01 kobraga.

Hing ei andnud rahu ja sai mõõdetud sisse 9-5 originaalkobra ja tehtud ise oma äranägemise järgi üks. Toru paigaldamisel selgus, et varasemalt on juba autot õnnistatud TD04HL'ga ja cross-flow vahejahutiga. Meeldiv üllatus.




Külge sai monteeritud ka GenuineSaab'ist tellitud 3" downpipe. Tellitud sai neid esimese hooga mitu. Läks nii oma kasutusse kui läbi foorumi leidis üks komplekt uue omaniku. Hääl on meeldiv, mahe ja ei häiri ka lahtise katusega sõites.


Paigaldust ootab veel renoveeritud komplekt pidureid. Ettevalmistatud on 308 mm komplekt ette kui 300 mm vent. komplekt taha. Vanad sadulad lahtivõetuna fosforhappesse elu üle järgi mõtlema, pärast seda neutraliseerimine, roostemuunduriga ja kuumakindla värviga katmine ning remontkomplektide paigaldus.




Teostama peaks veel ennetavalt korrosioonitõrje ja vahetama välja viimase kui ühe jahutusvedeliku vooliku. Võiks lõpuks piksliparanduskomplektid ära tellida ja ka need vähesed puuduolevad pikslid omale kohale tagasi tuua. Kuna varakambrisse ilmus üks kasutuskõlbmatu TD04, siis tellitud on selle kodade vahele veidi suurema tootlikkusega keskosa. Ühes sellega ootavad 2 komplekti B2x4 kolbe, et need T7 ploki jaoks mõõtu ajada.