Sooviksin saada mõningast tagasisidet, automaatkasti tööst Saabidel.
Mure järgmine - foori taga seistes D rauas, kipub auto vibreerima, lükates N peale, kaob vibra roolist, vähemal määral kerest. Kas on kellegil analoogseid kogemusi, juhiseid, tarku mõtteid.
Kas peakski seismisel siiski kasutama N - käiku, või on autol vaja vahetada mõningaid pukse ja mure kaob, võib see olla tingitud kunagisest võimalikust avariist? Tundub, et mootori soojenedes probleemi ulatus nagu väheneks. Vast on mõningane vibratsioon aksepteeritav:o
Automaatkasti rõõmud - mured
sama siin - D asendis vibra, N asendis mitte. Aga see on ka loogiline, sest mootor ju veab D asendis, juht hoiab piduriga tagasi. Olen täheldanud, et kui Neutraali pealt Drive peale minna, siis auto nagu tõuseks (mingi jõnks käib läbi).
mu liikuril ka.. kusjuures vibra on tuntavam külma mootoriga ja rohkem kaassõitja kohal istudes.. ma arvasin,et äkki on põhjus katistes mootoripatjades näiteks.. a täpselt ei tea.
Samas, 88 buick regalil th440 kastiga ei olnud mittemiskit vibrat käigukang D asendis.
Samas, 88 buick regalil th440 kastiga ei olnud mittemiskit vibrat käigukang D asendis.
Minu 9000 automaatkast käis sellel suvel kapremondis ja peaks teoreetiliselt nüüd nagu uus olema. Mingit vibrat D asendis ei olnud ei enne ega ole ka peale remonti, mis viitab sellele et on võimalik ka vibrata... See jutt käib nüüd foori taga seismise kohta.
Külmalt on vibra sees P asendis aga see tuleb ilmselt kulunud mootoripatjadest.
Külmalt on vibra sees P asendis aga see tuleb ilmselt kulunud mootoripatjadest.
Auto hakkas arusaamatutel hetkedel mingit kiunuvat häält tegema.millele keegi meie omadest alul pihta ei saanud. Tõsiasi, et see II käigu sisselülitumisega seotud oli, selgus kurvastavalt hilja - siis kui kast omadega outis oli.
Vastus küsimusele et kas see ka pappi nõudis, sul ilmselt tuju ei tõstaks...
Ainus hea soovitus - kui kahtled, ära edasi sõida vaid näita autot asjatundjatele, sest kast on kallis ja iga viga on seda odavam parandada, mida varem sellele jaole saadakse.
Vastus küsimusele et kas see ka pappi nõudis, sul ilmselt tuju ei tõstaks...
Ainus hea soovitus - kui kahtled, ära edasi sõida vaid näita autot asjatundjatele, sest kast on kallis ja iga viga on seda odavam parandada, mida varem sellele jaole saadakse.
to Hoclines:su saabi kastile ei teinud Jürka kapremonti,vaid vahetas ainult
purunenud jupid ja hulga tihendeid-vidinaid.Kap.rem puhul,ainuüksi täis
rem.komplekt maksab ZF kastil 10 kilo ringis,sealt komplektist on aga puudu
veel hunnik igasugu junne,mis tuleb vahetada ja mis on tunduvalt kallimad,
kui see ketaste-tihendite kompl.
Selle vibra pärast,mida mõni kast tekitab ja mõni ei,pole mõtet pead vaevata,selle vastu aitab ainult tuttuue kasti allapanek.Haruldased on need
vanad autod,kus see vibra üldse puudub.Mind häiris alguses ka,mõtlesin,et
kettide vahetusega puuse pannud,aga Jürka tegi puust ette,milles point
ning tühikäigul N ,või P asendis vibra puudub,nüüd harjunud ja enam ei
häiri.Vibra on ka vaevutajutav.
purunenud jupid ja hulga tihendeid-vidinaid.Kap.rem puhul,ainuüksi täis
rem.komplekt maksab ZF kastil 10 kilo ringis,sealt komplektist on aga puudu
veel hunnik igasugu junne,mis tuleb vahetada ja mis on tunduvalt kallimad,
kui see ketaste-tihendite kompl.
Selle vibra pärast,mida mõni kast tekitab ja mõni ei,pole mõtet pead vaevata,selle vastu aitab ainult tuttuue kasti allapanek.Haruldased on need
vanad autod,kus see vibra üldse puudub.Mind häiris alguses ka,mõtlesin,et
kettide vahetusega puuse pannud,aga Jürka tegi puust ette,milles point
ning tühikäigul N ,või P asendis vibra puudub,nüüd harjunud ja enam ei
häiri.Vibra on ka vaevutajutav.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Mure selline ,et kui automaatkast vahetab käigu 3-nda pealt 4-nda peale tekib vibratsioon ,see on kiirusel 50 -60-ne vahel.Kui kiirus üle 60 läheb kaob ka vibratsioon.Linnas sõites ei saa sõita D reziimiga kipub värisema,kui sõita 3 reziimiga värinaid pole.Milles väiks viga olla.
Kahtlen kas 50 km/h juures peaks kast üldse neljandat käiku vahetama. Kui kast seda siiski teeb siis ilmselt lähevad mootori pöörded nii madalaks et jõu asemel jääbki järele vaid värin.
Teeb ju peaaegu sama välja kui manuaal kastiga sõita 5 käiguga 50km/h. Loomulikult tekib siis mineku asemel värin kui gaasi vajutada.
Kas sul kickdown töötab üleüldse?
Teeb ju peaaegu sama välja kui manuaal kastiga sõita 5 käiguga 50km/h. Loomulikult tekib siis mineku asemel värin kui gaasi vajutada.
Kas sul kickdown töötab üleüldse?
Aga ei pane,Jupats. Sa ei saa võrrelda tonnise täishüdraulilise juhtimisega 4HP-18 kasti elektroonilistega.
4HP lülitab 4 käigu ühtlase pinnagaasiga sõites 65-70 km/h juures.Vastasel juhul on kast peetis,või -valesti reguleeritud.
Minu Halli el.juhtimisega 5HP paneb jah 45-50 km/h juures 5`nda sisse pinnagaasiga sõites ja tiksub rahulikult 1000rpm. peal.
4HP lülitab 4 käigu ühtlase pinnagaasiga sõites 65-70 km/h juures.Vastasel juhul on kast peetis,või -valesti reguleeritud.
Minu Halli el.juhtimisega 5HP paneb jah 45-50 km/h juures 5`nda sisse pinnagaasiga sõites ja tiksub rahulikult 1000rpm. peal.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Liiga vara vahetab käiku. Kick-down valesti reguleeritud,või kast vigane.Algselt postitas: vuhh
Mure selline ,et kui automaatkast vahetab käigu 3-nda pealt 4-nda peale tekib vibratsioon ,see on kiirusel 50 -60-ne vahel.Kui kiirus üle 60 läheb kaob ka vibratsioon.Linnas sõites ei saa sõita D reziimiga kipub värisema,kui sõita 3 reziimiga värinaid pole.Milles väiks viga olla.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Mul vahetab ka liiga vara. Ja üldse vahetab väga suvaliselt. Troosti poisid kahtlustasid kick-down'i trossi ning reguleerisid selle ära. Väitsid, et nüüd OK. Minu (auto omaniku) pe**etunne ütleb, et midagi ikka väga mäda.Algselt postitas: TrionicLiiga vara vahetab käiku. Kick-down valesti reguleeritud,või kast vigane.Algselt postitas: vuhh
Mure selline ,et kui automaatkast vahetab käigu 3-nda pealt 4-nda peale tekib vibratsioon ,see on kiirusel 50 -60-ne vahel.Kui kiirus üle 60 läheb kaob ka vibratsioon.Linnas sõites ei saa sõita D reziimiga kipub värisema,kui sõita 3 reziimiga värinaid pole.Milles väiks viga olla.
Mismoodi aju läbipesu käib? korduv õlivahetus või aju pulkadeks võtmine?
Kui ajalugu meenutada, siis kõik sai alguse ühest foori taga kiirendamisest (võõras linnaosas mõistsin liiga hilja, et olen vales reas). Kiirendus oli suht korralik, selline äkiline sööst (kiirus ei ületanud oluliselt legaalset piiri). Pärast seda kast jukerdab.
Õli olen siiani vahetanud iga 20k tagant (kokku 2 korda). Nüüd järjekordne 20k täis tiksunud. Arvasin, et nüüd teen 40 tuhandese, aga vist ei õnnestu.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
OT: järeldus...
tehke neid purtsatusi tihemini..
hoiab ämblikud eemal..
Aga mis kiirustel sul kast vahetab, kui sedasi väga rahulikult kiirendada? Ja kuidas vahetab, kui põlv sirge hoida kiirendusel?
Rahulikul peaks vist ~45kmh saama kolmanda sisse ja ~65 neljanda. teine jäi vist sinna 25 kanti. Põlv sirgelt peaks 6000rpm-i peal vahetama.



Aga mis kiirustel sul kast vahetab, kui sedasi väga rahulikult kiirendada? Ja kuidas vahetab, kui põlv sirge hoida kiirendusel?
Rahulikul peaks vist ~45kmh saama kolmanda sisse ja ~65 neljanda. teine jäi vist sinna 25 kanti. Põlv sirgelt peaks 6000rpm-i peal vahetama.
Vahetab väga suvalistel kiirustel. Rahulikul sõidul lükkab enamasti 50 pealt juba neljanda sisse - see pole normaalne. Aga käiguvahetustest on üldiselt reeglid kadunud. Üsna ebaloogiliselt töötab. Ja ei maksa unustada, et ma olen 3 a selle autoga sõitnud ja pe*setunne teab mismoodi korras kast käike vahetab. Isaegi mu provva saab aru, et miskit imelikku on lahti. Tavaliselt ei kuule tema mitte ühtegi imelikku plärinat-kolinat auto juures.Algselt postitas: Cyber
Aga mis kiirustel sul kast vahetab, kui sedasi väga rahulikult kiirendada? Ja kuidas vahetab, kui põlv sirge hoida kiirendusel?
Rahulikul peaks vist ~45kmh saama kolmanda sisse ja ~65 neljanda. teine jäi vist sinna 25 kanti. Põlv sirgelt peaks 6000rpm-i peal vahetama.
Peaks õhtul kohe spesjomm kiiruseid käiguvahetusel fikseerima minema.