Automaatkasti rõõmud - mured

Tonnised ja nende mured
RaivoR
Postitusi: 6
Liitunud: E Apr 05, 2004 11:16
Asukoht:
Auto:

#1

Sooviksin saada mõningast tagasisidet, automaatkasti tööst Saabidel.
Mure järgmine - foori taga seistes D rauas, kipub auto vibreerima, lükates N peale, kaob vibra roolist, vähemal määral kerest. Kas on kellegil analoogseid kogemusi, juhiseid, tarku mõtteid.
Kas peakski seismisel siiski kasutama N - käiku, või on autol vaja vahetada mõningaid pukse ja mure kaob, võib see olla tingitud kunagisest võimalikust avariist? Tundub, et mootori soojenedes probleemi ulatus nagu väheneks. Vast on mõningane vibratsioon aksepteeritav:o
volli
Postitusi: 24
Liitunud: T Mai 11, 2004 16:36
Asukoht:
Auto:

#2

Kas äkki mure tühikäiguga. Endal oli ka vibratsioon sees,kui D ga sai seisma jäädud. Peale IAC ja throttle body puhastamist olukord nagu paranes.:)
Kasutaja avatar
Alfonze
Postitusi: 144
Liitunud: R Juun 25, 2004 3:11
Asukoht:
Auto:

#3

mul ka 6rn vibra sees, aga see on enamus automaatkastiga masinatel, sa ju hoiad masinat piduriga paigal ja rohkem ajameid on t88s.
Arno
Postitusi: 318
Liitunud: P Apr 18, 2004 18:07
Asukoht:
Auto:

#4

Vibra automaadiga nüüd küll õige ei ole, või euroopa automaatidel on?! Ka peale 300kkm läbimist...
Kasutaja avatar
Alfonze
Postitusi: 144
Liitunud: R Juun 25, 2004 3:11
Asukoht:
Auto:

#5

no see on suht 6rn ju, ma kyll ei ytleks et h2irib kuidagi, ainult siis saab aru kui paned N peale vahetult, selline tunne on nagu pinge l2heks maha mootorilt, mis on ka t6si ju, sest sa ju piduriga takistad.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#6

sama siin - D asendis vibra, N asendis mitte. Aga see on ka loogiline, sest mootor ju veab D asendis, juht hoiab piduriga tagasi. Olen täheldanud, et kui Neutraali pealt Drive peale minna, siis auto nagu tõuseks (mingi jõnks käib läbi).
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#7

mu liikuril ka.. kusjuures vibra on tuntavam külma mootoriga ja rohkem kaassõitja kohal istudes.. ma arvasin,et äkki on põhjus katistes mootoripatjades näiteks.. a täpselt ei tea.
Samas, 88 buick regalil th440 kastiga ei olnud mittemiskit vibrat käigukang D asendis.
Kasutaja avatar
hoclines
Postitusi: 202
Liitunud: R Veebr 27, 2004 8:48
Asukoht:
Auto:

#8

Minu 9000 automaatkast käis sellel suvel kapremondis ja peaks teoreetiliselt nüüd nagu uus olema. Mingit vibrat D asendis ei olnud ei enne ega ole ka peale remonti, mis viitab sellele et on võimalik ka vibrata... See jutt käib nüüd foori taga seismise kohta.
Külmalt on vibra sees P asendis aga see tuleb ilmselt kulunud mootoripatjadest.
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#9

Hoclines, miks tal häda oli,et ta kapremondis käis?

Loodame,et ei ole probleem, mis $$$$$ nõuab.. niigi juba järgmise kolme kuu remondiplaan koostatud...
Kasutaja avatar
hoclines
Postitusi: 202
Liitunud: R Veebr 27, 2004 8:48
Asukoht:
Auto:

#10

Auto hakkas arusaamatutel hetkedel mingit kiunuvat häält tegema.millele keegi meie omadest alul pihta ei saanud. Tõsiasi, et see II käigu sisselülitumisega seotud oli, selgus kurvastavalt hilja - siis kui kast omadega outis oli.
Vastus küsimusele et kas see ka pappi nõudis, sul ilmselt tuju ei tõstaks...
Ainus hea soovitus - kui kahtled, ära edasi sõida vaid näita autot asjatundjatele, sest kast on kallis ja iga viga on seda odavam parandada, mida varem sellele jaole saadakse.
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#11

Ei. õnneks mul ei kiunu kast:P..
ma mõtlesin,et loodetatavasti see vibra ei tähenda käigukasti kapremonti, sest see lööks küll valusalt (nähtavasti makaronidieedile ..)
Kasutaja avatar
hoclines
Postitusi: 202
Liitunud: R Veebr 27, 2004 8:48
Asukoht:
Auto:

#12

Saab on haigus!!! Kui oled juba korralikult nakatunud, siis on sul savi et makarone sööd, peaasi et TEMAKESEL kõik hästi oleks...:P
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#13

Kas mahlad filtrid vahetatud?
Enne suurt remoti oli mõningane vibra sees.Peale õli vahetamist (ca 7l)
Tundub asi parem. Kindlasti mõjuvad millised on mootori, käigukasti padjad.
:drive:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#14

to Hoclines:su saabi kastile ei teinud Jürka kapremonti,vaid vahetas ainult
purunenud jupid ja hulga tihendeid-vidinaid.Kap.rem puhul,ainuüksi täis
rem.komplekt maksab ZF kastil 10 kilo ringis,sealt komplektist on aga puudu
veel hunnik igasugu junne,mis tuleb vahetada ja mis on tunduvalt kallimad,
kui see ketaste-tihendite kompl.

Selle vibra pärast,mida mõni kast tekitab ja mõni ei,pole mõtet pead vaevata,selle vastu aitab ainult tuttuue kasti allapanek.Haruldased on need
vanad autod,kus see vibra üldse puudub.Mind häiris alguses ka,mõtlesin,et
kettide vahetusega puuse pannud,aga Jürka tegi puust ette,milles point
ning tühikäigul N ,või P asendis vibra puudub,nüüd harjunud ja enam ei
häiri.Vibra on ka vaevutajutav.
vaade
Postitusi: 253
Liitunud: T Mär 02, 2004 9:29
Asukoht:
Auto:

#15

minul on ka tühikäigul foori taga vibra, ehk siis rool väriseb (täriseb kõrvulukustavalt), aga kahjuks pole automaat.

(mu passat automaat oli ilma vibrata)
MaxPower
Postitusi: 156
Liitunud: P Veebr 29, 2004 17:19
Asukoht:
Auto:

#16

nt. minu 9-5 küll ühtegi vibra sees ei olnud, ei D, N ega P asendis...aga antud hetkel mesa millega sõidan on küll väikse vibraga kui foori taga passin ja D sees (pöörded ka kõigest 500 rpm), tühikäik u.700 peal!
vuhh
Postitusi: 4
Liitunud: L Mär 17, 2007 7:37
Asukoht:
Auto:

#17

Mure selline ,et kui automaatkast vahetab käigu 3-nda pealt 4-nda peale tekib vibratsioon ,see on kiirusel 50 -60-ne vahel.Kui kiirus üle 60 läheb kaob ka vibratsioon.Linnas sõites ei saa sõita D reziimiga kipub värisema,kui sõita 3 reziimiga värinaid pole.Milles väiks viga olla.
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#18

Kahtlen kas 50 km/h juures peaks kast üldse neljandat käiku vahetama. Kui kast seda siiski teeb siis ilmselt lähevad mootori pöörded nii madalaks et jõu asemel jääbki järele vaid värin.
Teeb ju peaaegu sama välja kui manuaal kastiga sõita 5 käiguga 50km/h. Loomulikult tekib siis mineku asemel värin kui gaasi vajutada.
Kas sul kickdown töötab üleüldse?
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#19

Stabiilse sõidu puhul 50km/h panevad enamus kastid 4./5. käigu.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#20

Aga ei pane,Jupats. Sa ei saa võrrelda tonnise täishüdraulilise juhtimisega 4HP-18 kasti elektroonilistega.
4HP lülitab 4 käigu ühtlase pinnagaasiga sõites 65-70 km/h juures.Vastasel juhul on kast peetis,või -valesti reguleeritud.
Minu Halli el.juhtimisega 5HP paneb jah 45-50 km/h juures 5`nda sisse pinnagaasiga sõites ja tiksub rahulikult 1000rpm. peal.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#21

Algselt postitas: vuhh
Mure selline ,et kui automaatkast vahetab käigu 3-nda pealt 4-nda peale tekib vibratsioon ,see on kiirusel 50 -60-ne vahel.Kui kiirus üle 60 läheb kaob ka vibratsioon.Linnas sõites ei saa sõita D reziimiga kipub värisema,kui sõita 3 reziimiga värinaid pole.Milles väiks viga olla.
Liiga vara vahetab käiku. Kick-down valesti reguleeritud,või kast vigane.
vuhh
Postitusi: 4
Liitunud: L Mär 17, 2007 7:37
Asukoht:
Auto:

#22

Suur tänu asjaliku nõu eest.Tuleb siis auto lasta üle vaadata
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#23

Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: vuhh
Mure selline ,et kui automaatkast vahetab käigu 3-nda pealt 4-nda peale tekib vibratsioon ,see on kiirusel 50 -60-ne vahel.Kui kiirus üle 60 läheb kaob ka vibratsioon.Linnas sõites ei saa sõita D reziimiga kipub värisema,kui sõita 3 reziimiga värinaid pole.Milles väiks viga olla.
Liiga vara vahetab käiku. Kick-down valesti reguleeritud,või kast vigane.
Mul vahetab ka liiga vara. Ja üldse vahetab väga suvaliselt. Troosti poisid kahtlustasid kick-down'i trossi ning reguleerisid selle ära. Väitsid, et nüüd OK. Minu (auto omaniku) pe**etunne ütleb, et midagi ikka väga mäda.

Mismoodi aju läbipesu käib? korduv õlivahetus või aju pulkadeks võtmine?

Kui ajalugu meenutada, siis kõik sai alguse ühest foori taga kiirendamisest (võõras linnaosas mõistsin liiga hilja, et olen vales reas). Kiirendus oli suht korralik, selline äkiline sööst (kiirus ei ületanud oluliselt legaalset piiri). Pärast seda kast jukerdab.

Õli olen siiani vahetanud iga 20k tagant (kokku 2 korda). Nüüd järjekordne 20k täis tiksunud. Arvasin, et nüüd teen 40 tuhandese, aga vist ei õnnestu.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#24

OT: järeldus...:) tehke neid purtsatusi tihemini..:P hoiab ämblikud eemal..:)

Aga mis kiirustel sul kast vahetab, kui sedasi väga rahulikult kiirendada? Ja kuidas vahetab, kui põlv sirge hoida kiirendusel?
Rahulikul peaks vist ~45kmh saama kolmanda sisse ja ~65 neljanda. teine jäi vist sinna 25 kanti. Põlv sirgelt peaks 6000rpm-i peal vahetama.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#25

Algselt postitas: Cyber
Aga mis kiirustel sul kast vahetab, kui sedasi väga rahulikult kiirendada? Ja kuidas vahetab, kui põlv sirge hoida kiirendusel?
Rahulikul peaks vist ~45kmh saama kolmanda sisse ja ~65 neljanda. teine jäi vist sinna 25 kanti. Põlv sirgelt peaks 6000rpm-i peal vahetama.
Vahetab väga suvalistel kiirustel. Rahulikul sõidul lükkab enamasti 50 pealt juba neljanda sisse - see pole normaalne. Aga käiguvahetustest on üldiselt reeglid kadunud. Üsna ebaloogiliselt töötab. Ja ei maksa unustada, et ma olen 3 a selle autoga sõitnud ja pe*setunne teab mismoodi korras kast käike vahetab. Isaegi mu provva saab aru, et miskit imelikku on lahti. Tavaliselt ei kuule tema mitte ühtegi imelikku plärinat-kolinat auto juures.

Peaks õhtul kohe spesjomm kiiruseid käiguvahetusel fikseerima minema.
Vasta