Tere
auto24.ee säärane isend silma hakanud -> LINK
Oskab keegi öelda midagi nende mootorite kohta? Ja kas see hind on normaalne? Tundub kuidagi soodne selle aastakäigu kohta. Mootori kohta küsin üle seepärast, et isiklikult mind nende vanemate 9-5 2.3T tehaseviga niiverd ära ehmatas, et tahaks üle küsida kindlasti selle isendi kohta - et kas sel on turbo vahel või ei - tundub nagu oleks turbodisla? ( eriti meeldib selle auto ökonoomsus ).
Algselt postitas: ragnar
Oskab keegi öelda midagi nende mootorite kohta? Ja kas see hind on normaalne? Tundub kuidagi soodne selle aastakäigu kohta. Mootori kohta küsin üle seepärast, et isiklikult mind nende vanemate 9-5 2.3T tehaseviga niiverd ära ehmatas, et tahaks üle küsida kindlasti selle isendi kohta - et kas sel on turbo vahel või ei - tundub nagu oleks turbodisla?
Diiselmootori turbo pärast hirmu tundma ei pea. Sinu mainitud tehaseviga puudutav VAID 2,0 ja 2,3 bensuturbokaid. Foorumist loetu põhjal julgen väita et saabi 2,2 disla suht pommikindel.
Tegu on prantslasega, seega võib talvel külm hakata (soojendussüsteem on arvestatud soojemale kliimale ja jääb meie talves nõrgaks). Veidi otsingut ja saad siit foorumist infot küll nende "lõunamaalaste" kohta.
Vaata, ega autot taastatud pole. Laksuga masin hakkab huvitavatest kohtadest roostetama, kust nagu põhjust poleks (katuse nurgad..) silda päris täpseks regullida ei saa.. miskid imelikud naginad, mda ülesse ei leia jne..
Esilaksu taastanist saad piiluda, kui iluvõre eest tõsta, siis paistavad kere ja stangeraua vahel nn löögipehmendajad, mille tervisest näed nii mõndagi.
üldiselt jah ei oska minagi muud öelda kui et kuulu järgi peaks veatu välmusega prantsuse päritolu autod ettevaatlikuks tegema, aga iseenesest tundub kena masin. nagu alati investeeri kontrollimisse ja lähed kindla peale välja.
Saksast tulnud 9-5-l vähemalt eelmise külma talvega küll mingeid probleeme ei olnud ei käivitumisega ega salongi soojendusega. Käima läks ilusti ja soojaks läks ruttu
Algselt postitas: ragnar
Samas tekib küsimus, kas on vahet kas Prantsusmaalt või Saksast?
Päris maitse asi ei pruugi olla, Saksa omadel on talvel sooja saamiseks Eberspächeri lisaküte peale pandud, mida suht mõõduka lisainvesteeringuga saab autonoomseks kütteseadeks muuta (kui juba tehasest pole nii), kas nt Itaaliast või Prantsusmaalt tulevatel seda on ?
Algselt postitas: ragnar
Samas tekib küsimus, kas on vahet kas Prantsusmaalt või Saksast?
Päris maitse asi ei pruugi olla, Saksa omadel on talvel sooja saamiseks Eberspächeri lisaküte peale pandud, mida suht mõõduka lisainvesteeringuga saab autonoomseks kütteseadeks muuta (kui juba tehasest pole nii), kas nt Itaaliast või Prantsusmaalt tulevatel seda on ?
Ei tahaks vaidlust tekitada aga seda lisasedet ei pruugi kõigil Saksa autodel olla.
Mina, öeldes prantsuse auto, pidasin rohkem silmas seda kurikuulsat prantslaste liikluskultuuri mis ei kipu ühtegi autot mõlgita jätma. Aga noh ega autot nii-või-naa ei saa ju päritolumaa järgi osta.
küsiks kerge OT, kuigi veidi puudutasin esimeses postis seda teematki .. nimelt seekord küsiks 9000 cs 2.0 T kohta, 110kw - ikkagi südameasi see turbo asi - kas nendel isenditel esineb seda nn. turboprobleemi, või on see VAID 9-5 isenditel ...