9-3 2.2 coupe

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
ragnar
Postitusi: 9
Liitunud: L Juul 15, 2006 9:25
Asukoht:
Auto:

#1

Tere
auto24.ee säärane isend silma hakanud -> LINK

Oskab keegi öelda midagi nende mootorite kohta? Ja kas see hind on normaalne? Tundub kuidagi soodne selle aastakäigu kohta. Mootori kohta küsin üle seepärast, et isiklikult mind nende vanemate 9-5 2.3T tehaseviga niiverd ära ehmatas, et tahaks üle küsida kindlasti selle isendi kohta - et kas sel on turbo vahel või ei - tundub nagu oleks turbodisla? ( eriti meeldib selle auto ökonoomsus :P ).

Tänud ette.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#2

Algselt postitas: ragnar
Oskab keegi öelda midagi nende mootorite kohta? Ja kas see hind on normaalne? Tundub kuidagi soodne selle aastakäigu kohta. Mootori kohta küsin üle seepärast, et isiklikult mind nende vanemate 9-5 2.3T tehaseviga niiverd ära ehmatas, et tahaks üle küsida kindlasti selle isendi kohta - et kas sel on turbo vahel või ei - tundub nagu oleks turbodisla?
Diiselmootori turbo pärast hirmu tundma ei pea. Sinu mainitud tehaseviga puudutav VAID 2,0 ja 2,3 bensuturbokaid. Foorumist loetu põhjal julgen väita et saabi 2,2 disla suht pommikindel.
Gunn
Postitusi: 188
Liitunud: K Okt 20, 2004 12:22
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 Aero 2004

#3

Tegu on prantslasega, seega võib talvel külm hakata (soojendussüsteem on arvestatud soojemale kliimale ja jääb meie talves nõrgaks). :o Veidi otsingut ja saad siit foorumist infot küll nende "lõunamaalaste" kohta. :freak:
ragnar
Postitusi: 9
Liitunud: L Juul 15, 2006 9:25
Asukoht:
Auto:

#4

Selge, kas on veel mingeid oletatavaid v i g u lõunamaalastel?
Kasutaja avatar
indrek
Postitusi: 183
Liitunud: T Mär 02, 2004 11:18
Asukoht:
Auto:

#5

Vaata, ega autot taastatud pole. Laksuga masin hakkab huvitavatest kohtadest roostetama, kust nagu põhjust poleks (katuse nurgad..) silda päris täpseks regullida ei saa.. miskid imelikud naginad, mda ülesse ei leia jne..
Esilaksu taastanist saad piiluda, kui iluvõre eest tõsta, siis paistavad kere ja stangeraua vahel nn löögipehmendajad, mille tervisest näed nii mõndagi.
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#6

üldiselt jah ei oska minagi muud öelda kui et kuulu järgi peaks veatu välmusega prantsuse päritolu autod ettevaatlikuks tegema, aga iseenesest tundub kena masin. nagu alati investeeri kontrollimisse ja lähed kindla peale välja.
ragnar
Postitusi: 9
Liitunud: L Juul 15, 2006 9:25
Asukoht:
Auto:

#7

Samas tekib küsimus, kas on vahet kas Prantsusmaalt või Saksast?
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#8

Algselt postitas: ragnar
Samas tekib küsimus, kas on vahet kas Prantsusmaalt või Saksast?
Pakun et see maitse asi ;)
:drive:
Kasutaja avatar
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#9

Saksast tulnud 9-5-l vähemalt eelmise külma talvega küll mingeid probleeme ei olnud ei käivitumisega ega salongi soojendusega. Käima läks ilusti ja soojaks läks ruttu
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: ragnar
Samas tekib küsimus, kas on vahet kas Prantsusmaalt või Saksast?

Päris maitse asi ei pruugi olla, Saksa omadel on talvel sooja saamiseks Eberspächeri lisaküte peale pandud, mida suht mõõduka lisainvesteeringuga saab autonoomseks kütteseadeks muuta (kui juba tehasest pole nii), kas nt Itaaliast või Prantsusmaalt tulevatel seda on ?
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#11

Algselt postitas: Tan
Algselt postitas: ragnar
Samas tekib küsimus, kas on vahet kas Prantsusmaalt või Saksast?

Päris maitse asi ei pruugi olla, Saksa omadel on talvel sooja saamiseks Eberspächeri lisaküte peale pandud, mida suht mõõduka lisainvesteeringuga saab autonoomseks kütteseadeks muuta (kui juba tehasest pole nii), kas nt Itaaliast või Prantsusmaalt tulevatel seda on ?
Ei tahaks vaidlust tekitada aga seda lisasedet ei pruugi kõigil Saksa autodel olla.
:drive:
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#12

Mina, öeldes prantsuse auto, pidasin rohkem silmas seda kurikuulsat prantslaste liikluskultuuri mis ei kipu ühtegi autot mõlgita jätma. Aga noh ega autot nii-või-naa ei saa ju päritolumaa järgi osta.
ragnar
Postitusi: 9
Liitunud: L Juul 15, 2006 9:25
Asukoht:
Auto:

#13

küsiks kerge OT, kuigi veidi puudutasin esimeses postis seda teematki .. nimelt seekord küsiks 9000 cs 2.0 T kohta, 110kw - ikkagi südameasi see turbo asi - kas nendel isenditel esineb seda nn. turboprobleemi, või on see VAID 9-5 isenditel ...

:P
aitäh
Kasutaja avatar
Sumps
Postitusi: 59
Liitunud: L Dets 31, 2005 13:51
Asukoht:
Auto:

#14

Ei, see 9-5 tüüpviga, mida sa mõtled, puudub tonnisel. See ainult 9-5 mure.
Vasta