Hei-Hei
Kuna jõulude ajal pole kontoris suurt muud teha, kui netis istuda, siis mõtlesin, et teen ka enda (juba teist korda minu kätte sattunud ) Aerost väikese memo.
Esimest korda sain selle masina omanikuks 2016. Müüsin hommikul enda superbike'i maha ja õhtul hakkasin autosid otsima- jäi silma 05 Aero, mis ei asunud must väga kaugel-võtsin tegeleasega ühendust, räägiti natuke masina kohta ja diil sai tehtud. Taha vasakule oli mingi pisikese kõksu saanud ja mootorituli põles. Järgmine päev lahendati mootoritule probleem kiirelt Vikingus- vaakumlekked. Toimetasin isegi täiesti mitu kuud- aero veljed, toonklaas, hooldus. Masin pidas kenasti vastu, aga kuna läbisõit oli selleks ajaks 250k, ketti polnud vahetatud ja lumi tuli maha, hakkasin Subarut otsima ja Saab sai kiirmüügihinnaga ära kingitud.
2021 oli minuni igasuguste vahetustega jõudnud mersu e350-eeskujulik, aga no kui auto ei sobi, siis ei sobi. Viskasin müüki ja helistas üks tegelane, kes kurtis, et naisel on Saab, aga kuna juppe enam väga leida pole, tahaks pigem mersut. Natuke mõtlesin ja kuna TEGELIKULT olin mõelnud Aerost, hakkasin selle saabi kohta uurima....2005, ls ~300k, belgiast toodud, must, sedaan. Palusin pildi saata ja etskae-täitsa minu masin.
Mõeldud/tehtud. Sain mõistliku summa raha + enda 9-5 Aero...Korrapärased hooldused, tagumise ukse värvimine selle aja jooksul tehtud.
Auto on nüüd minu käes olnud umbes kuu.
Väljalase uus.Vana oli täiesti roostes, said näpu läbi lükata, paukus ja mürises küll kenasti, aga no ei. Saabianti müüs torud, Rallipere pani külge. ~150€
Mis te arvate kas kett oli selle 50k vahetatud? Ei...Seega Viru-Auto sai masina enda kätte kuna hinnavahe pakkumistel oli 1300€. poolteist nädalat hiljem............... Sain masina tagasi, mootorituli küll põles, aga kett ilmselt ikkagi vahetatud, igasugused tihendid ja rihmad samuti.~930€.
Mootoritule põhjustas väidetavalt knock sensor. Foorumist lugesin välja, et Saabil tegelikult pole sellist asja. Loeb DI-kassetilt, vahetasin küünlad, aga ei midagi. Viisin uuesti Ralliperesse.Minu silmade all leiti netist sellele masinale knock sensor. Jätsin auto sinna ja eile sain siis tagasi. Ikkagi ei ole sellist sensorit, küünlad vahetati uuesti ära ja di-kasseti ühendust tehti korda. ~130€.
Auto töötab, käib edasi nagu loom...Ma kahjuks tean, et ma olen rahul seni kuni ilmub müüki mingi 300kw wrx STI, aga kuna see aasta lubasin, et hobiautodega ei tegele, viidame ilmselt selle Aeroga üsna pikalt koos aega.Sisetunne ütleb, et kuna esiisa on saabide haige, jääb antud 204kw loom talle.vaatame.
Tegemist vajaks veel: ees vasakul undab miskit valikuliselt. Laager teeks konstantselt vist häält, seega pean mõtlema mis seda põhjustab. Veel olla mootor seest suhteliselt must, seega arvatavasti varsti mingi puhastusvahend sisse ja uuesti hooldus+ kasti hooldus. Parem tagumine tiib tahaks värvimist.
LS 309000, tehniliselt MUIDU tip-top korras, visuaalselt kuri.käiguvahetus roolilt jne jne jne.Olen hetkel rahul.
Häid pühi ja remontidevaeset uut aastat.
Saab 9-5 Aero, 2005 - bASEMENT
Ketivahetusel vahetati terve set või ainult lüliga kett aeti ülevalt sisse?
Kui mootor seest rokane siis pesuainega mässata ei tasu, karteripóhi maha, vôttur puhtaks ja uute o rôngastega asi kokku on max mida mootorit lahti vôtmata teha saaksid sellel, et puhtaks saada.
Kui mootor seest rokane siis pesuainega mässata ei tasu, karteripóhi maha, vôttur puhtaks ja uute o rôngastega asi kokku on max mida mootorit lahti vôtmata teha saaksid sellel, et puhtaks saada.
Julgen eeldada, et terve komplekt. Kui reaalsuses komplekti hind u 300€,siis ei näe põhjust üle küsida. (siin kohal tean, et nahka tehakse igal-pool). Mootor käis ka maassaabu14jr kirjutas: ↑N Dets 23, 2021 11:02 Ketivahetusel vahetati terve set või ainult lüliga kett aeti ülevalt sisse?
Kui mootor seest rokane siis pesuainega mässata ei tasu, karteripóhi maha, vôttur puhtaks ja uute o rôngastega asi kokku on max mida mootorit lahti vôtmata teha saaksid sellel, et puhtaks saada.
Ok, võtan arvesse ja kui hoolduseks läheb, plaanime nii.
Saabid ja Subarud
kui originaal komplekt oli ja mootor maha kãis, siis vast vahetati need vôtturi o-rôngad âra, originaal setiga käivad need ja mitmed muud o rôngad kaasasbASEMENT kirjutas: ↑N Dets 23, 2021 12:53Julgen eeldada, et terve komplekt. Kui reaalsuses komplekti hind u 300€,siis ei näe põhjust üle küsida. (siin kohal tean, et nahka tehakse igal-pool). Mootor käis ka maassaabu14jr kirjutas: ↑N Dets 23, 2021 11:02 Ketivahetusel vahetati terve set või ainult lüliga kett aeti ülevalt sisse?
Kui mootor seest rokane siis pesuainega mässata ei tasu, karteripóhi maha, vôttur puhtaks ja uute o rôngastega asi kokku on max mida mootorit lahti vôtmata teha saaksid sellel, et puhtaks saada.
Ok, võtan arvesse ja kui hoolduseks läheb, plaanime nii.
Hei...Ja, absoluutselt. Aga see ei mängi tänsel päeval mitte mingit rolli kas seal on 204 kw või on originaal. Kiirendamas ma ei käi selle masinaga ja kunagi keegi tark mees ütles, et üle 200kw pole nagunii mõistlik esiratastesse lasta- raske seda jõudu maha saada.
Rahulikku pühade aega.
Saabid ja Subarud
Kui OpenSID on lahti (SID pealt vajutada korraga +-), siis mReq võiks ju anda infot, mida auto saada soovib. Kui mReq on 1200 ja peale, siis võiks ju eeldada, et tõesti see 200+kW mingil hetkel ka küsitud on. 400+Nm või 200+kW korral pole küsimus veoskeemis vaid koonerdavas peremehes, kes ei raatsi LSD või vähemalt sihtotstarbelist rehvi soetada.bASEMENT kirjutas: ↑E Dets 27, 2021 11:29Hei...Ja, absoluutselt. Aga see ei mängi tänsel päeval mitte mingit rolli kas seal on 204 kw või on originaal. Kiirendamas ma ei käi selle masinaga ja kunagi keegi tark mees ütles, et üle 200kw pole nagunii mõistlik esiratastesse lasta- raske seda jõudu maha saada.
Rahulikku pühade aega.