Kuna jõulude ajal pole kontoris suurt muud teha, kui netis istuda, siis mõtlesin, et teen ka enda (juba teist korda minu kätte sattunud ) Aerost väikese memo.
Esimest korda sain selle masina omanikuks 2016. Müüsin hommikul enda superbike'i maha ja õhtul hakkasin autosid otsima- jäi silma 05 Aero, mis ei asunud must väga kaugel-võtsin tegeleasega ühendust, räägiti natuke masina kohta ja diil sai tehtud. Taha vasakule oli mingi pisikese kõksu saanud ja mootorituli põles. Järgmine päev lahendati mootoritule probleem kiirelt Vikingus- vaakumlekked. Toimetasin isegi täiesti mitu kuud- aero veljed, toonklaas, hooldus. Masin pidas kenasti vastu, aga kuna läbisõit oli selleks ajaks 250k, ketti polnud vahetatud ja lumi tuli maha, hakkasin Subarut otsima ja Saab sai kiirmüügihinnaga ära kingitud.
2021 oli minuni igasuguste vahetustega jõudnud mersu e350-eeskujulik, aga no kui auto ei sobi, siis ei sobi. Viskasin müüki ja helistas üks tegelane, kes kurtis, et naisel on Saab, aga kuna juppe enam väga leida pole, tahaks pigem mersut. Natuke mõtlesin ja kuna TEGELIKULT olin mõelnud Aerost, hakkasin selle saabi kohta uurima....2005, ls ~300k, belgiast toodud, must, sedaan. Palusin pildi saata ja etskae-täitsa minu masin.
Mõeldud/tehtud. Sain mõistliku summa raha + enda 9-5 Aero...Korrapärased hooldused, tagumise ukse värvimine selle aja jooksul tehtud.
Auto on nüüd minu käes olnud umbes kuu.
Väljalase uus.Vana oli täiesti roostes, said näpu läbi lükata, paukus ja mürises küll kenasti, aga no ei. Saabianti müüs torud, Rallipere pani külge. ~150€
Mis te arvate kas kett oli selle 50k vahetatud? Ei...Seega Viru-Auto sai masina enda kätte kuna hinnavahe pakkumistel oli 1300€. poolteist nädalat hiljem............... Sain masina tagasi, mootorituli küll põles, aga kett ilmselt ikkagi vahetatud, igasugused tihendid ja rihmad samuti.~930€.
Mootoritule põhjustas väidetavalt knock sensor. Foorumist lugesin välja, et Saabil tegelikult pole sellist asja. Loeb DI-kassetilt, vahetasin küünlad, aga ei midagi. Viisin uuesti Ralliperesse.Minu silmade all leiti netist sellele masinale knock sensor. Jätsin auto sinna ja eile sain siis tagasi. Ikkagi ei ole sellist sensorit, küünlad vahetati uuesti ära ja di-kasseti ühendust tehti korda. ~130€.
Auto töötab, käib edasi nagu loom...Ma kahjuks tean, et ma olen rahul seni kuni ilmub müüki mingi 300kw wrx STI, aga kuna see aasta lubasin, et hobiautodega ei tegele, viidame ilmselt selle Aeroga üsna pikalt koos aega.Sisetunne ütleb, et kuna esiisa on saabide haige, jääb antud 204kw loom talle.vaatame.
Tegemist vajaks veel: ees vasakul undab miskit valikuliselt. Laager teeks konstantselt vist häält, seega pean mõtlema mis seda põhjustab. Veel olla mootor seest suhteliselt must, seega arvatavasti varsti mingi puhastusvahend sisse ja uuesti hooldus+ kasti hooldus. Parem tagumine tiib tahaks värvimist.
LS 309000, tehniliselt MUIDU tip-top korras, visuaalselt kuri.käiguvahetus roolilt jne jne jne.Olen hetkel rahul.
Häid pühi ja remontidevaeset uut aastat.
