segadus volladega

Tonnised ja nende mured
Vasta
raitman
Postitusi: 8
Liitunud: P Mär 27, 2005 18:47
Asukoht:
Auto:

#1

kuna sai autot natukene remonditud siis tulid lahti ka vollad,nüüd aga selline küsimus et kuhu nad tagasi peaksid minema?PS.mis nende klappide ülesanded üldse on?

Lisatud failid
raitman
Postitusi: 8
Liitunud: P Mär 27, 2005 18:47
Asukoht:
Auto:

#2

Äkki on üldse mingi skeem nende jaoks kellegil/kuskil olemas.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#3

ilgelt udune pilt on. Ma küll aru ei saa mis seal kujutatud on. Täpsusta oma autot ka kas vabalt hingav turbo jne. Samuti ka aasta.
Iga ratas veab and then some!
raitman
Postitusi: 8
Liitunud: P Mär 27, 2005 18:47
Asukoht:
Auto:

#4

Autoks siis 9000 ,aastast 88
2.0 turbo
tegu siis samade asjadega kuid pilt ise on 900-st

Lisatud failid
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#5

Alumises ringi seest ei saa aru aga ülemine näeb välja nagu "pressure transducer" ehk siis vidin mis APC-le rõhuinfot jagab
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#6

Alumine peaks olema overboost switch, ehk siis julla,mis liigse rõhu korral annab signaali kütusepumba väljalülimiseks. Mul oli see üldse vanadusest lolliks läinud ning tekitas cut-offe olematu rõhu juures - võtsin vahelt välja.
Mul praegu alumine paneel nigunii ära võetud, võin homme päevavalges kiigata (kui sul muidugi samamoodi asi üles ehitatud on)
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#7

see 88 tonnine peaks sama olema. Ehk siis kahe vollaga on ülerõhu lüliti ja ühe vollaga rõhuandur.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
raitman
Postitusi: 8
Liitunud: P Mär 27, 2005 18:47
Asukoht:
Auto:

#8

Algselt postitas: andreas
Alumine peaks olema overboost switch, ehk siis julla,mis liigse rõhu korral annab signaali kütusepumba väljalülimiseks. Mul oli see üldse vanadusest lolliks läinud ning tekitas cut-offe olematu rõhu juures - võtsin vahelt välja.
Mul praegu alumine paneel nigunii ära võetud, võin homme päevavalges kiigata (kui sul muidugi samamoodi asi üles ehitatud on)
ole hea ja vaata järgi.kuid ma ei tea ikka kuhu need voolikud sealt alt välja peaksid jõudma
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#9

põhimõtteliselt pole seal midagi keerulist: vasakult rattakoopa ja roolivarda vahelt tuleb mootorist rõhuvolla,mis siis kaheks hargneb - üks läheb sinna pressure transducer-isse, teine overboost switchi. Overboosti oma küljes käib veel teine,mis viib/tuleb kaasõitja poole ehk paremale: siis vajalik selleks, et rõhk vajalikul momendil klapist välja lasta, pakun. Pressure transducer töötab nagu turbonäidik ainult 1 vooliku peal. vot siuke lugu
raitman
Postitusi: 8
Liitunud: P Mär 27, 2005 18:47
Asukoht:
Auto:

#10

üritasin neid asju seal pusida ja panin ta kokku,ei tea kas ta nüüd õige sai aga tegin mingi skeemi ka:red:

Lisatud failid
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#11

Mis julla ja mis karp, aru ei saa :wtf:



EDIT: tähendab, oluline on et rõhk tuleks sisse (mootorist) ja läheks välja, sealt kus vaja. kui su skeem on õige, siis see mis sinna vahel pandud on.....ei tea, aga ju siis jagatakse väljuvat rõhku kahte kohta.

Mul näeb asi igatahes välja selline

Lisatud failid
raitman
Postitusi: 8
Liitunud: P Mär 27, 2005 18:47
Asukoht:
Auto:

#12

Ei tea siis mis krdi pruun asjake too seal on.igatahes klõpsu ta teeb kui seda voolikut imeda.
noh las ta jääb siis nii,loodetavasti ta palju pahandust ei tekita.
Vasta