-769 näitas, pakun, et LPG tõttu. Lisan video ka 3st tõmbest, esimene bensuga, teine gaasil ja 3s uuesti bensul.
https://youtu.be/zeX7gGuZRn8
Saab 9-5 2.3T LPT Mystery
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1890
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Bensuga ronis mreq ja mair ikkagi ühtlaseks ehk küsitud õhukogus saadi kätte. Gaasiga oleks olnud nagu fuel cut või detoneerimine, kukkus plaks mingi 300 peale. See Amul on natukene mööda aga mitte palju. eeldatakse -500/+500 on tolerants, ECU üritab lahjendada segu aga ei saa hakkama nagu ehk segu liiga rikas. Samas see peaks konckidele hästi mõjuma. Rikas segu oleks viide nagu õhulekkele, kütust palju segus.Aga lao siis juba OpenSID ka knock 1-4 silinder ja MiFi palju tuleb ca 10 või 20 km peale sõitu? AKW väärtused?
Amul näitab gaasiga aiateibaid. Reseti korra sid ära ja siis sõida bensu peal vaata mis näitab. Minu omal gaasiga näitas nii -700 kui ka 1010. Bensu peal oli 25. Gaasiga kiirendamine minu arvates suht mõttetu. Pigem lülitada bensiini peale kui vajutada soovid. Minu omal 4000 rpm gaasiga suretab auto välja.
See gaasiseade on Sul küll ju paigast ära kui gaasiga iga pöördega liikuda ei saa!
Ma oma 221kW Hirschil vaid põhjagaasi puhul lükkan LPG välja kuna pihustid ei tooda nii palju kui soft sooviks!
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Knocke on üsna vähe, esimeses silindris näitab üldiselt kuni 15, teistes näitab alla 10. Vaikse sõidu peale nulliring. Katsun MiFi ja AKW ära vaadata, kui auto juurde satun. Peale gaasiseadme installi oli gaasil kuni mAir 1000 täitsa viisakas, põhjagaasil tundus fuelcuttima. Niiet aegamööda on olukord veidikene halvemuse poole läinud. Mõõtsin surveid ka: 1cyl 12.8, 2cyl 10.5, 3cyl 12, 4cyl 12.3.
Mul ongi 228kw 420nm soft. Mreq 1315 ja ei usu et gaas seda ära toidab. Välja suretab teda ainult põhjagaasiga , aga muidu järsemate liigutuste puhul lülitub ta ise bensule. See ümber lülitumine pole niikuinii ühegi gaasiseadme puhul ideaalne. Hooldus on tulemas eks ma lasen teda veel seadistada. Kuna hetkel gaasiga sõites hoiabki ennast veidi vaos pole väga kiirustanud.
Kas seda jõudu on ka düno stendis mõõdetud?
Kui päriselt ka on 228kW siis ilmselt need pihustid välja ka ei anna vajalikku pauku kuid see välja suremine on ju igasmõttes ohtlik, nii mootorile kui ka ohutuse mõttes! Igatahes see seadistus on praegusel kujul küll päris halb. Miinimum võiks olla siiski automaatne bensiini peale ümberlülitus, mitte aga väljasuremine
Kes see tark sellist seadistust Sul teostas?
Kui päriselt ka on 228kW siis ilmselt need pihustid välja ka ei anna vajalikku pauku kuid see välja suremine on ju igasmõttes ohtlik, nii mootorile kui ka ohutuse mõttes! Igatahes see seadistus on praegusel kujul küll päris halb. Miinimum võiks olla siiski automaatne bensiini peale ümberlülitus, mitte aga väljasuremine
Kes see tark sellist seadistust Sul teostas?
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
50km sõidu peale ainult bensiiniga MiFi 24, Amul -1452, Akw1 40, Akw2 50. Selle sõisu ajal käitus auto miskipärast siiani kõige hullemini, 40% gaasiga hakkas pooma juba ja mootorituld vilgutama. OBD scanneriga 2 veakoodi: P0700 ja P0747, mis on seotud käigukastiga.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1890
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Mingi suur leke on ikka kuskil. Kui mootori tuluke juba vilgutab, siis midagi ikka kapitaalselt segus ära. Akw on ilusti üle 40. Amul on metsapoole. Bensurõhk? Regulaatoril vaakumivolla küljes ja terve?mystery kirjutas: ↑T Nov 01, 2022 20:39 50km sõidu peale ainult bensiiniga MiFi 24, Amul -1452, Akw1 40, Akw2 50. Selle sõisu ajal käitus auto miskipärast siiani kõige hullemini, 40% gaasiga hakkas pooma juba ja mootorituld vilgutama. OBD scanneriga 2 veakoodi: P0700 ja P0747, mis on seotud käigukastiga.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1890
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Täielik Mystery Küünalde järgi on OK aga kui vilgitab, siis ECU arvates tahaks mootor pmst nagu õhku lennata ja tõmmatakse korralikult kõigele pidurit.
Tegu ei ole juu MY2022 autoga kus loodetavasti köik mootori töö juhtimise ja muud detailid uued ja sädelevad. Küünalde keraamilise osa värvus juu sekunditega ei muutu ja vaevalt Sa tundide viisi sellise "kakkumisega" täisvöimsusel söidad. Ja kui bensiini vöi etanooliga söitmisel vajatakse vähemalt 25 km läbisöitu enne kui T7 oskab adapteeruda sobivale programmile miks siis ümberlülitumisel gaasile peaks see nn adapteerumine toimima kiiremini ühes vöi teises suunas. Ei ole juu mötet köikki küttesegu koostist juhtivaid detaile uute OEM toodetega asendada. KALLA ja TALLA natuke rahulikumalt.
Vahetasin sisselaskekollektori üheosalise vastu ning punased pihustid asendusid pruunidega. Kasu ei miskit proovisin ka cobra küljes olevat boosti solenoidil wg volla ära võtta ja sõita max 1000mAirini aga jõnksutas ikka, mis välistaks klapi vea, teise klapi viskasin ikkagi vahele, jällegi muutusi polnud.