asi siis nii et kütte kulu näitab ala 7,5-8,2 aga kui arvutan reaalset kulu siis tuleb 10,5-11,5
kas on võimalik seda kuidagi parandada?
kompuuter valetab
minu teada saab reaalset kütusekulu "progeda-õpetada"- ei tohiks probleem olla
-
- Postitusi: 49
- Liitunud: E Aug 07, 2006 23:46
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: mad1
minu teada saab reaalset kütusekulu "progeda-õpetada"- ei tohiks probleem olla
???
Algselt postitas: simpson005Algselt postitas: mad1
minu teada saab reaalset kütusekulu "progeda-õpetada"- ei tohiks probleem olla
???
arvatavasti mõeldakse, et saab diagnostikas tech-iga seda programmeerida.
Sa näidiku ikka nullinud/resettinud oled??
-
- Postitusi: 49
- Liitunud: E Aug 07, 2006 23:46
- Asukoht:
- Auto:
kust mis moodi mul 92 aasta auto on seal midagi resettida või mõtled sa seda reseti nuppu seal kompu peal, seda olen ae´gajalt toksind kuid ei ole näinud muutusi
-
- Postitusi: 49
- Liitunud: E Aug 07, 2006 23:46
- Asukoht:
- Auto:
nuh näed siis ei teadnud seda mida see nupp veel teeb
-
- Postitusi: 49
- Liitunud: E Aug 07, 2006 23:46
- Asukoht:
- Auto:
või resetibki kõik endised andmed ära (ma ei tea olen Saabide suhtes toores)
-
- Postitusi: 49
- Liitunud: E Aug 07, 2006 23:46
- Asukoht:
- Auto:
selge aga arvad et peale resettimist hakkab õigemini näitama
Algselt postitas: mad1
minu teada saab reaalset kütusekulu "progeda-õpetada"- ei tohiks probleem olla
tonnisel väga väikestes piirides võimalik,kuid praktiliselt ei saa.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Loen seda arutelu ja tekkis paar küsimust: (9-3 diisel)
Kompuuter 5,9l/100 km -tegelikult 6,4l/100km -kui palju valetab auto ja kui palju varastab tankla?Ehk teiste sõnadega kui suur on lubatud mõõteviga kompuutril?
Kas kompuuter oskab lugeda ka lisasoojendit läbinud kütust?Ise arvan,et mitte.
Missugust tööpõhimõtet üldse kasutatakse kütusehulga mõõtmisel?
Kompuuter 5,9l/100 km -tegelikult 6,4l/100km -kui palju valetab auto ja kui palju varastab tankla?Ehk teiste sõnadega kui suur on lubatud mõõteviga kompuutril?
Kas kompuuter oskab lugeda ka lisasoojendit läbinud kütust?Ise arvan,et mitte.
Missugust tööpõhimõtet üldse kasutatakse kütusehulga mõõtmisel?
Algselt postitas: Saingi
Missugust tööpõhimõtet üldse kasutatakse kütusehulga mõõtmisel?
Peaks olema nii, et komputer saab andmed segu koostise, mootori pöörete arvu, siisepritse rõhu ja düüside "lahtioleku aja" kohta ja siis võrdleb neid auto tegeliku kiirusega.
Võin ka eksida, aga tundub et need on minimaalsed andmed kütusekulu arvutamiseks.
Algselt postitas: sebastian
Peaks olema nii, et komputer saab andmed segu koostise, mootori pöörete arvu, siisepritse rõhu ja düüside "lahtioleku aja" kohta ja siis võrdleb neid auto tegeliku kiirusega.
Võin ka eksida, aga tundub et need on minimaalsed andmed kütusekulu arvutamiseks.
minimaalsed oleks pigem ikka: olnud kütuse kogus (paagi seis alguses) - praegune kogus (paagi seis praegu) jagatud vahepeal läbitud km arvuga sadades... Kuidas tegelikult leitakse - pole aimugi, aga minu TiD pakub ka püsivalt pool liitrit väiksemat kulu võrreldes isearvutatuga.
Ise kujutasin ka seda umbes nii ette,nagu Sebasian kirjeldas.Kaasaegsetel veoautodel voolab kütus peale etteandepumpa ja enne kõrgsurvepumpadesse jõudmist juhtplokist läbi .(Ilmselt ka sõiduautodel)Tagasivool läheb aga pihustitelt otse paaki.Eeldusel,et kulu arvutamine toimub teoreetiliselt eeldatavate suuruste järgi,on viga mõistetav sest:
Eestis müüdava kütuse määrdeomadused pole piisavad toitesüsteemi korralikuks tööks.Sellest tulenevalt tekivad viivitused nii plunžrite pööramisel kui pihusti nõela sulgumisel.Sellest ka eksimus.
Parandage ,kui millegagi mööda panin.Jõudsin sellise mõttekäiguni jälgides veoautode küttekulu muutumist erinevates riikides tangitud kütuste puhul.
Eestis müüdava kütuse määrdeomadused pole piisavad toitesüsteemi korralikuks tööks.Sellest tulenevalt tekivad viivitused nii plunžrite pööramisel kui pihusti nõela sulgumisel.Sellest ka eksimus.
Parandage ,kui millegagi mööda panin.Jõudsin sellise mõttekäiguni jälgides veoautode küttekulu muutumist erinevates riikides tangitud kütuste puhul.
Algselt postitas: Tan
minimaalsed oleks pigem ikka: olnud kütuse kogus (paagi seis alguses) - praegune kogus (paagi seis praegu) jagatud vahepeal läbitud km arvuga sadades... Kuidas tegelikult leitakse - pole aimugi, aga minu TiD pakub ka püsivalt pool liitrit väiksemat kulu võrreldes isearvutatuga.
Paagi seis on liiga ebatäpne asi, selle järgi saab ainult järele jäänud kilomeetreid arvutada ja see näit teatavasti kõigub suuresti. Sõidad aeglaselt suurte pööretega või vastupidi ja see kajastub kohe ka näidus, nagu loogiline ongi.
Keskmine kulu arvutatakse lihtsalt hetkekulu järgi. Näidikule antakse signaal iga u. 1 sek (või vähem) järel hetkekulust lähtudes, kompuuter liidab need näidud ja jagab näitamiskordade arvuga, ehk siis arvutatakse aritmeetiline keskmine ja see saadakse reaalajas.
Näiteks:
6,9(jagatakse 1-ga)+6,7(jagatakse 2-ga)+6,3(jagatakse 3-ga)+6,5(jagatake 4-ga)...ja nii edasi.
Kõik need "jagatakse***" vastused kuvataksegi keskmiseks kuluks.
Nii peaks asi toimima.
Ja hetkekulul pole minu meelest üldse mingit pistmist paagi seisuga.
Huvitav aga see, et kust saab 'aju' täpseid andmeid auto tegeliku kiiruse kohta? ABS andureid ta ilmselt ei kasuta, sest ka ABS-ta Saabidel näitab kütusekulu. Kõrgem rehv (velg) viib autot ju kiiremini edasi. Võibolla siit tulebki see näitude erinevus, et kütusekulu tabloo "näitab täpselt" ainult tehase soovitatud velgede/rehvidega?
Targemad parandagu.
-
- Postitusi: 49
- Liitunud: E Aug 07, 2006 23:46
- Asukoht:
- Auto:
minimaalsed oleks pigem ikka: olnud kütuse kogus (paagi seis alguses) - praegune kogus (paagi seis praegu) jagatud vahepeal läbitud km arvuga sadades... Kuidas tegelikult leitakse - pole aimugi, aga minu TiD pakub ka püsivalt pool liitrit väiksemat kulu võrreldes isearvutatuga. [/quote]
Mina arvuta kulu nii :
tangin paagi täis, nullin kilomeetri näidu
järgmisel tankimisel korrutan kütuse koguse mis paaki mahtus 100ga ja jagan läbisõidetud kilomeetritega.
minu arusaamise järgi saab aju kiiruse kätte kastil oleva kiiruselugeja kaudu, kui ma kasti ära vahetasin siis ei töödanud mul spido ja ei näidanud ka küttekulu, näppisin kiiruselugeja pistikut ja hakkasid mõlemad toimima
Mina arvuta kulu nii :
tangin paagi täis, nullin kilomeetri näidu
järgmisel tankimisel korrutan kütuse koguse mis paaki mahtus 100ga ja jagan läbisõidetud kilomeetritega.
minu arusaamise järgi saab aju kiiruse kätte kastil oleva kiiruselugeja kaudu, kui ma kasti ära vahetasin siis ei töödanud mul spido ja ei näidanud ka küttekulu, näppisin kiiruselugeja pistikut ja hakkasid mõlemad toimima
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
ei ole endamal küll mingit erilist erinevust täheldanud ainuke asi kui sõita lühikesi otsi läheb süsteem kuidagi veidraks nagu ei ervuta välja või midagi pikema sõidupeal on küll jube täpne süsteem
Ega sa seda täpselt teada saagi. Hakkab "punane vilkuma" võtad kütet. Paned kilomeetri näidiku nulli. Vahepael veendud kusagil maanteel kiiruse tabloost mööda sõites, et spido ka õigesti näitab...siis võib enam-vähem kindel olla, et läbitud kilomeetreid ka täppi paneb. Seejärel sõidad niikaua kuniks jälle "punane vilkuma hakkab" ja nüüd jagad võetud liitrid sõidetud kilomeetritega ja korrutad sajaga.Algselt postitas: jupats
huvitav kuidas see teie ise mõõtmine käib?
edit: mida rohkem kütet võtad, seda täpsema tulemuse saad.