Saab 9-5, Daily maasikas, Martink91

I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 889
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#51

Kas on probleem tühikäigupööretel vöi ka körgematel mootori pööretel? Kas kasutad tehase soovitatud öli Pentosin CHF 11 S ?
Martink91
Postitusi: 22
Liitunud: K Dets 07, 2022 19:53
Asukoht: Keila/Tallinn
Auto:
Kontakt:

#52

Tühipööretel pole töösooja mootoriga roolivõimu üldse. Külmalt nagu ikka miskit on. Pöördeid tõstes läheb rool selgelt kergemaks.
Õli tootja Carlube ja CHF11S on täiesti esindatud purgi peal. Rohelist värvi õli siis.
Martink91
Postitusi: 22
Liitunud: K Dets 07, 2022 19:53
Asukoht: Keila/Tallinn
Auto:
Kontakt:

#53

tere üle pika aja.

Vahepeal sain garantii korras uue hammasrihma komplekti :D
40k olin aastaga maha vuranud ja miskit tegi koledat häält. Alguses kahtlustasin miskit lamerihmas, aga kui isegi eesmine rihmartatas eemaldatud oli, ja endiselt ikka edasi kolises, sai asi garantiisse viidud.
Oli sees SKFi toodang väidetavalt. Kusjuures veepump lekkis. Nüüd läks INA

A, kellegil veel olnud häda esisilla šrniiridega?
Panen premium varuosasid, aga tolmukummid ikka jälle katki. 100k jooksul 4x vahetanud.
A ja ühe korra sai garantii korras ka meile rattalaager välja vahetatud. Ka see hakkas undama peale 3 kuud sõitmist.

Nüüd tekkis probleem salongi ventilaatoriga. Auto oli 3 nädalat töökoja ees oodanud garantii vastust.

Ei toiminud enam. Võtsin niipalju lahti, et sain ventikat käega ringi ajada.

Auto käima ja salongist vent põhja. Hakkas ise vaikselt liikuma, kiirendades aeglusades ca ekundiliste tsüklitega.

Lasin suruõhuga ventika mootorisse, sellega ajasin hunniku harjaolmu liikvele. Veidi piserdasin laagri kohale ka wd40et, et äkki käib lihtsamini.
Põhimõtteliselt, kas surm või surramurra eksole.

Aga ventikas toimib ainult 2hes viimases astmes, vähemalt niipalju kui külma mootoriga proovisin.
Algul kahtlustasin siili, aga workshop manuaali skeemilt vaadates ainult 4 juhet läheb sinna.

Kas võib endiselt siili viga olla? Või pigem hakkab ventikas õhtale minema. Või külma mootoriga pole mõttet väiksemaid astmeid proovida?
Vaatasin et siil sellise kohapeal, et seda vist niisama ehku peale vahetada küll ei taha. Samas lülitusloogika on ka päris kreisiks aetud. Seisiva mootoriga pole võimalik isegi jõuga puhuma panna.
Vasta