9000 esimeste piduriklotside vahetus

Tonnised ja nende mured
Vasta
MAREKJUU
Postitusi: 46
Liitunud: P Okt 10, 2004 15:38
Asukoht:
Auto:

#1

Tere!

Annaksite äkki nõu, kas esimeste piduriklotside vahetus on samasugune protsess, nagu tagumiste puhul?
Tagumiste klotside vahetusega sain hakkama ja töötavad ilusti, nüüd oleks vaja ka esimesed vahetada, aga pole veel uurinud, kas sama süsteemiga läheb silinder sisse?

Marek
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#2

silinder ei lähe samamoodi sisse kui tagumistel piduritel vaid tavapäraselt eebliga lükates või pitskruviga keerates muu peaks sama olema .
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

Mingeid erinippe,ega -riistu pole vaja.
MAREKJUU
Postitusi: 46
Liitunud: P Okt 10, 2004 15:38
Asukoht:
Auto:

#4

Aga silindrit tuleb siiski suruda sisse?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#5

No pitskruviga on küll asi väga lihtne. Keerad pitsi pinge alla ja kolb peaks hakkama ise sisse minema. Nii tuleb siis järjest pingutada koguaeg. Ettevaatust kummiäärega!!!
MAREKJUU
Postitusi: 46
Liitunud: P Okt 10, 2004 15:38
Asukoht:
Auto:

#6

to Saabninethousand: ennäe, kah Viljandi mees:)
Ma kah siinkandis. Ehk võiks hakata tihedamalt andmeid vahetama Saabi teemadel?
Tänud nõuande eest, proovin hakkama saada.
Tagumiste klotside vahetus läks küll libedalt.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

Mida te ajate lihtsat asja keeruliseks.Enne,kui sadula lahti võtad,kangutad ettevaatlikult välimise klotsi ja sadula liikuva" kelgu" vahelt tugeva kruvika,või õhukese eebliga kelgu lõpuni väljapoole ja ongi kolb lõpuni silindris.Ketta vastu ei tohi otse suruda,malm on rabe. Siinid tuleb spets kummisäästva pastaga määrida ja ülejäänud klotsiservade tööpinnad vaskmäärdega.
Vasta