BSR tuuning

Teemad elektroonikast...
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#26

Algselt postitas: pva
vaene trionic :))))))
///M on palju raskem diagnoos kui turbosaabism :))))))

kusjuures, sellest mootorist akki saab ka turbota palju rohkem saada. Kuid kahtlex millex see vaja olla vqix :))))))

Kui sul infot on M73 tuunimise kohta,või linke,pane u2u`sse
Kasutaja avatar
optimus
Postitusi: 177
Liitunud: N Juul 27, 2006 23:14
Asukoht:
Auto:

#27

Kas Jaanusel stage 3 juba peal?

Mind ennast huvitab, kas kuidagi oleks võimalik teada saada, millise firma ECU soft mul peal on, siis teaks kuhu edasi llikuda.
pva
Postitusi: 229
Liitunud: N Nov 03, 2005 14:21
Asukoht:
Auto:

#28

pole mul midagi konkreetselt teada M73 kohta kahjux.
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#29

Algselt postitas: pva

///M on palju raskem diagnoos kui turbosaabism :))))))

Selles väites julgen ma kahelda kyll.;)

Aga mis puutub TECH-2.siis vajaliku softi olemasolul saab sellega T7.(ja T8.) rahulikult igatepidi progeda.Umbes samamoodi nagu seda tehakse yhel piiratud alal Trollhättani linnakeses.PPC box muutub siis tavaliseks seebikarbiks:(
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#30

Asi seisab praegu 3" Downpipe taga. Mõtlen milline osta. Korralik Ferrita/Nordic tuningu roostevaba koos race KAT-ga maksab 10 000SEK. BSR-i oma on oluliselt odavam, kuid see pole roostevaba. Üks variant on lasta ise roostevaba kokku keevitada, kuid ei tea kuidas auto ECU sellesse suhtub...
Algselt postitas: optimus
Kas Jaanusel stage 3 juba peal?

Mind ennast huvitab, kas kuidagi oleks võimalik teada saada, millise firma ECU soft mul peal on, siis teaks kuhu edasi llikuda.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2343
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#31

Algselt postitas: Jaanus
Asi seisab praegu 3" Downpipe taga. Mõtlen milline osta. Korralik Ferrita/Nordic tuningu roostevaba koos race KAT-ga maksab 10 000SEK. BSR-i oma on oluliselt odavam, kuid see pole roostevaba. Üks variant on lasta ise roostevaba kokku keevitada, kuid ei tea kuidas auto ECU sellesse suhtub...
Miks peab downpipe roostevaba olema? Effekstsem - seda kindlasti. Isegi summutite enda puhul pole erilist vahet kas roostevaba või mitte, suht samamoodi põlevad mõlemad variandid seest tühjaks.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#32

Ja ECU`le on downpipe täiesti savi.kas teed ise ostad 100 eegu,või 12 kiloseki eest,või saed küljest.Hakkab juba sinna koonusfiltrite teema poole kiskuma:poke:
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#33

Tegelikult mõtlesin selle all seda et, originaal downpipe küljes on vist 2 lambda andurit. Ei tea kuidas see mõjub, kui nende asukohta muudan?
Algselt postitas: Trionic
Ja ECU`le on downpipe täiesti savi.kas teed ise ostad 100 eegu,või 12 kiloseki eest,või saed küljest.Hakkab juba sinna koonusfiltrite teema poole kiskuma:poke:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#34

Pea-asi,et esimene hapnikuandur oleks enne ja tagumine lairiba andur pärast kat`i .
Vasta