Et siis turbo. Või veistgeidindus.
Katsu wastegate varras pöördklapi küljest lahti saada, et kontrollida kas klapp ei ole jäänud poolde vinna - heitgaasid lähevad turbost mööda siis. Ja vaata kuidas wastegate liigub. Wastegate varras hakkab end liigutama kuskil 0,3 barise surve puhul.
Aga katki võivad olla ka intercooler, kummipõlved jne. kustkaudu raske vaevaga tekitatud suruõhk kosmosesse pääseb.
Kas bypassi jämedatest aukudest puhudes-imedes on kõik tihe?
mure 9000 T turboga
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: qdwin
Et siis turbo. Või veistgeidindus.
Katsu wastegate varras pöördklapi küljest lahti saada, et kontrollida kas klapp ei ole jäänud poolde vinna - heitgaasid lähevad turbost mööda siis. Ja vaata kuidas wastegate liigub. Wastegate varras hakkab end liigutama kuskil 0,3 barise surve puhul.
Aga katki võivad olla ka intercooler, kummipõlved jne. kustkaudu raske vaevaga tekitatud suruõhk kosmosesse pääseb.
Kas bypassi jämedatest aukudest puhudes-imedes on kõik tihe?
tundub, et see wastergate varras suurt ei liigu. ligi ei pääse. ta peaks ju ca 10 mm vähemalt avanema ??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2343
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Alt pääsed ligi. Väga hull ei ole, mõningatel juhtudel on veidi palavavõitu see toimetamine seal.
Oma 10 mm liikus varras tõesti. Proovi siiski varras klapist eraldada ja vaata kuidas nad ühekaupa liiguvad.
Oma 10 mm liikus varras tõesti. Proovi siiski varras klapist eraldada ja vaata kuidas nad ühekaupa liiguvad.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
edusammud!
Wastergate varrasja pöördklapp olid omavahel kinni/kokku roostetanud
sai möginaga määritud ja rõhuga liigutatud ja nyyd liigub ca 10 mm! aga arvan , et päris kinni see klapp ei jää veel? tundub et jääb lahti,,kuna päris punase peale asi ei lähe veel.
ja lahtise W otsaga on asi punase ja kollase vahel- yhesõnaga sõita juba saab.
kinnise w otsaga vaid ca 3...4 mm kollase peal. ja yldse tundub, et 9000 hakkab vilistama ca 3000 p peal. on nii??
Wastergate varrasja pöördklapp olid omavahel kinni/kokku roostetanud

sai möginaga määritud ja rõhuga liigutatud ja nyyd liigub ca 10 mm! aga arvan , et päris kinni see klapp ei jää veel? tundub et jääb lahti,,kuna päris punase peale asi ei lähe veel.
ja lahtise W otsaga on asi punase ja kollase vahel- yhesõnaga sõita juba saab.
kinnise w otsaga vaid ca 3...4 mm kollase peal. ja yldse tundub, et 9000 hakkab vilistama ca 3000 p peal. on nii??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2343
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Minu oma vilistab 2000 p/min juures juba.
Aga kuidas saab veistgeidindus kokku roostetada??? See ei ole võimalik! Kogu see kupatus on ju pidevas liikumises, heitgaasid üritavad pidevalt kasvõi natukenegi klappi lahti kangutada, lisaks surve membraanile. Seda on piisavalt, et midagi kinni ei jääks. Vardad võivad küll poole õhemaks roostetada aga liigend küll mitte. Turboni jõuab märga teesodi ka ainult niipalju, kui radika ribide vahelt läbi mahub.
Aga kuidas saab veistgeidindus kokku roostetada??? See ei ole võimalik! Kogu see kupatus on ju pidevas liikumises, heitgaasid üritavad pidevalt kasvõi natukenegi klappi lahti kangutada, lisaks surve membraanile. Seda on piisavalt, et midagi kinni ei jääks. Vardad võivad küll poole õhemaks roostetada aga liigend küll mitte. Turboni jõuab märga teesodi ka ainult niipalju, kui radika ribide vahelt läbi mahub.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
no olid kinni ja roostes varras ja sinna sisse minev ymmargune liigend! nyyd juba liigub päris kenasti- a mis seal imestada, kui igalt poolt susiseb ja läbi ajab ja siis ju ei tekigi sellist rõhku, mis wastergatet liikuma sunniks.
kas ma nyyd jätakski W otsa lahti? ja BPS Otsa kah?
edit:
nyyd kui sõita juba vilega saab, peaks saama ka pidurdada- onju nii?
anti lock tuli näitab ennast vahest. ja on ka nii, et kui pidurdad ja tuli ei põle, lähevad rattad loha. lihtne kysimus-mis teha??
kas ma nyyd jätakski W otsa lahti? ja BPS Otsa kah?
edit:
nyyd kui sõita juba vilega saab, peaks saama ka pidurdada- onju nii?
anti lock tuli näitab ennast vahest. ja on ka nii, et kui pidurdad ja tuli ei põle, lähevad rattad loha. lihtne kysimus-mis teha??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Kas lahtise otsaga maanteekiirusi ka proovisid? Maantekiirustel kiirendades võib liig suure rõhu tõttu fuel cutoff tulla.Algselt postitas: ivomets
no olid kinni ja roostes varras ja sinna sisse minev ymmargune liigend! nyyd juba liigub päris kenasti- a mis seal imestada, kui igalt poolt susiseb ja läbi ajab ja siis ju ei tekigi sellist rõhku, mis wastergatet liikuma sunniks.
kas ma nyyd jätakski W otsa lahti? ja BPS Otsa kah?
Ehk siis ära W otsa päris lahti jäta. Muidu WG ei lasegi häda korral heitegaase turbost mööda.
Kui BPC rõhkusid liialt pidurdab (ei tööta korralikult), siis areta parem mingi bleeder W ja C vollade vahele.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2343
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Vaada kui antilock ei põleks, siis ei saaks jälle vilega sõita. Kah jama ju. Looduses peab valitsema tasakaal, kui ühel juhul vilistab - peab ka teisel juhul vilistama! Pidurdamisel näiteks.
Anti lockist oli kuskil pikalt juttu.
Aga wastegate klappi üritavad juba ainuüksi heitgaasid lahti kangutada, seega mingi kinniroostetamist segav liikumine toimub pidevalt.
Anti lockist oli kuskil pikalt juttu.
Aga wastegate klappi üritavad juba ainuüksi heitgaasid lahti kangutada, seega mingi kinniroostetamist segav liikumine toimub pidevalt.
Qdwin, on 1 variant. auto on vahepeal seisnud. Seistes aga kipuvad siuksed jamad juhtuma.Algselt postitas: qdwin
Aga wastegate klappi üritavad juba ainuüksi heitgaasid lahti kangutada, seega mingi kinniroostetamist segav liikumine toimub pidevalt.
Algselt postitas: ken
Mul teeb BPC klapp hästi suurt klõbinat.
Kas see tähendab et on otsad andnud?
Hei,
Kui klõbinat teeb siis järelikult veel töötab. kui ta täitsa vait oleks siis oleks asjad nukramad. Otsi kdanik Sebastian lahkab seda BPC klapi teemat siin foorumis ikka korralikult.

Iga ratas veab and then some!
Wastegate liigend võis roostetada ka sellepärast, et aastate jooksul miski selle varrast ei surunud ja klapp ise oli irvakil.
BPC klõbin on normaalne, aga ei tähenda sugugi seda, et klapp enam korras on. Kui üldse ei klõbise, siis on küll põhjust muretsemiseks. Terasest membraan seal sees peksab magneteid tunni aja jooksul veerand miljonit korda, kui korralikult gaasitada. Pole siis ime, et asi pikapeale otsad annab...
BPC klõbin on normaalne, aga ei tähenda sugugi seda, et klapp enam korras on. Kui üldse ei klõbise, siis on küll põhjust muretsemiseks. Terasest membraan seal sees peksab magneteid tunni aja jooksul veerand miljonit korda, kui korralikult gaasitada. Pole siis ime, et asi pikapeale otsad annab...
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2343
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Mina loll!Algselt postitas: qdwin
Aga wastegate klappi üritavad juba ainuüksi heitgaasid lahti kangutada, seega mingi kinniroostetamist segav liikumine toimub pidevalt.
Tuleb välja, et lisaks eakusest tulenevale, on see liigend võimeline kinni roostetama hetkega! Piisab kui kuuma turboga loigust läbi sõita ja mingite füüsikalis keemiliste protsesside tagajärjel roostetab liigend hetkega kokku. Eriti tüüpiline pidi see olema 9-5 puhul. Lisaks aitab tonnise puhul kaasa ka vanadusest tulenev pöördklapi puksi kulumine, mille tagajärjel klapp poob end veidi kinni ja pind mis ei ole enam kontaktis korrodeerub.
peaasi et igav ei hakka..
muidugi vaataks kindluse mõttes ikka klapivoolikud lapiga üle, kas voolikul on ikka klapp küljes mis turbost tuleb mööda voolikut klapini kus keemilised protsessid roostetavad..eks ta ole tüüpiline. mis ikka korrudeerub, see võib ka end puua kui seisma jääb.füüsika siin ei aita, pigem gaasitamine, vahel ka klõbistamine:wall:
tore kui sõbrad aitavad ja elu nii lihtsaks läeb

muidugi vaataks kindluse mõttes ikka klapivoolikud lapiga üle, kas voolikul on ikka klapp küljes mis turbost tuleb mööda voolikut klapini kus keemilised protsessid roostetavad..eks ta ole tüüpiline. mis ikka korrudeerub, see võib ka end puua kui seisma jääb.füüsika siin ei aita, pigem gaasitamine, vahel ka klõbistamine:wall:
tore kui sõbrad aitavad ja elu nii lihtsaks läeb
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 499
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
Algselt postitas: qdwinMina loll!Algselt postitas: qdwin
Aga wastegate klappi üritavad juba ainuüksi heitgaasid lahti kangutada, seega mingi kinniroostetamist segav liikumine toimub pidevalt.
Tuleb välja, et lisaks eakusest tulenevale, on see liigend võimeline kinni roostetama hetkega! Piisab kui kuuma turboga loigust läbi sõita ja mingite füüsikalis keemiliste protsesside tagajärjel roostetab liigend hetkega kokku. Eriti tüüpiline pidi see olema 9-5 puhul. Lisaks aitab tonnise puhul kaasa ka vanadusest tulenev pöördklapi puksi kulumine, mille tagajärjel klapp poob end veidi kinni ja pind mis ei ole enam kontaktis korrodeerub.
vastupidi. eriti tüüpiline on see just tonniste puhul. kui kinnijäämine toimub westgate kinnises asendis, tekib igal kiirendusel fuel cut off( väga paha on sõita:wall:)
9-5-l juhtub pigem see, et splint, mis varrast hoiab, lendab minema ja klapp kukub alla lahti ja kogu rõhk lendab mööda( vahest paneb ka check engine põlema)
Algselt postitas: qdwin
Minu oma vilistab 2000 p/min juures juba.
Aga kuidas saab veistgeidindus kokku roostetada??? See ei ole võimalik! Kogu see kupatus on ju pidevas liikumises, heitgaasid üritavad pidevalt kasvõi natukenegi klappi lahti kangutada, lisaks surve membraanile. Seda on piisavalt, et midagi kinni ei jääks. Vardad võivad küll poole õhemaks roostetada aga liigend küll mitte. Turboni jõuab märga teesodi ka ainult niipalju, kui radika ribide vahelt läbi mahub.
kusjuures selle liigendi kinniroostetamine hetkega on täiesti tüüpviga.Sõidad hõõguva vurriga,mis pooles vinnas lahti loigust läbi ja ongi käes.Eriti 9-3 ja 9-5`l garretitega olen mina viimastel aegadel korduvalt võlle lahti kangutanud.Tonnistest ma üleüldse ei räägi.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
öine jutt mõjus:thumb:Algselt postitas: qdwinMina loll!Algselt postitas: qdwin
Aga wastegate klappi üritavad juba ainuüksi heitgaasid lahti kangutada, seega mingi kinniroostetamist segav liikumine toimub pidevalt.
Tuleb välja, et lisaks eakusest tulenevale, on see liigend võimeline kinni roostetama hetkega! Piisab kui kuuma turboga loigust läbi sõita ja mingite füüsikalis keemiliste protsesside tagajärjel roostetab liigend hetkega kokku. Eriti tüüpiline pidi see olema 9-5 puhul. Lisaks aitab tonnise puhul kaasa ka vanadusest tulenev pöördklapi puksi kulumine, mille tagajärjel klapp poob end veidi kinni ja pind mis ei ole enam kontaktis korrodeerub.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ja veel yks kysimus abivalmis sõpradele: tulede kojamehed töötavad vaid siis, kui kangi all hoian, kui lahti lasen , jäävad seisma suvalisse asendisse. vanal 96 on 2 kaitset tulede kojameeste jaoks-- kas ka 9000 -l?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Ivomets, kui mootoripatju tahad, siis võin ka ühtteist pakkuda.
http://www.speedparts.se/prod/res_mot_m ... 9000.shtml
Vaata sealt, millist soovid ja anna teada.
http://www.speedparts.se/prod/res_mot_m ... 9000.shtml
Vaata sealt, millist soovid ja anna teada.
romza
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: romza
Ivomets, kui mootoripatju tahad, siis võin ka ühtteist pakkuda.
http://www.speedparts.se/prod/res_mot_m ... 9000.shtml
Vaata sealt, millist soovid ja anna teada.
tänan pakkumast!
ja edasiminekuid auto arenduses taas toimunud-- tulede kojamehed jäävad oma õigesse asendisse!
pea lähevad ka luudade kummid vahetusse!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.


