Mootor puterdab tühikäigul
Asi siis järgmine: tühikäigul mootori pöörded kõiguvad suures ulatuses ja jätab vahele. Vahepeal süttib ka Check Engine, pöördeid andes see kustub. Maanteel ühtlaselt sõites tundub ka et masin liigub vahepeal kolme silindri abil. Rihma ja rullikute vahetus vaevalt sellist sündroomi põhjustab. Kas selline käitumine võib olla lõppeva mootoriketi tunnus või mõni triviaalsem probleem?
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Minu oma ka puterdas korra. Õigemini peaaegu oleks teele jätnud. Tühikäigul suri tihtipeale ilma hoiatamata välja. Check engine ka vilkus juhuslikult. Just vilkus, mitte ei jäänud lõplikult vea teadet vilgutama. Selgus et massijuhtmed olid täiesti mädad. Eriti hull oli mootori ülemise kinnituskronsa juures olev juhe. See oli üks võimalus lähtudes tonnisest.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Minu omal selline lollakas viga, et rahulikult 2 käiguga kiirendades jõnksutab natuke. Tühikäigul ka jätab natuke liiga palju vahele. Mul süütepool, kõrgepinge juhtmed, küünlad, rootor, jagajakaas uued. Milles viga võib olla?
Algselt postitas: MadMan
seda massijuhtme asja saan kontrollida homme, kuid kas rihma vahetuse käigus on vaja neid massjuhtmeid eemaldada üldse?
rohelisel kõik lisamassid veetud ja muud terminaalid kontrollitud,seega viga mujal(kõrgepinge,pump???)
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Viga leitud - sisselasketrakti üks vaakumvoolik oli töökojas välja sikutatud kogemata. Mootorivahetuse ajal pole sinna raatsitud korralikku voolikut panna ja on jätkatud peenema voolikuga. Torkasin tagasi, käivitasin auto, kostis plumps ja voolik istus nii kinni kui kinni. Ühte otsa pidi jookseb see voolik gaasiklapi juurde, teine ots jookseb mingisse jullasse amordi kõrval ja sinna jullasse tuleb ka mingi juhe õhumõõtja juurest, edasi jookseb voolik kuskile poritiiva sisse.
Lisatud failid
Lisatud failid
Pole seal mingit karbussi, "throttle body" on see
:poke:
Paak,mis on porikoopas on aktiivsöe kanister ja mõeldud paagi õhutamiseks.
Paak,mis on porikoopas on aktiivsöe kanister ja mõeldud paagi õhutamiseks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
paagist tulevad bensuaurud imetakse sisselaskesse tagasi,et meie lastele ka tulevikus O2`e jaguks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ka pärnus myygil oleval 9-3 T sama lugu-- seesama voolik katki. loodan, et myygimehed tegid korda
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



see on tüüpviga
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989