Mootor puterdab tühikäigul

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#1

Asi siis järgmine: tühikäigul mootori pöörded kõiguvad suures ulatuses ja jätab vahele. Vahepeal süttib ka Check Engine, pöördeid andes see kustub. Maanteel ühtlaselt sõites tundub ka et masin liigub vahepeal kolme silindri abil. Rihma ja rullikute vahetus vaevalt sellist sündroomi põhjustab. Kas selline käitumine võib olla lõppeva mootoriketi tunnus või mõni triviaalsem probleem?
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#2

Minu oma ka puterdas korra. Õigemini peaaegu oleks teele jätnud. Tühikäigul suri tihtipeale ilma hoiatamata välja. Check engine ka vilkus juhuslikult. Just vilkus, mitte ei jäänud lõplikult vea teadet vilgutama. Selgus et massijuhtmed olid täiesti mädad. Eriti hull oli mootori ülemise kinnituskronsa juures olev juhe. See oli üks võimalus lähtudes tonnisest.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#3

Minu omal selline lollakas viga, et rahulikult 2 käiguga kiirendades jõnksutab natuke. Tühikäigul ka jätab natuke liiga palju vahele. Mul süütepool, kõrgepinge juhtmed, küünlad, rootor, jagajakaas uued. Milles viga võib olla?
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#4

seda massijuhtme asja saan kontrollida homme, kuid kas rihma vahetuse käigus on vaja neid massjuhtmeid eemaldada üldse?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

Algselt postitas: MadMan
seda massijuhtme asja saan kontrollida homme, kuid kas rihma vahetuse käigus on vaja neid massjuhtmeid eemaldada üldse?

rohelisel kõik lisamassid veetud ja muud terminaalid kontrollitud,seega viga mujal(kõrgepinge,pump???)
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#6

Viga leitud - sisselasketrakti üks vaakumvoolik oli töökojas välja sikutatud kogemata. Mootorivahetuse ajal pole sinna raatsitud korralikku voolikut panna ja on jätkatud peenema voolikuga. Torkasin tagasi, käivitasin auto, kostis plumps ja voolik istus nii kinni kui kinni. Ühte otsa pidi jookseb see voolik gaasiklapi juurde, teine ots jookseb mingisse jullasse amordi kõrval ja sinna jullasse tuleb ka mingi juhe õhumõõtja juurest, edasi jookseb voolik kuskile poritiiva sisse.

Lisatud failid
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#7

Ot mis teil on mingid karbussiga NG-d või? Kus te saite?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#8

saabidel pole karbussi tegelt - on kraburaator. vähemalt küülikutel.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

Pole seal mingit karbussi, "throttle body" on see:gun::poke:
Paak,mis on porikoopas on aktiivsöe kanister ja mõeldud paagi õhutamiseks.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#10

aga mis otstarve on voolikul, mis lahti oli?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

paagist tulevad bensuaurud imetakse sisselaskesse tagasi,et meie lastele ka tulevikus O2`e jaguks.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#12

ka pärnus myygil oleval 9-3 T sama lugu-- seesama voolik katki. loodan, et myygimehed tegid korda
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#13

see on tüüpviga
Vasta