Saab 9-3-e püsikiiruse hoidja.
Pole seal vaakumpumpa.Cruise aktiveeritakse kõrgsurve pumbas.Tech oleks eriti abiks,kuna teatud kriteeriumite veakoodid elimineerivad "cruise" funktsiooni,kuigi "ch.eng." veel ei põle.Aga tavaliselt ikkagi pedaalilülitid vea-allikateks.Mismoodi kontrollisid ja mis mõõtmistulemused?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
võivad olla 2 eri lülitit,või siis topeltklemmidega lülitid,peast ei mäleta kuidas 9-3`l oli ja nii siduri,kui piduripedaalil.Tech endiselt kiireim abivahend...
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Mul see check engine tuli põleb vahelduva eduga. Ju siis on selles asi. Tech näitas veaks EGR-klappi. Nüüd sai nii kollektor, kui klapp puhastatud tuli linnasõidul enam ei põle, põlema hakkab maanteel tavaliselt. Kui tule põlemisest täielikult lahti saan ja CC ikka ei tööta, siis tulen teie juurde.