sumpsi sukk puruks

Tonnised ja nende mured
Vasta
arturviha
Postitusi: 23
Liitunud: E Jaan 10, 2005 22:25
Asukoht:
Auto:

#1

Sai siin just hiljuti starterit vahetatud ja kuna oli kiire siis veidi lohakalt. tagajärg. mõrane sukk. praeguseks on muidugi sukk juba veidi rohkem kui mõrane. kas kellelgi on aimu palju see sinder maksta võiks. ja kas on mõtet romulast otsida või osta uus. ülejäänud "solgitoru" muidu üsna heas korras. :wall:

Jõudu saabikutele
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#2

Endal läks ka sukk ka kakti kunagi. Maksis vist aasta 2 tagasi 1200. Mul on muidugi 97 aasta masin, sellel vist asub sukk teises kohas kui sinu 92 aasta omal.
Iga ratas veab and then some!
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#3

Algselt postitas: arturviha
Sai siin just hiljuti starterit vahetatud ja kuna oli kiire siis veidi lohakalt. tagajärg. mõrane sukk. praeguseks on muidugi sukk juba veidi rohkem kui mõrane. kas kellelgi on aimu palju see sinder maksta võiks. ja kas on mõtet romulast otsida või osta uus. ülejäänud "solgitoru" muidu üsna heas korras. :wall:

Jõudu saabikutele
Näiteks pöördu Troost Auto poole. Saad täpse hinna.
:drive:
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#4

Universaalse suka hind 200 - 500 eeku.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#5

Algselt postitas: sigaelmar
Universaalse suka hind 200 - 500 eeku.

Sinna lisandub siis keevitamine ka. Kui ise ei tee muidugi.
Iga ratas veab and then some!
arturviha
Postitusi: 23
Liitunud: E Jaan 10, 2005 22:25
Asukoht:
Auto:

#6

Üritan ise hakkama saada.

Võib öelda et viimase paari aastaga (kui mul on saab olnud) olen kõikvõimalikust autoasjandusest isegi veits aru hakanud saama. nüüd proovin ikka väiksemad asjad ise korda saada.
mitte et see remontimise värk mulle väga meeldiks aga...
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: arturviha
Üritan ise hakkama saada.

Võib öelda et viimase paari aastaga (kui mul on saab olnud) olen kõikvõimalikust autoasjandusest isegi veits aru hakanud saama. nüüd proovin ikka väiksemad asjad ise korda saada.
mitte et see remontimise värk mulle väga meeldiks aga...

Hea kui on olemas koht ning võimalused kus teha. ;)
Iga ratas veab and then some!
maxuud
Postitusi: 534
Liitunud: R Mär 05, 2004 19:00
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Auto:

#8

Uurisin ka hiljuti hindasid loodan, et samale jupile või mine võta kinni heal lapsel ikka mitu nime ( sukk / leegitoru / püksid / väljalaskekollektor / esimene toru ). Uue tüki hind ümmarguselt a 2000,-- kanti jääb; kasutatud romulast vist 500,-- / 600,--

Aga kuidas ´97 ja ´92 aasta hinnavahe nii suur on ei tea. Või ei räägi me samast asjast, või on jupp sedavõrd erinev. Kaks aastat ei tohiks hinnas sellist kirvest juurde lisada.

vanasõna: kuhu sukk, sinna ka SAABas. :P
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#9

Vot vot nüüd tuleb meelde. 97 omal on sukk seal kohas kus on vanematel kat. seega ei ole sukk koos pükstega/leegitoruga.

Edit: on lihdsalt torujupp kus keskel on sukk.
Iga ratas veab and then some!
Kasutaja avatar
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#10

Fenno summutites kunagi taheti mul sukka vahetada, aga neil polnud ja saatsid Laki Autosse ja seal olid kõik sukad 600.- ja need käivad mingite muhvide ja klambritega kinni ehk mingit keevitust ei olnud vaja teha
Kasutaja avatar
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1206
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-5NG, 9000CSE

#11

kunagi panin ka universaalsuka, mis kohe kiiresti katki läks (keevitaja polnud ka vist suurem asi spetsialist)

viimane asi, mis oma masinal(9000i CS 92) teha lasin ca kuua aega tagasi oli suka vahetus. Tehtud saabianti juures suka hind ca 1200 + 1h tööd.

julgen soovitada, kuna mõlemal saabil olen sukad tema juures lasknud teha ja probleeme pole sellega hiljem olnud. pead muidugi ei anna ;)
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Kasutaja avatar
djk
Postitusi: 187
Liitunud: R Dets 03, 2004 14:03
Asukoht:
Auto:

#12

universaal sukk peab väga hästi, ega see teisest materjalist siis pole, vaja teada ainult toru otsa läbimõõte ja suka pikkust. Hind vahemikus 200-500 (eelpool ka mainitud juba).
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#13

Kahjuks pole see nii lihtne. Õigel sukal on kofreeritud toru sees, kogu ühendus on äärmiselt vedel. Selline odavam sukk on aga jäik, võiks öelda suisa häirivalt jäik. Tagajärjeks on keresse kanduv vibratsioon. Et 4 silndriline mootor on juba iseeneset rahutus ise, siis selline sukk ainult suurendab probleeme. Testitud, kontrollitud!
daciamees
Postitusi: 6
Liitunud: E Okt 30, 2006 23:37
Asukoht:
Auto:

#14

tere! kui minna saabianti juurde siis kas tal on kohe seda sukka ka vötta riiulilt ja paigaltada`vöi peab ootama 2-3päeva?
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#15

Algselt postitas: daciamees
tere! kui minna saabianti juurde siis kas tal on kohe seda sukka ka vötta riiulilt ja paigaltada`vöi peab ootama 2-3päeva?

Viimati võttis ta selle oma laost kohe. Aga alati on hea ette heistada.
Iga ratas veab and then some!
Executive
Postitusi: 314
Liitunud: E Veebr 28, 2005 13:45
Asukoht:
Auto:

#16

Vaata üle, et mootori padjad oleksid korras, muidu pole mõttet sukka vahetada.
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 571
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#17

Paar märkust. Kui vahetatud sukk kiiresti puruks läheb, siis on reeglina tegemist kehva keevitusega, ehk siis sukk jääb pingesse.

Omalt poolt soovitan betooni tänaval olevat asutust, U-Start oli vist asja nimi. Maja ise-enesest on suhteliselt Kuusakoski külje all, selline pisike tagasihoidlik telliskivimaja. Ent igast summutiteemaga teevad seal imesid. Ehk siis kui toro katki, lähen mina alati sinna, hind on mõistlik ja miski noor tüüp on seal keevitajaks. Või siis oli. Ma pole elu sees näind, keski oleks veel all oleval summuti torul teinud keevitusega nii ringi peale, et käppa üles ei tõsta ja tuld maha ei lase. Kuidas ta seda tegi, ei tea.

Üldiselt sealt olen mina saand väga kvaliteetse teenuse.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#18

Need vennad panevad alla seal samas hoovi peal toodetavaid universaali sumpse. Tööriistamajandus on universaalil hea, kuid tulemus millegipärast ei kesta, eriti keevitused.
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#19

.... :wtf: Teistel kestab niikaua küll, et häirima ei hakka, mis seal Saabil siis nii erilist on? Tegelt seal võib mingi teema olla küll, sest ma olen mitmeid just tonniseid kuulnud pläriseva sukaga.
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 571
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#20

qdwin, sa mõtled neid betooni tänava omasid? Mai tia, mulle keevitati alla custom bosali summuti naise toyotale viimati ning need keevised kestavad siiamaani, tegemisest on möödas pealt 4 aasta. Samuti tehti mu NG-le seal uus sukk alla... 2 aastat vähemalt tagasi, uus omanik äkki oskab kommenteerida, kuidas all püsib.

Või sain ma järjekordselt hakkama miski OT teemaga?

EDIT: Custom bosali all mõtlesin ma seda, et võeti teise toyota mudeli summuti põhjaks ja keevitati nurgad ringi, kuna konkreetsele isendile oli summuti aint tehase tellimus, tarneaeg 3-4 kuud ja pold üldse kindel, kas kohale jõuab.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#21

Saabidega pole betooni tänaval katsetanud. Pool aastat oli kõik ilus, siis hakkasid keevised, õigemini keevise servad mõranema.
Vasta