Jõudu saabikutele
sumpsi sukk puruks
Sai siin just hiljuti starterit vahetatud ja kuna oli kiire siis veidi lohakalt. tagajärg. mõrane sukk. praeguseks on muidugi sukk juba veidi rohkem kui mõrane. kas kellelgi on aimu palju see sinder maksta võiks. ja kas on mõtet romulast otsida või osta uus. ülejäänud "solgitoru" muidu üsna heas korras. 
Jõudu saabikutele
Jõudu saabikutele
Näiteks pöördu Troost Auto poole. Saad täpse hinna.Algselt postitas: arturviha
Sai siin just hiljuti starterit vahetatud ja kuna oli kiire siis veidi lohakalt. tagajärg. mõrane sukk. praeguseks on muidugi sukk juba veidi rohkem kui mõrane. kas kellelgi on aimu palju see sinder maksta võiks. ja kas on mõtet romulast otsida või osta uus. ülejäänud "solgitoru" muidu üsna heas korras.
Jõudu saabikutele
Üritan ise hakkama saada.
Võib öelda et viimase paari aastaga (kui mul on saab olnud) olen kõikvõimalikust autoasjandusest isegi veits aru hakanud saama. nüüd proovin ikka väiksemad asjad ise korda saada.
mitte et see remontimise värk mulle väga meeldiks aga...
Võib öelda et viimase paari aastaga (kui mul on saab olnud) olen kõikvõimalikust autoasjandusest isegi veits aru hakanud saama. nüüd proovin ikka väiksemad asjad ise korda saada.
mitte et see remontimise värk mulle väga meeldiks aga...
Algselt postitas: arturviha
Üritan ise hakkama saada.
Võib öelda et viimase paari aastaga (kui mul on saab olnud) olen kõikvõimalikust autoasjandusest isegi veits aru hakanud saama. nüüd proovin ikka väiksemad asjad ise korda saada.
mitte et see remontimise värk mulle väga meeldiks aga...
Hea kui on olemas koht ning võimalused kus teha.
Iga ratas veab and then some!
Uurisin ka hiljuti hindasid loodan, et samale jupile või mine võta kinni heal lapsel ikka mitu nime ( sukk / leegitoru / püksid / väljalaskekollektor / esimene toru ). Uue tüki hind ümmarguselt a 2000,-- kanti jääb; kasutatud romulast vist 500,-- / 600,--
Aga kuidas ´97 ja ´92 aasta hinnavahe nii suur on ei tea. Või ei räägi me samast asjast, või on jupp sedavõrd erinev. Kaks aastat ei tohiks hinnas sellist kirvest juurde lisada.
vanasõna: kuhu sukk, sinna ka SAABas.
Aga kuidas ´97 ja ´92 aasta hinnavahe nii suur on ei tea. Või ei räägi me samast asjast, või on jupp sedavõrd erinev. Kaks aastat ei tohiks hinnas sellist kirvest juurde lisada.
vanasõna: kuhu sukk, sinna ka SAABas.
kunagi panin ka universaalsuka, mis kohe kiiresti katki läks (keevitaja polnud ka vist suurem asi spetsialist)
viimane asi, mis oma masinal(9000i CS 92) teha lasin ca kuua aega tagasi oli suka vahetus. Tehtud saabianti juures suka hind ca 1200 + 1h tööd.
julgen soovitada, kuna mõlemal saabil olen sukad tema juures lasknud teha ja probleeme pole sellega hiljem olnud. pead muidugi ei anna
viimane asi, mis oma masinal(9000i CS 92) teha lasin ca kuua aega tagasi oli suka vahetus. Tehtud saabianti juures suka hind ca 1200 + 1h tööd.
julgen soovitada, kuna mõlemal saabil olen sukad tema juures lasknud teha ja probleeme pole sellega hiljem olnud. pead muidugi ei anna
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
-
qdwin
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2344
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: Mõned Aerod ja kui Hemi on lahke siis Klassik
Kahjuks pole see nii lihtne. Õigel sukal on kofreeritud toru sees, kogu ühendus on äärmiselt vedel. Selline odavam sukk on aga jäik, võiks öelda suisa häirivalt jäik. Tagajärjeks on keresse kanduv vibratsioon. Et 4 silndriline mootor on juba iseeneset rahutus ise, siis selline sukk ainult suurendab probleeme. Testitud, kontrollitud!
Algselt postitas: daciamees
tere! kui minna saabianti juurde siis kas tal on kohe seda sukka ka vötta riiulilt ja paigaltada`vöi peab ootama 2-3päeva?
Viimati võttis ta selle oma laost kohe. Aga alati on hea ette heistada.
Iga ratas veab and then some!
Paar märkust. Kui vahetatud sukk kiiresti puruks läheb, siis on reeglina tegemist kehva keevitusega, ehk siis sukk jääb pingesse.
Omalt poolt soovitan betooni tänaval olevat asutust, U-Start oli vist asja nimi. Maja ise-enesest on suhteliselt Kuusakoski külje all, selline pisike tagasihoidlik telliskivimaja. Ent igast summutiteemaga teevad seal imesid. Ehk siis kui toro katki, lähen mina alati sinna, hind on mõistlik ja miski noor tüüp on seal keevitajaks. Või siis oli. Ma pole elu sees näind, keski oleks veel all oleval summuti torul teinud keevitusega nii ringi peale, et käppa üles ei tõsta ja tuld maha ei lase. Kuidas ta seda tegi, ei tea.
Üldiselt sealt olen mina saand väga kvaliteetse teenuse.
Omalt poolt soovitan betooni tänaval olevat asutust, U-Start oli vist asja nimi. Maja ise-enesest on suhteliselt Kuusakoski külje all, selline pisike tagasihoidlik telliskivimaja. Ent igast summutiteemaga teevad seal imesid. Ehk siis kui toro katki, lähen mina alati sinna, hind on mõistlik ja miski noor tüüp on seal keevitajaks. Või siis oli. Ma pole elu sees näind, keski oleks veel all oleval summuti torul teinud keevitusega nii ringi peale, et käppa üles ei tõsta ja tuld maha ei lase. Kuidas ta seda tegi, ei tea.
Üldiselt sealt olen mina saand väga kvaliteetse teenuse.
-
qdwin
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2344
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: Mõned Aerod ja kui Hemi on lahke siis Klassik
Need vennad panevad alla seal samas hoovi peal toodetavaid universaali sumpse. Tööriistamajandus on universaalil hea, kuid tulemus millegipärast ei kesta, eriti keevitused.
qdwin, sa mõtled neid betooni tänava omasid? Mai tia, mulle keevitati alla custom bosali summuti naise toyotale viimati ning need keevised kestavad siiamaani, tegemisest on möödas pealt 4 aasta. Samuti tehti mu NG-le seal uus sukk alla... 2 aastat vähemalt tagasi, uus omanik äkki oskab kommenteerida, kuidas all püsib.
Või sain ma järjekordselt hakkama miski OT teemaga?
EDIT: Custom bosali all mõtlesin ma seda, et võeti teise toyota mudeli summuti põhjaks ja keevitati nurgad ringi, kuna konkreetsele isendile oli summuti aint tehase tellimus, tarneaeg 3-4 kuud ja pold üldse kindel, kas kohale jõuab.
Või sain ma järjekordselt hakkama miski OT teemaga?
EDIT: Custom bosali all mõtlesin ma seda, et võeti teise toyota mudeli summuti põhjaks ja keevitati nurgad ringi, kuna konkreetsele isendile oli summuti aint tehase tellimus, tarneaeg 3-4 kuud ja pold üldse kindel, kas kohale jõuab.



