9000 Kord käivitub, kord mitte

Tonnised ja nende mured
Berserk
Postitusi: 35
Liitunud: E Aug 29, 2005 9:36
Asukoht:
Auto:

#1

See siis mu enda 96 a 9000. Käivitub, mootor töötab nii umbes kaks-kolm sekundit ja kooleb ära. Pärast seda ei võta hästi üldse jutule, mõnikord on siiski õnnestunud gaasiga meelitada ja on käima jäänud. Samas kui töötab, pole muret miskit. On teinud sama tempu nii sooja kui ka külma mootoriga ja nii niiske kui ka kuiva ilmaga. Ja mitte pidevalt, siiani ehk nii kord kuus suve lõpust alates.
Täna hommikul näitas kompuuter akule 9,9, ise meelitasin käima, aga kui naine tahtis pool tundi hiljem sõitma minna oli jälle küpse.
Targemate nõuanded on teretulnud, muidu tuleb vist tõesti škoda peale mõtlema hakata:P
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#2

Mõtle parem DI kasseti peale. See punane asi seal mootori otsas, maksab ligi viistuhat eesti raha. otsi foorumist "tühik DI tühik", see annab kindlasti päris mõnuga tulemusi.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#3

Auto aastaarv omab ka tähtsust, on mõningaid nüansse...
Edasi tuleb hunnik mõjutavat pudipadi: kindlasti DI, massijuhtmed, õhulekked, releed, kontaktid jne.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: qdwin
Auto aastaarv omab ka tähtsust, on mõningaid nüansse...
Edasi tuleb hunnik mõjutavat pudipadi: kindlasti DI, massijuhtmed, õhulekked, releed, kontaktid jne.
Mis nüansid 96 aasta tonnisel siis on?

EDIT:

Kas sul on TCSiga masin?
Millal viimati tühikäiguklappi kasiti?
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#5

Sorry! Ei tunne numbreid.
Berserk
Postitusi: 35
Liitunud: E Aug 29, 2005 9:36
Asukoht:
Auto:

#6

DI lõppu ei usu. Vahetatud poolteist aastat tagasi. Eks vist tuleb masin ikka diagnostikasse tassida.

Ja asi ise on TCSita. Mis tühikäigu klappi puutub - ei usu, et seda tehtud oleks.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#7

Mõõda massid üle. Alla oomi võiks olla, ka ülemise mootori puksi juurest mõõtes.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

kütuserõhk,õhuleke,temp.andur,süüteandur,DI,küünlad,ketimärgid ,mõni lahtine pistik,immo+ sada muud võimalust.
Berserk
Postitusi: 35
Liitunud: E Aug 29, 2005 9:36
Asukoht:
Auto:

#9

Tänan neid, kes on võtnud vaevaks vastata. Üritan masina järgmise nädala algul Tartus Carringusse vedada ja kui viga leitakse/korda tehakse annan teada, mis teema oli. Ja siis ... :drive:
Kasutaja avatar
Fanfarist
Postitusi: 126
Liitunud: E Nov 06, 2006 10:39
Asukoht: Tartu
Auto: 9000 varuosad ja 9000 Juubeliaero, Olds 98 1970.
Kontakt:

#10

Minu 96a. 9000 jääb samuti vahel vaid paariks sekundiks käima. Siis vajutan korraks alarmi-keskluku 1.kinni, 2.lahti, siis käivitub ja sõidab. Immo teeb oma tööd vastutustundlikult.
Berserk
Postitusi: 35
Liitunud: E Aug 29, 2005 9:36
Asukoht:
Auto:

#11

No inimesed, mis te arvate, kas Tartus Carringus on võimalik enne 98 aastat toodetud masinale diagnostikat teha ja ka ajusse piiluda?
Õiga vastus...:wall::wall::wall:
Ja nii roheline ma ei ole, et oma auto puldiga immot maha ei saaks. :)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#12

mida oligi arvata,aga kurb siiski.
Berserk
Postitusi: 35
Liitunud: E Aug 29, 2005 9:36
Asukoht:
Auto:

#13

Nüüd siis Carringus Tech olemas ja diagnostikas käidud. Loomulikult 0 veakoodi :freak:. Segusiibrit puhastati ka, olla veidi tahmane olnud, kuid mitte sel määral, et käivitumist takistada. Ühesõnaga - s...tagi:wtf:.
Küünlad olid OK, segu OK. Seega tavapärane anomaalia, millega Saabi omanik lepib kui oma autot armastab:cool:.
Arno
Postitusi: 318
Liitunud: P Apr 18, 2004 18:07
Asukoht:
Auto:

#14

Eelmise kakkumise korral enne pikemat reisi vahetasin ära õhulugeja. Seda pole veel soovitatud. Mulgi taheti kõik muud asjad, alates DI'st kuni kereni, ära vahetada. Nüüdne vahel hooga tühikäigule laskmisel väljasuremine jäi lahenduseta ka peale lambda kui vaakumvoolikute väljavahetamist. Ah, eks ta aastate pärast Kuusakoskis maandub :evil:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#15

Algselt postitas: Berserk
Nüüd siis Carringus Tech olemas ja diagnostikas käidud. Loomulikult 0 veakoodi :freak:. Segusiibrit puhastati ka, olla veidi tahmane olnud, kuid mitte sel määral, et käivitumist takistada. Ühesõnaga - s...tagi:wtf:.
Küünlad olid OK, segu OK. Seega tavapärane anomaalia, millega Saabi omanik lepib kui oma autot armastab:cool:.

anomaalset pole seal midagi.kahjuks neti teel ei saa remontida.väntvõlliandur takistab käivitamist aeg-ajalt ja koode ei anna enne,kui ta purustada.Samuti mootorijuhtimise pearelee,vahel pumbarelee,kuid siis tavaliselt lubab aurude peal.
Berserk
Postitusi: 35
Liitunud: E Aug 29, 2005 9:36
Asukoht:
Auto:

#16

Trügin oma vana teema taas ettepoole.
Talvel vigurdas masin jälle ning viimasel ajal hakkab juba elu segama. Ei saa ju perega kuhugi minna, kui pärast ei tea, kas tuleb 20 või 200 km muul viisil koju saada kui oma autoga.
Muster on siis selline:
1. käivitub, käib mõni sekund ja sureb välja
2. pärast seda on lootusetu, aja ringi palju soovid (DI-le mõeldes väga ei aja)
3. Lased olla, mõnikord 15 minutit, mõnikord päeva ja läheb jälle
Esimese külma käivituse teeb tavaliselt ära, nii öelda teine käivitus on muutunud probleemiks.
Ise mõtlen:freak:, et kas tal on kusagil paagi tuulutus, mis võib umbes olla (tõmbab vaakumisse) või on ülalt tagasilöögi klapp p...s (uputab üle). Viimane tundub mõeldav, sest automaadiga linnasõidul oli talvel lõpuks kulu 18l peal:o.
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#17

Sarnaste sümptomitega(1,2,3) osutus vigaseks kütuse rõhuregulaator.
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#18

Kas kütuse filtrit oled vaatanud (vahetanud ) ka paagi tuulutus mis eelnevalt mainitud??
Berserk
Postitusi: 35
Liitunud: E Aug 29, 2005 9:36
Asukoht:
Auto:

#19

Kütuse filter peaks olema vahetatud 20 000 tagasi, kui VM usaldada. Mis muidugi ei välista, et mingi saast on paaki sattunud ja sealt edasi.
Aga kus tal paagi tuulutus asub ja mil viisil sinna ise ligi saab?
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#20

Võta paagilt kork maha ja ei teki mingit vaakumit.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#21

Algselt postitas: saabu
Võta paagilt kork maha ja ei teki mingit vaakumit.

ja oluliselt halveneb kütuse etteanne pumbale:fight:
Paagi korgi klapp peab toimima ja nii tuulutus,kui õhutus töökorras olema. Alates trionicu väljatulekust juhib paagi toimuvat
trionic ja eriti põhjalikult T-7,8 ja ...
Teatud olukordades on paagis hõrendus,vahel ülerõhk.Optimeeritakse solenoidklappide ja korgis oleva abil.
Vanematel autodel,nagu tonnine,pole asjad veel nii küberneetilisteks aetud.
Berserk
Postitusi: 35
Liitunud: E Aug 29, 2005 9:36
Asukoht:
Auto:

#22

See on muidugi "meeldiv teada" info, kuid kus asub paagi tuulutus või õhutus.
Mil viisil selle toimimist kindlaks teha, mil viisil ravida (kui on mingeid indiaanitrikke:wise:)? Mul käed päris p..st välja ei kasva ja kui aega on ,siis vaataks.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#23

Õhutustorustik tuleb piki sisendtoru kusagile korgi piirkonda,uuri ise alt.Osadel seal klapid vahel.Tuulutus tuleb läbi aktiivsöepaagi(asub parema esilogari peal peidus) ja solenoidklapi sisselaskekollektorisse.Klapp võib vigane olla.
Su sümptoomidega hoopis teised hädad vaevad Saabi.
Berserk
Postitusi: 35
Liitunud: E Aug 29, 2005 9:36
Asukoht:
Auto:

#24

Algselt postitas: Trionic
Õhutustorustik tuleb piki sisendtoru kusagile korgi piirkonda,uuri ise alt.Osadel seal klapid vahel.Tuulutus tuleb läbi aktiivsöepaagi(asub parema esilogari peal peidus) ja solenoidklapi sisselaskekollektorisse.Klapp võib vigane olla.
Su sümptoomidega hoopis teised hädad vaevad Saabi.
Et mis sa, Trionic, talle kaugjuhtimise teel diagnoosiks :)?
Eks vist varem või hiljem pean ikkagi Tallinna tee rehvi alla võtma ja Troosti tulema masinat näitama.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#25

Palju on juba kirjas eelnevalt.Jutu põhjal tundub olema nn."ülepritse",või CPS andur(või mõlemad sõltuvalt teineteisest).Hoia süüdet veidi sees,vaata ,kas vilgukoode hakkab Check-engine vilgutama?
Vasta