See siis mu enda 96 a 9000. Käivitub, mootor töötab nii umbes kaks-kolm sekundit ja kooleb ära. Pärast seda ei võta hästi üldse jutule, mõnikord on siiski õnnestunud gaasiga meelitada ja on käima jäänud. Samas kui töötab, pole muret miskit. On teinud sama tempu nii sooja kui ka külma mootoriga ja nii niiske kui ka kuiva ilmaga. Ja mitte pidevalt, siiani ehk nii kord kuus suve lõpust alates.
Täna hommikul näitas kompuuter akule 9,9, ise meelitasin käima, aga kui naine tahtis pool tundi hiljem sõitma minna oli jälle küpse.
Targemate nõuanded on teretulnud, muidu tuleb vist tõesti škoda peale mõtlema hakata:P
9000 Kord käivitub, kord mitte
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Auto aastaarv omab ka tähtsust, on mõningaid nüansse...
Edasi tuleb hunnik mõjutavat pudipadi: kindlasti DI, massijuhtmed, õhulekked, releed, kontaktid jne.
Edasi tuleb hunnik mõjutavat pudipadi: kindlasti DI, massijuhtmed, õhulekked, releed, kontaktid jne.
Mis nüansid 96 aasta tonnisel siis on?Algselt postitas: qdwin
Auto aastaarv omab ka tähtsust, on mõningaid nüansse...
Edasi tuleb hunnik mõjutavat pudipadi: kindlasti DI, massijuhtmed, õhulekked, releed, kontaktid jne.
EDIT:
Kas sul on TCSiga masin?
Millal viimati tühikäiguklappi kasiti?
kütuserõhk,õhuleke,temp.andur,süüteandur,DI,küünlad,ketimärgid ,mõni lahtine pistik,immo+ sada muud võimalust.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- Fanfarist
- Postitusi: 126
- Liitunud: E Nov 06, 2006 10:39
- Asukoht: Tartu
- Auto: 9000 varuosad ja 9000 Juubeliaero, Olds 98 1970.
- Kontakt:
Minu 96a. 9000 jääb samuti vahel vaid paariks sekundiks käima. Siis vajutan korraks alarmi-keskluku 1.kinni, 2.lahti, siis käivitub ja sõidab. Immo teeb oma tööd vastutustundlikult.
No inimesed, mis te arvate, kas Tartus Carringus on võimalik enne 98 aastat toodetud masinale diagnostikat teha ja ka ajusse piiluda?
Õiga vastus...
:wall::wall:
Ja nii roheline ma ei ole, et oma auto puldiga immot maha ei saaks.
Õiga vastus...

Ja nii roheline ma ei ole, et oma auto puldiga immot maha ei saaks.

mida oligi arvata,aga kurb siiski.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Nüüd siis Carringus Tech olemas ja diagnostikas käidud. Loomulikult 0 veakoodi
. Segusiibrit puhastati ka, olla veidi tahmane olnud, kuid mitte sel määral, et käivitumist takistada. Ühesõnaga - s...tagi:wtf:.
Küünlad olid OK, segu OK. Seega tavapärane anomaalia, millega Saabi omanik lepib kui oma autot armastab
.

Küünlad olid OK, segu OK. Seega tavapärane anomaalia, millega Saabi omanik lepib kui oma autot armastab
Eelmise kakkumise korral enne pikemat reisi vahetasin ära õhulugeja. Seda pole veel soovitatud. Mulgi taheti kõik muud asjad, alates DI'st kuni kereni, ära vahetada. Nüüdne vahel hooga tühikäigule laskmisel väljasuremine jäi lahenduseta ka peale lambda kui vaakumvoolikute väljavahetamist. Ah, eks ta aastate pärast Kuusakoskis maandub 

Algselt postitas: Berserk
Nüüd siis Carringus Tech olemas ja diagnostikas käidud. Loomulikult 0 veakoodi. Segusiibrit puhastati ka, olla veidi tahmane olnud, kuid mitte sel määral, et käivitumist takistada. Ühesõnaga - s...tagi:wtf:.
Küünlad olid OK, segu OK. Seega tavapärane anomaalia, millega Saabi omanik lepib kui oma autot armastab.
anomaalset pole seal midagi.kahjuks neti teel ei saa remontida.väntvõlliandur takistab käivitamist aeg-ajalt ja koode ei anna enne,kui ta purustada.Samuti mootorijuhtimise pearelee,vahel pumbarelee,kuid siis tavaliselt lubab aurude peal.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Trügin oma vana teema taas ettepoole.
Talvel vigurdas masin jälle ning viimasel ajal hakkab juba elu segama. Ei saa ju perega kuhugi minna, kui pärast ei tea, kas tuleb 20 või 200 km muul viisil koju saada kui oma autoga.
Muster on siis selline:
1. käivitub, käib mõni sekund ja sureb välja
2. pärast seda on lootusetu, aja ringi palju soovid (DI-le mõeldes väga ei aja)
3. Lased olla, mõnikord 15 minutit, mõnikord päeva ja läheb jälle
Esimese külma käivituse teeb tavaliselt ära, nii öelda teine käivitus on muutunud probleemiks.
Ise mõtlen:freak:, et kas tal on kusagil paagi tuulutus, mis võib umbes olla (tõmbab vaakumisse) või on ülalt tagasilöögi klapp p...s (uputab üle). Viimane tundub mõeldav, sest automaadiga linnasõidul oli talvel lõpuks kulu 18l peal:o.
Talvel vigurdas masin jälle ning viimasel ajal hakkab juba elu segama. Ei saa ju perega kuhugi minna, kui pärast ei tea, kas tuleb 20 või 200 km muul viisil koju saada kui oma autoga.
Muster on siis selline:
1. käivitub, käib mõni sekund ja sureb välja
2. pärast seda on lootusetu, aja ringi palju soovid (DI-le mõeldes väga ei aja)
3. Lased olla, mõnikord 15 minutit, mõnikord päeva ja läheb jälle
Esimese külma käivituse teeb tavaliselt ära, nii öelda teine käivitus on muutunud probleemiks.
Ise mõtlen:freak:, et kas tal on kusagil paagi tuulutus, mis võib umbes olla (tõmbab vaakumisse) või on ülalt tagasilöögi klapp p...s (uputab üle). Viimane tundub mõeldav, sest automaadiga linnasõidul oli talvel lõpuks kulu 18l peal:o.
Sarnaste sümptomitega(1,2,3) osutus vigaseks kütuse rõhuregulaator.
Võta paagilt kork maha ja ei teki mingit vaakumit.
Algselt postitas: saabu
Võta paagilt kork maha ja ei teki mingit vaakumit.
ja oluliselt halveneb kütuse etteanne pumbale:fight:
Paagi korgi klapp peab toimima ja nii tuulutus,kui õhutus töökorras olema. Alates trionicu väljatulekust juhib paagi toimuvat
trionic ja eriti põhjalikult T-7,8 ja ...
Teatud olukordades on paagis hõrendus,vahel ülerõhk.Optimeeritakse solenoidklappide ja korgis oleva abil.
Vanematel autodel,nagu tonnine,pole asjad veel nii küberneetilisteks aetud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
See on muidugi "meeldiv teada" info, kuid kus asub paagi tuulutus või õhutus.
Mil viisil selle toimimist kindlaks teha, mil viisil ravida (kui on mingeid indiaanitrikke:wise:)? Mul käed päris p..st välja ei kasva ja kui aega on ,siis vaataks.
Mil viisil selle toimimist kindlaks teha, mil viisil ravida (kui on mingeid indiaanitrikke:wise:)? Mul käed päris p..st välja ei kasva ja kui aega on ,siis vaataks.
Õhutustorustik tuleb piki sisendtoru kusagile korgi piirkonda,uuri ise alt.Osadel seal klapid vahel.Tuulutus tuleb läbi aktiivsöepaagi(asub parema esilogari peal peidus) ja solenoidklapi sisselaskekollektorisse.Klapp võib vigane olla.
Su sümptoomidega hoopis teised hädad vaevad Saabi.
Su sümptoomidega hoopis teised hädad vaevad Saabi.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Et mis sa, Trionic, talle kaugjuhtimise teel diagnoosiksAlgselt postitas: Trionic
Õhutustorustik tuleb piki sisendtoru kusagile korgi piirkonda,uuri ise alt.Osadel seal klapid vahel.Tuulutus tuleb läbi aktiivsöepaagi(asub parema esilogari peal peidus) ja solenoidklapi sisselaskekollektorisse.Klapp võib vigane olla.
Su sümptoomidega hoopis teised hädad vaevad Saabi.

Eks vist varem või hiljem pean ikkagi Tallinna tee rehvi alla võtma ja Troosti tulema masinat näitama.
Palju on juba kirjas eelnevalt.Jutu põhjal tundub olema nn."ülepritse",või CPS andur(või mõlemad sõltuvalt teineteisest).Hoia süüdet veidi sees,vaata ,kas vilgukoode hakkab Check-engine vilgutama?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989