õli üle normi

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
Vasta
marti
Postitusi: 41
Liitunud: K Okt 13, 2004 20:51
Asukoht:
Auto:

#1

Küsimus järgmine, mida võib põhjustada liigne õli karteris (st õli on õlivarda järgi tugevalt üle normi). Mootor 2,0 16v turbo (87a).
jansa
Postitusi: 173
Liitunud: T Aug 10, 2004 9:59
Asukoht:
Auto:

#2

Lisa õli sinna vaevalt et tekib, kontrolli vee sisaldust õlis.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

Kui kogemata pole liigset õli sisse valatud,tõuseb õlitase ka bensiini sattumisel karterisse(rikkis pihustid,pikk käivitamine jne).
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: Trionic
Kui kogemata pole liigset õli sisse valatud,tõuseb õlitase ka bensiini sattumisel karterisse(rikkis pihustid,pikk käivitamine jne).

Kas 2,2 TiD mootoril võib ka sama juhtuda? Ma mõtlen et katkine pihusti põhjustab kütuse sattumist karterisse.
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#5

mina saan esimesest postitusest nii aru, et kogemata valatud rohkem õli sisse.Autokoolis õpetati( ja eks ta nii ongi)
et kõrgem õlitase võib põhjustada õli ülekulu. Kui ikka triiki täis valada, siis läheb miskit puruks, sest õli erinevalt õhust ei ole kokkusurutav;)

Kui natuke rohkem on, no 5-8 mm, siis ei juhtu midagi..
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1900
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#6

Kui õli kõvasti üle normi, siis pekstakse ta vahtu ja vahune õli ei määri mootorit!
pisike99
Postitusi: 24
Liitunud: L Okt 14, 2006 17:40
Asukoht:
Auto:

#7

Ilmselt ikkagi on segu millegipärast liiga rikas või sõidad ainult lühikesi otsi ilma, et mootor soojaks läheks. Soovitav on sellisel juhul pikem sõit teha või õli ära vahetada.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

Algselt postitas: wilddog
Kui õli kõvasti üle normi, siis pekstakse ta vahtu ja vahune õli ei määri mootorit!

midagi ei lähe seal vahtu.kui õlitase ulatub töötava mootoriga väntvõlli vastukaaludeni,siis mittekokkusurutavuse tõttu segab liigne õli võlli pöörlemist,halvemal juhul kõverdub-puruneb v.võll.
Vasta