Mida arvate kas selline on sobiv pereautoks ? Enamus sõitu tuleb trassil. Leidsin sellise http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... bf273ae189
kiitke laitke, mu valikut
:drive:
saab 9-5 2.2 TiD ostuabi
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Auto on ökonoomne, lastesõbralik, mahukas. Ma küll ei näe põhjust miks selline sulle ei sobiks. Eriti kui veel enamasti trassil kimad. Hea näeb ta välja kah. Paistab et varustust on see ka täis topitud.
See aga mis puutub tehnilisse poolde siis jää ootama, kui Diisli jumalad komenteerima tulevad:notworthy:
See aga mis puutub tehnilisse poolde siis jää ootama, kui Diisli jumalad komenteerima tulevad:notworthy:
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
pole kyll diisliga sõitnud aga kas see 88 kw natuke vähe seks ei jää??
ikkagi suur auto ja palju kola mahub kah sisse.
ikkagi suur auto ja palju kola mahub kah sisse.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Algselt postitas: Cyber
Ivomets... 88kW küll aga väänet on rohkelt, vist 280 (ei viitsi täpselt otsida)..See on see, mis su autot liigutab.
Kunagi pole liiga palju


Aga kütusekulu võtab näo naerule

Algselt postitas: Cyber
Ivomets... 88kW küll aga väänet on rohkelt, vist 280 (ei viitsi täpselt otsida)..See on see, mis su autot liigutab.
Kõik sõltub taustsüsteemist. Foori alt rebimiseks pole 2.2 TiD ka käsikastiga ja 9-3 küljes mingi raketimootor, aga maanteel möödasõitudega küll probleeme ei ole. Kui väga närviline tormaja pole, siis peaks jätkuma küll.
Ega SAAB polegi foori tagant sööstmisele panustanud. See polegi tähtis ka. Oluline ongi, et möödasõitudel hätta ei jääks.Algselt postitas: TanAlgselt postitas: Cyber
Ivomets... 88kW küll aga väänet on rohkelt, vist 280 (ei viitsi täpselt otsida)..See on see, mis su autot liigutab.
Kõik sõltub taustsüsteemist. Foori alt rebimiseks pole 2.2 TiD ka käsikastiga ja 9-3 küljes mingi raketimootor, aga maanteel möödasõitudega küll probleeme ei ole. Kui väga närviline tormaja pole, siis peaks jätkuma küll.
Algselt postitas: suur
...
Ega SAAB polegi foori tagant sööstmisele panustanud. See polegi tähtis ka. Oluline ongi, et möödasõitudel hätta ei jääks.
Jumala tõsi, sellest ilmselt ka saabirahva mõistlik kontingent

Ja kui kW ikka napib, eks saab ju siis Hirsch'i vms upgradede abi otsida

Täpselt:drive:
Alguses kõristasin ka originaalseades mootoriga ringi ning siis lasin Hirchil ajugümnastikat teha. Juba teist aastat järjest naeratan:)
Kütusekulu osas saavutad aga fantastiliselt häid tulemusi ning tankimas pead käima ca 1000 km läbimise järel.
Alguses kõristasin ka originaalseades mootoriga ringi ning siis lasin Hirchil ajugümnastikat teha. Juba teist aastat järjest naeratan:)
Kütusekulu osas saavutad aga fantastiliselt häid tulemusi ning tankimas pead käima ca 1000 km läbimise järel.
Hmm...varustuse nimekiri ei lähe nagu pildiga kokku(lisatuled,udutuled,...puuduvad ju)??Algselt postitas: stanna
Mida arvate kas selline on sobiv pereautoks ? Enamus sõitu tuleb trassil. Leidsin sellise http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... bf273ae189
kiitke laitke, mu valikut
:drive:
Algselt postitas: TanAlgselt postitas: suur
...
Ega SAAB polegi foori tagant sööstmisele panustanud. See polegi tähtis ka. Oluline ongi, et möödasõitudel hätta ei jääks.
Jumala tõsi, sellest ilmselt ka saabirahva mõistlik kontingent
Ja kui kW ikka napib, eks saab ju siis Hirsch'i vms upgradede abi otsida![]()
kas ma olen siis väga rullnokk:red: , kui ma pirita teel rahulikult soites , järsku "kaklema" tulnud audi vennale näitan, et mul on SAAB.

Ma pole dollar, et kõigile meeldida.