K: tagaakna soojenduse remont?
On olemas sellised elektrit juhtivad värvid, millega saab niite lappida. Siuke väike küünelakipudeli moodi asi ja maksab umbes 200. Tulemus on kehvapoolne. Möödund aastal lappisin ning hetkel töötavad lapitutest poolet. Üks klaasipesu ja värvaine maas. Locktite peaks seda jura tootma.Algselt postitas: Mart900
Ei leidnud otsinguga sobivat vastust. Küsimus nimelt selline, et kas taga akna soenduse niite on võimalik remontida? töötavad nii umbes pooled niidid. või kas sel on mõtet? vahetatav vist ainult klaasiga?
EDIT: Üks teine teema ka selle kohta:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=3009
Ei, kindlasti ei jooda.Algselt postitas: Mart900
tänud, ega neid vist kuidagi ei jooda kah?
See elektrit juhtiv liim millest Suur rääkis võib ka kauem kesta, aga siis tuleb eelnevalt klaas alt väga hästi puhastada, katta liimiga mitu korda...
Endal küll kogemusi pole, aga lugenud, et põhiline probleem liimi nakkuvuses...see lihtsalt kukub klaasi küljest ära, tekivad praod, ei kinnitu koralikult ribadele jne. kui aluspind pole ideaalselt puhas.
Kuidas kauem vastu peab:
1. Puhasta katkestuskohast ribad nullpaberiga (kõige "peenema" liivapaberiga <1000) õrnalt u. 1cm mõlemilt poolt.
2. Puhasta koht hoolikalt piiritusega, et poleks mingit rasva ega muud ollust.
3. Kleebi mõlemile poole riba maalriteipi, et joon tuleks täpselt õige laiusega. Näpuga ära liimitavat kohta kindlasti enam puutu!
4. Kata liimiga ühe korra õhukese kihina, lase nati kuivada ja siis teise korra. Vajadusel ka kolmanda korra.
5. Eemalda ettevaatlikult teibid veel enne kui päris kuivanud on.
4. punktis tuleb järgida liimi kasutusjuhendit, see võib olla erinev.
edit: Kaspari toodud kasutusjuhendis vaidleksin 10. punktile vastu. Kui shabloon eemaldada siis kui liim kuivanud, jäävad liimi servad "teravad"...isegi tagaakna hilisemal puhastamisel jääb lapp nende servade taha ja nii see liim sealt lahti pühitaksegi. Shabloon tuleb ettevaatlikult kohe eemaldada kui joon tehtud.
olen lappinud,nagu sebastian mainis,on kestnud.olen ka jootnud juhtmekontakte klaasi servadesse.Eks ta paras porno üritus ole.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2343
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kas pärast igat joone tekitamist tuleb teip eemaldada ja peale kuivamist järgmiseks "värvimiseks" uus teip asemele? Või võib tõmmata uue joone poolkuivale kohale?Algselt postitas: sebastian
Shabloon tuleb ettevaatlikult kohe eemaldada kui joon tehtud.
Mõte on selles, et liimikiht vajuks (märgaks oleks vist õigem sõna?) vastu klaasi. Kuna peab mitu korda katma siis oleks reaalne shabloon kohe pärast viimast katmist eemaldada.Algselt postitas: qdwinKas pärast igat joone tekitamist tuleb teip eemaldada ja peale kuivamist järgmiseks "värvimiseks" uus teip asemele? Või võib tõmmata uue joone poolkuivale kohale?Algselt postitas: sebastian
Shabloon tuleb ettevaatlikult kohe eemaldada kui joon tehtud.
Muidu läheb vist jõle möksitamiseks

Tegelikult ma julgeksin soovitada need triibud tõmmata üldse ilma shabloonita. Esimene kiht õhuke ja natuke kitsam kui riba ise, teine kiht laiem jne. See kaasasolev pintsel kärpida ka õhemaks.
Muidugi hea mul öelda...pole ise niisugust maalimist veel proovinud

OT ühest kogemusest: Kunagi Soomes töötades oli mul professionaalne õpetaja alati juhendamas kui vaja igasugu liimimisi või silikoonvuuke teha. Peamiselt täisklaasidest vitriinidel, neid me ehitasime. Erinevaid liime kümneid ja silikoone veelgi rohkem.
No arvasin, et sain paari aastaga üsna osavaks

Ja siis võtsin kodus ette vannitoas vanni ja seina vahelise prao. Teibid peale ja vahele ilus silikoonriba, voolisin ta suurepäraseks. Lasin tunnikese kuivada ja hakkasin teipe ettevaatlikult eemaldama. Krt! Sellest sai kõige inetum riba mida üldse näinud olen! Silikooni servad lahti ja lipendamas ja teha polnud ka miskit.
Ei salli selliste tööde juures shabloone. Kui siis ainult viimases hädas, et ülejäänud pinda mitte ära solkida.