K: tagaakna soojenduse remont?

Teemad elektroonikast...
Vasta
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#1

Ei leidnud otsinguga sobivat vastust. Küsimus nimelt selline, et kas taga akna soenduse niite on võimalik remontida? töötavad nii umbes pooled niidid. või kas sel on mõtet? vahetatav vist ainult klaasiga?
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#2

Selle jaoks on olemas vit mingi kontakt liim või mingi pasta mis tuleb panna nende niitide katkenud kohtadele.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#3

Algselt postitas: Mart900
Ei leidnud otsinguga sobivat vastust. Küsimus nimelt selline, et kas taga akna soenduse niite on võimalik remontida? töötavad nii umbes pooled niidid. või kas sel on mõtet? vahetatav vist ainult klaasiga?
On olemas sellised elektrit juhtivad värvid, millega saab niite lappida. Siuke väike küünelakipudeli moodi asi ja maksab umbes 200. Tulemus on kehvapoolne. Möödund aastal lappisin ning hetkel töötavad lapitutest poolet. Üks klaasipesu ja värvaine maas. Locktite peaks seda jura tootma.

EDIT: Üks teine teema ka selle kohta:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=3009
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#4

tänud, ega neid vist kuidagi ei jooda kah?
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#5

Algselt postitas: Mart900
tänud, ega neid vist kuidagi ei jooda kah?
Ei, kindlasti ei jooda.
See elektrit juhtiv liim millest Suur rääkis võib ka kauem kesta, aga siis tuleb eelnevalt klaas alt väga hästi puhastada, katta liimiga mitu korda...
Endal küll kogemusi pole, aga lugenud, et põhiline probleem liimi nakkuvuses...see lihtsalt kukub klaasi küljest ära, tekivad praod, ei kinnitu koralikult ribadele jne. kui aluspind pole ideaalselt puhas.

Kuidas kauem vastu peab:
1. Puhasta katkestuskohast ribad nullpaberiga (kõige "peenema" liivapaberiga <1000) õrnalt u. 1cm mõlemilt poolt.
2. Puhasta koht hoolikalt piiritusega, et poleks mingit rasva ega muud ollust.
3. Kleebi mõlemile poole riba maalriteipi, et joon tuleks täpselt õige laiusega. Näpuga ära liimitavat kohta kindlasti enam puutu!
4. Kata liimiga ühe korra õhukese kihina, lase nati kuivada ja siis teise korra. Vajadusel ka kolmanda korra.
5. Eemalda ettevaatlikult teibid veel enne kui päris kuivanud on.

4. punktis tuleb järgida liimi kasutusjuhendit, see võib olla erinev.

edit: Kaspari toodud kasutusjuhendis vaidleksin 10. punktile vastu. Kui shabloon eemaldada siis kui liim kuivanud, jäävad liimi servad "teravad"...isegi tagaakna hilisemal puhastamisel jääb lapp nende servade taha ja nii see liim sealt lahti pühitaksegi. Shabloon tuleb ettevaatlikult kohe eemaldada kui joon tehtud.
kastan
Postitusi: 6
Liitunud: E Juun 12, 2006 22:52
Asukoht:
Auto:

#6

Automaailmas Loctite Circuit+ 185eek

kasutusjuhend siit

Pilt
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#7

Suured tänud, eks proovin ja siis annan tagasi-sidet kui just ise näppupidi aknakülge kinni ei jäää:mad:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

olen lappinud,nagu sebastian mainis,on kestnud.olen ka jootnud juhtmekontakte klaasi servadesse.Eks ta paras porno üritus ole.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2343
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#9

Algselt postitas: sebastian
Shabloon tuleb ettevaatlikult kohe eemaldada kui joon tehtud.
Kas pärast igat joone tekitamist tuleb teip eemaldada ja peale kuivamist järgmiseks "värvimiseks" uus teip asemele? Või võib tõmmata uue joone poolkuivale kohale?
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#10

Algselt postitas: qdwin
Algselt postitas: sebastian
Shabloon tuleb ettevaatlikult kohe eemaldada kui joon tehtud.
Kas pärast igat joone tekitamist tuleb teip eemaldada ja peale kuivamist järgmiseks "värvimiseks" uus teip asemele? Või võib tõmmata uue joone poolkuivale kohale?
Mõte on selles, et liimikiht vajuks (märgaks oleks vist õigem sõna?) vastu klaasi. Kuna peab mitu korda katma siis oleks reaalne shabloon kohe pärast viimast katmist eemaldada.
Muidu läheb vist jõle möksitamiseks ;)

Tegelikult ma julgeksin soovitada need triibud tõmmata üldse ilma shabloonita. Esimene kiht õhuke ja natuke kitsam kui riba ise, teine kiht laiem jne. See kaasasolev pintsel kärpida ka õhemaks.
Muidugi hea mul öelda...pole ise niisugust maalimist veel proovinud :cool:

OT ühest kogemusest: Kunagi Soomes töötades oli mul professionaalne õpetaja alati juhendamas kui vaja igasugu liimimisi või silikoonvuuke teha. Peamiselt täisklaasidest vitriinidel, neid me ehitasime. Erinevaid liime kümneid ja silikoone veelgi rohkem.
No arvasin, et sain paari aastaga üsna osavaks :)
Ja siis võtsin kodus ette vannitoas vanni ja seina vahelise prao. Teibid peale ja vahele ilus silikoonriba, voolisin ta suurepäraseks. Lasin tunnikese kuivada ja hakkasin teipe ettevaatlikult eemaldama. Krt! Sellest sai kõige inetum riba mida üldse näinud olen! Silikooni servad lahti ja lipendamas ja teha polnud ka miskit.
Ei salli selliste tööde juures shabloone. Kui siis ainult viimases hädas, et ülejäänud pinda mitte ära solkida.
Vasta