probleem CO ja piduritega
Sai siis täna ülevaatusel käidud ja jamad algavadki, vedas et ülevaatuse mehed olid tuttavad.CO`d ülemäära palju ja taga pidurid ebaefektiivsed.
Mis jama selle CO värgiga olla võib? Ja peale selle pöörded ka kõiguvad, üks tuttav pakkus välja et lambdaandur on töölepingu lõpetanud......
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
Lambdaandur üks variant tõesti, siis veel võimalus, et katalüsaator on läbi (kui ta olemas on), siis võib sumpsis vabalt auk olla, kust lisaõhku peale tõmbab, katalüsaator polnud soojaks lastud, pluss veel miljon võimalust - jumalad oskavad täpsemalt öelda, eks tuleb tõstuki peale ajada. Siis tuleks vast küünlaid kah kontrollida
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7673
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kytuse põlemine algab bensiinist.
kui muud numbrid (nh) enam-vähem ja vaid co ära, siis sõida paagis olev bens lõpuni( peaaegu) ja tangi statoili ultrat.
oma silmaga nägi nrte erinevust samal autol.
ja tagaklotsid võiksid lahti võtta ja ära puhastada kõik see, mis neid klotse seal kinni hoiab. ja pid silindri sisse saamiseks jõudu ei tohi kasutada. seal taga seespool yks polt, mille eemaldamisel augus sees tähikvõtme jaoks koht, kust klotse saab tagasi keerata ja samas ka käsipidurit regullerida.
kui muud numbrid (nh) enam-vähem ja vaid co ära, siis sõida paagis olev bens lõpuni( peaaegu) ja tangi statoili ultrat.
oma silmaga nägi nrte erinevust samal autol.
ja tagaklotsid võiksid lahti võtta ja ära puhastada kõik see, mis neid klotse seal kinni hoiab. ja pid silindri sisse saamiseks jõudu ei tohi kasutada. seal taga seespool yks polt, mille eemaldamisel augus sees tähikvõtme jaoks koht, kust klotse saab tagasi keerata ja samas ka käsipidurit regullerida.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Grr, teeme klubiAlgselt postitas: saabotska
Sai siis täna ülevaatusel käidud /---/ ja taga pidurid ebaefektiivsed /---/
Ja muideks, kui keegi teine 9000-ga pesulasse läinuna ootamatult avastab, et tagaluugi ülevalt servast tuleb lahinal vett sisse, siis ei tuleks esmalt kahtlustada mitte kurjategijaid, kes tihendid kere ja luugi vahelt pihta on pannud, vaid neid luugi ümber ülemistes nurkades olevaid kaablitorusid, mis on rennis nii tihedalt sees et isegi suhteliselt väike lehepudi hulk suudab renni täiesti kinni toppida ja enamuse prao vahelt sisse tulevast veest salongi suunata.


