probleem CO ja piduritega

Tonnised ja nende mured
Vasta
Kasutaja avatar
saabotska
Postitusi: 306
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht: Rakvere
Auto: SAAB 9-5 1.9TiD `08

#1

Sai siis täna ülevaatusel käidud ja jamad algavadki, vedas et ülevaatuse mehed olid tuttavad.CO`d ülemäära palju ja taga pidurid ebaefektiivsed.:wall: Mis jama selle CO värgiga olla võib? Ja peale selle pöörded ka kõiguvad, üks tuttav pakkus välja et lambdaandur on töölepingu lõpetanud......:wtf:
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
Nastix
Postitusi: 553
Liitunud: N Mai 19, 2005 16:12
Asukoht:
Auto:

#2

Lambdaandur üks variant tõesti, siis veel võimalus, et katalüsaator on läbi (kui ta olemas on), siis võib sumpsis vabalt auk olla, kust lisaõhku peale tõmbab, katalüsaator polnud soojaks lastud, pluss veel miljon võimalust - jumalad oskavad täpsemalt öelda, eks tuleb tõstuki peale ajada. Siis tuleks vast küünlaid kah kontrollida
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#3

Kui katalüsaator on vana ja väeti siis tema soojenemine võtab veel eraldi kaua aega.
CO-d peaks veel küünlad ja küünlajuhtmed mõjutama ?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

kytuse põlemine algab bensiinist.
kui muud numbrid (nh) enam-vähem ja vaid co ära, siis sõida paagis olev bens lõpuni( peaaegu) ja tangi statoili ultrat.
oma silmaga nägi nrte erinevust samal autol.
ja tagaklotsid võiksid lahti võtta ja ära puhastada kõik see, mis neid klotse seal kinni hoiab. ja pid silindri sisse saamiseks jõudu ei tohi kasutada. seal taga seespool yks polt, mille eemaldamisel augus sees tähikvõtme jaoks koht, kust klotse saab tagasi keerata ja samas ka käsipidurit regullerida.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14425
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#5

Selle piduriteema kohta on ka Tarkuseterade alla põhjalik jutt.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
saabotska
Postitusi: 306
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht: Rakvere
Auto: SAAB 9-5 1.9TiD `08

#6

mul on veel selline tunne ka et saksas on ta liikunud 98 jõul sest pärast 95 tankimist mootori töö muutus ehk ka sellest see co värk?
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
Kasutaja avatar
saabotska
Postitusi: 306
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht: Rakvere
Auto: SAAB 9-5 1.9TiD `08

#7

Tänud cyberile selle piduriteema eest, sealt on ühtteist kõrvataha panna.
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
Kasutaja avatar
ptrt
Postitusi: 254
Liitunud: K Juun 09, 2004 17:54
Asukoht:
Auto:

#8

Algselt postitas: saabotska
Sai siis täna ülevaatusel käidud /---/ ja taga pidurid ebaefektiivsed /---/
Grr, teeme klubi :head: Täpselt sama teema täna, kõik muu enam-vähem OK, aga tagasillast ainult pool peab, ülevaatuse onu veel kiidab takka ka et seismine on auto surm, autoga peab ikka sõitma ;) Saab näha, kas mõnel väärt mehel on sellisel kiirel perioodil aega sinna saba alla kiigata, muidu peab hakkama politseile obrokit maksma.

Ja muideks, kui keegi teine 9000-ga pesulasse läinuna ootamatult avastab, et tagaluugi ülevalt servast tuleb lahinal vett sisse, siis ei tuleks esmalt kahtlustada mitte kurjategijaid, kes tihendid kere ja luugi vahelt pihta on pannud, vaid neid luugi ümber ülemistes nurkades olevaid kaablitorusid, mis on rennis nii tihedalt sees et isegi suhteliselt väike lehepudi hulk suudab renni täiesti kinni toppida ja enamuse prao vahelt sisse tulevast veest salongi suunata.
Vasta