Soov osta Saab 900, aga mis mootoriga?!
Tere härrased. Soov osta Saab 900. Kolmeukseline(peres viieukseline olemas, pole nagu teist samasugust vaja). Mootor peaks olema üle 100kW. Turul on 2,3 110kW, 2,5 125 kW(mille kohta keegi kirjutas, et Opeli mootor, tekitab eelarvamusi)ja 2,0 turbo 136kW. Viimane jäi kõigepealt silma, aga kurdeti Garreti turbo töökindluse üle. Andke nõu. 9-3 jääb hetkel veel kalliks.
Rumal küll, aga kus ma näiteks tean kuulutust vastates, et tegu on NG-ga:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Ja vastaja postitusest sain ma aruy(ju siis lugesin ridade vahelt), et turbo on ikkagi parim valik?!
EDIT by Cyber, lingid, lingid, miks keegi ei raatsi õppida linke korralikult sisestama...
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Ja vastaja postitusest sain ma aruy(ju siis lugesin ridade vahelt), et turbo on ikkagi parim valik?!
EDIT by Cyber, lingid, lingid, miks keegi ei raatsi õppida linke korralikult sisestama...
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14419
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Aga see ongi NG (new generation)..
ilmselt on SAABimaailm sulle üsna võõras...
Seletus...
kuni aastani 93 toodetud SAAB 900 mudeleid kutsutakse klassikuteks vahel ka OG900 (old generation).
aastast 93-98 toodetud 900 mudelid on tuntud kui NG900 või ka GM 900.
aastast 98 edasi toodetud peaaegu eelmisega sarnaseid 9-3 mudeleid kutsutkse ka OG9-3.
Päris viimased on siis 9-3SS (ja SC) mudelid. Neil juba kerekuju pisut teine.
Siin pole sõnagi juttu 9000 või 9-5 mudelitest... Kõik puha 900 seeria kohta...
Ahjaa,, need garretid lendavad 9-5-tel. Projekteerimisviga, karterituulutus põdur ja siis on järgmine koht, kuskohast õli lendama hakkab, turbo... NG puhul pole kuulnud, et seda juhtuks väga tihti

ilmselt on SAABimaailm sulle üsna võõras...
Seletus...
kuni aastani 93 toodetud SAAB 900 mudeleid kutsutakse klassikuteks vahel ka OG900 (old generation).
aastast 93-98 toodetud 900 mudelid on tuntud kui NG900 või ka GM 900.
aastast 98 edasi toodetud peaaegu eelmisega sarnaseid 9-3 mudeleid kutsutkse ka OG9-3.
Päris viimased on siis 9-3SS (ja SC) mudelid. Neil juba kerekuju pisut teine.
Siin pole sõnagi juttu 9000 või 9-5 mudelitest... Kõik puha 900 seeria kohta...

Ahjaa,, need garretid lendavad 9-5-tel. Projekteerimisviga, karterituulutus põdur ja siis on järgmine koht, kuskohast õli lendama hakkab, turbo... NG puhul pole kuulnud, et seda juhtuks väga tihti
Nobedad näpud liiguvad siiski...hoolimata ülesöömisest...
NG ehk new generation või GM900 - vt http://www.saabcentral.com/~munki/index.htm, klassikud näevad välja siuksed: http://www.saabcentral.com/gallery/gall ... gallery=10.

Väike pildiabi ka, lisaks Cyberi jutule:Algselt postitas: faust
Rumal küll, aga kus ma näiteks tean kuulutust vastates, et tegu on NG-ga
NG ehk new generation või GM900 - vt http://www.saabcentral.com/~munki/index.htm, klassikud näevad välja siuksed: http://www.saabcentral.com/gallery/gall ... gallery=10.
Turbo ei ole üldse vajalik, tegelikult. Aga miskipärast sõidab minu masin turboga ning soovitan sama sullegi. Kui tahad teada, miks siin foorumis kohtab teinekord fraasi "sõites on nägu naerul", siis pead laskma kellegil oma turboga masinat sulle tuvustada. Edu otsingutel!Ja vastaja postitusest sain ma aruy(ju siis lugesin ridade vahelt), et turbo on ikkagi parim valik?!

Algselt postitas: roomlane
aastaarv 1994..1997 vist on kõige suurem vihje, et tegu 900NGga. Varem valmistatud 900-d on väljanägemise poolest ikka üsna erinevad sellest, mis eelmise postituse lingil. 9-3 näeb väga sarnane välja, aga näiteks stoptuli on tagalugil ülaservas, mitte tagaklaasi all jne.
Neid erinevusi väga palju pole, peale tagaluugi tule on 9-3 number tulede vahel, mitte all nagu 900'l . Ja iluvõre on 9-3l ilusam, väljast vist muid erinevusi ei ole ka. Esistange on ka 9-3l ilusam. Seest on originaalmakk CDga (ära sellist plõnni küll osta, kus originaalmakki pole, need järelturu makid näevad seal Saabi armatuuris jubedad välja

Ahjaa spido numbrid lähevad 9-3l suurematel kiirustel väiksemaks.
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
soovitan 900 turboga. 2,0 bens ilma turbota on ainult siis kiire kui õige käik sees. Küttekulu ei ole turboga mitte suurem vaid väiksem tavamootorist juhul Kui liikuseeskirju jälgida ja koguaeg vurri mitte punasena hoida.
Sent from my Monte Carlo using B236
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14419
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
See, kallis kaasfoorumlane, on lihtsalt pläma..Algselt postitas: roomlane
samas paljud muudatused on juba viimase otsa 900NGdel.
...
Rohkem erinevusi polegi nagu märganud veel.


Ka need mainitud peatoed on teistsugused, sest nad on teise ehitusega, turvalisemad. SAHR on siin võtmesõnaks. Saab Active Head Restraint. Maailmas esimesena kasutusele võetud taoline süsteem. artikkel kah selle kohta
OK,ok, härrased. Palun jätame 900 ja 9-3 erinevused. Hetkel on plaanis siiski 900NG. Kiidate 2.0 turbot. Kuid 2.3 ja 2.5? No viimase kohta mainiti, et hooldus väga kallis, samas käis jutust läbi, et rihmavahetus V6-l odavam kui Saabi oma mootori ketivahetus. 2.3 kohta ütles keegi, et pole ei loom ega kala. Aga on ta siis vastupidavam kui 2.5? Loomulikult ma tahaks, et auto ikkagi omaks potensiaali kiireks edasiliikumiseks ja 2.0turbo oleks näitajate poolest parem, aga kui minna ostma, kuidas ma saan aru, et turbo töötab. No midagi mainiti vabakäigul suitsemisest... Aga kas saab näiteks turbot müügi jaoks niipalju üles putitada, et minusugune võhik arugi ei saa. Ja siis pidi veel olema mingi "kassett"....Oehh. Kui vähegi keegi veel viitsib, selgitage, andke nõu. Tänan.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2343
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Turbota 2,3 on NG peal väga levinud ja kindlasti mõtekam valik kui turbota 2,0.
2,3 turbo ainult Viggenil.
Samas omast kogemusest võin öelda et turbota 2,0 saab kerge ja väikese kerega NG liigutamisega ka üsna hästi hakkama, kui just pole automaatkast külges või auto pidevalt täislastis.
2,3 turbo ainult Viggenil.
Samas omast kogemusest võin öelda et turbota 2,0 saab kerge ja väikese kerega NG liigutamisega ka üsna hästi hakkama, kui just pole automaatkast külges või auto pidevalt täislastis.