Soov osta Saab 900, aga mis mootoriga?!

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
faust
Postitusi: 3
Liitunud: E Dets 25, 2006 22:20
Asukoht:
Auto:

#1

Tere härrased. Soov osta Saab 900. Kolmeukseline(peres viieukseline olemas, pole nagu teist samasugust vaja). Mootor peaks olema üle 100kW. Turul on 2,3 110kW, 2,5 125 kW(mille kohta keegi kirjutas, et Opeli mootor, tekitab eelarvamusi)ja 2,0 turbo 136kW. Viimane jäi kõigepealt silma, aga kurdeti Garreti turbo töökindluse üle. Andke nõu. 9-3 jääb hetkel veel kalliks.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2343
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#2

900 NG puhul Garrettit küll kartma ei pea.
faust
Postitusi: 3
Liitunud: E Dets 25, 2006 22:20
Asukoht:
Auto:

#3

Rumal küll, aga kus ma näiteks tean kuulutust vastates, et tegu on NG-ga:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Ja vastaja postitusest sain ma aruy(ju siis lugesin ridade vahelt), et turbo on ikkagi parim valik?!

EDIT by Cyber, lingid, lingid, miks keegi ei raatsi õppida linke korralikult sisestama...
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14419
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

Aga see ongi NG (new generation)..:)

ilmselt on SAABimaailm sulle üsna võõras...

Seletus...
kuni aastani 93 toodetud SAAB 900 mudeleid kutsutakse klassikuteks vahel ka OG900 (old generation).
aastast 93-98 toodetud 900 mudelid on tuntud kui NG900 või ka GM 900.
aastast 98 edasi toodetud peaaegu eelmisega sarnaseid 9-3 mudeleid kutsutkse ka OG9-3.
Päris viimased on siis 9-3SS (ja SC) mudelid. Neil juba kerekuju pisut teine.

Siin pole sõnagi juttu 9000 või 9-5 mudelitest... Kõik puha 900 seeria kohta...:)

Ahjaa,, need garretid lendavad 9-5-tel. Projekteerimisviga, karterituulutus põdur ja siis on järgmine koht, kuskohast õli lendama hakkab, turbo... NG puhul pole kuulnud, et seda juhtuks väga tihti
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
kaarel
Postitusi: 619
Liitunud: P Juul 16, 2006 14:39
Asukoht:
Auto:

#5

Nobedad näpud liiguvad siiski...hoolimata ülesöömisest...:P
Algselt postitas: faust
Rumal küll, aga kus ma näiteks tean kuulutust vastates, et tegu on NG-ga
Väike pildiabi ka, lisaks Cyberi jutule:
NG ehk new generation või GM900 - vt http://www.saabcentral.com/~munki/index.htm, klassikud näevad välja siuksed: http://www.saabcentral.com/gallery/gall ... gallery=10.
Ja vastaja postitusest sain ma aruy(ju siis lugesin ridade vahelt), et turbo on ikkagi parim valik?!
Turbo ei ole üldse vajalik, tegelikult. Aga miskipärast sõidab minu masin turboga ning soovitan sama sullegi. Kui tahad teada, miks siin foorumis kohtab teinekord fraasi "sõites on nägu naerul", siis pead laskma kellegil oma turboga masinat sulle tuvustada. Edu otsingutel! :thumb:
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: roomlane
aastaarv 1994..1997 vist on kõige suurem vihje, et tegu 900NGga. Varem valmistatud 900-d on väljanägemise poolest ikka üsna erinevad sellest, mis eelmise postituse lingil. 9-3 näeb väga sarnane välja, aga näiteks stoptuli on tagalugil ülaservas, mitte tagaklaasi all jne.

Neid erinevusi väga palju pole, peale tagaluugi tule on 9-3 number tulede vahel, mitte all nagu 900'l . Ja iluvõre on 9-3l ilusam, väljast vist muid erinevusi ei ole ka. Esistange on ka 9-3l ilusam. Seest on originaalmakk CDga (ära sellist plõnni küll osta, kus originaalmakki pole, need järelturu makid näevad seal Saabi armatuuris jubedad välja :gun: ) ja 9-3 rool on kaasaegsem. Muid suuri erinevusi ei tohiks välimusel olla.

Ahjaa spido numbrid lähevad 9-3l suurematel kiirustel väiksemaks.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7665
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#7

9-3 ja 900 ng erinevus on turvalisuses.
ja testide järgi väga suur.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14419
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#8

Algselt postitas: ivomets
9-3 ja 900 ng erinevus on turvalisuses.
ja testide järgi väga suur.
Väidetavalt umbes 1500 muudatust, mis pealt välja ei paista...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#9

Kui sisust siis- peatoed on 9-3 teistsugused(moodsamad).
Sent from my Monte Carlo using B236
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#10

soovitan 900 turboga. 2,0 bens ilma turbota on ainult siis kiire kui õige käik sees. Küttekulu ei ole turboga mitte suurem vaid väiksem tavamootorist juhul Kui liikuseeskirju jälgida ja koguaeg vurri mitte punasena hoida.
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#11

Mul näiteks pole mingit heli kui turvavöö on kinnitamata, tuli põleb ainult. Seega küsimus, kas seda heli on võimalik maha võtta või on lihtsalt midagi katki?
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#12

Originaal CD-raadio, ja ei kostu mingit heli ka siis kui käsipudur sõiduajal peale tõmmata. Ega mind ei häiri, et seda heli pole sest turvavöö on alati kinnitatud.
pistyk
Postitusi: 432
Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
Asukoht: Haapsalu
Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.

#13

9-3 tagastange on ka erinev,mitte ainult esimene.kas 900-le saab 9-3 stanged külge panna?
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14419
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#14

Algselt postitas: roomlane
samas paljud muudatused on juba viimase otsa 900NGdel.

...

Rohkem erinevusi polegi nagu märganud veel.
See, kallis kaasfoorumlane, on lihtsalt pläma..:) Kosmeetiline ravi ei ole muudatus auto turvalisuses. Mainitud 1500 muudatust on peidus su silma eest. Pisut teistsugune kinnitus üheskohast, pisut muudetud nurk teises kohas jne jne..:)
Ka need mainitud peatoed on teistsugused, sest nad on teise ehitusega, turvalisemad. SAHR on siin võtmesõnaks. Saab Active Head Restraint. Maailmas esimesena kasutusele võetud taoline süsteem. artikkel kah selle kohta
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
faust
Postitusi: 3
Liitunud: E Dets 25, 2006 22:20
Asukoht:
Auto:

#15

OK,ok, härrased. Palun jätame 900 ja 9-3 erinevused. Hetkel on plaanis siiski 900NG. Kiidate 2.0 turbot. Kuid 2.3 ja 2.5? No viimase kohta mainiti, et hooldus väga kallis, samas käis jutust läbi, et rihmavahetus V6-l odavam kui Saabi oma mootori ketivahetus. 2.3 kohta ütles keegi, et pole ei loom ega kala. Aga on ta siis vastupidavam kui 2.5? Loomulikult ma tahaks, et auto ikkagi omaks potensiaali kiireks edasiliikumiseks ja 2.0turbo oleks näitajate poolest parem, aga kui minna ostma, kuidas ma saan aru, et turbo töötab. No midagi mainiti vabakäigul suitsemisest... Aga kas saab näiteks turbot müügi jaoks niipalju üles putitada, et minusugune võhik arugi ei saa. Ja siis pidi veel olema mingi "kassett"....Oehh. Kui vähegi keegi veel viitsib, selgitage, andke nõu. Tänan.
Black
Postitusi: 254
Liitunud: N Okt 19, 2006 17:36
Asukoht:
Auto:

#16

Endal sama küsimus, et kas 2.3 väga si**?
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#17

Algselt postitas: Black
Endal sama küsimus, et kas 2.3 väga si**?

See mootor liigutab ka 9k Aerot. Nii et ei tohiks halb olla.
:drive:
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2343
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#18

Turbota 2,3 on NG peal väga levinud ja kindlasti mõtekam valik kui turbota 2,0.
2,3 turbo ainult Viggenil.
Samas omast kogemusest võin öelda et turbota 2,0 saab kerge ja väikese kerega NG liigutamisega ka üsna hästi hakkama, kui just pole automaatkast külges või auto pidevalt täislastis.
Vasta