Selles on Morrisel õigus, et generaatorile on kergem "peaagu täis" akut laadida, kui "pooltühja", aga seda mitte alati, sest suurema mahutavusega isendi sisetakistus on tavaliselt ka väiksem, mistõttu
võib ikkagi generaatorile suurem koormus langeda.
Oma postituses ma ei väitnudki, et suurema mahutavusega isend on halb. Küll aga seda, et normaalsest väiksema mahutavusega aku on tõesti vilets variant.
Asi on hoopis selles, et kõikide akude jaoks on nende eluea pärast kasulikum kui neil ei laeta pidevalt seda "viimast kümmet protsenti". See kehtib ka autode Pb akude kohta. Ainukeseks erandiks (vähemalt praegu) on Li-Ion ja Li-Poly akud (kasutatakse mobiilides, sülearvutites jne.)...neid võib laadida millal iganes, tähtis on ainult õige laadija.
Soovitatust nõrgema mahutavusega aku on kindlalt halb variant.
Sellest samast "Akuaabitsast" lõik:
Valesti seadistatud regulaatorist tingitud suur ülelaadimine põhjustab plussplaatide aktiivse materjali pudenemist ja aku võimsuse kadu.
Jutt jumala õige ja suurema mahutavusega aku kannatab rohkem ülelaadimise all, kui pideval on ta "liiga täis". Auto generaator ei ole teatavasti mingi täppislaadija, et nüüd sai aku täis ja klõpsti laadimine välja
