Mazdal ka Aero mudel
Mis sa sokid?Algselt postitas: D116
Mazda on ka GM-i all
Aero tekkis ki siis (91a) kui Saab hakkas ühinema GM-iga
http://www.gm.com/automotive/vehicle_sh ... index.html
Mazdunn ikka FoMoCo all:
http://www.ford.com/en/default.htm
Vabandust, kui peent huumorit ära ei tabanud....
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: suurMis sa sokid?Algselt postitas: D116
Mazda on ka GM-i all
Aero tekkis ki siis (91a) kui Saab hakkas ühinema GM-iga
http://www.gm.com/automotive/vehicle_sh ... index.html
Mazdunn ikka FoMoCo all:
http://www.ford.com/en/default.htm
Vabandust, kui peent huumorit ära ei tabanud....
Sorry kui eksisin, aga mingist autoajakirjast lugesin seda:freak:
__In Boost We Trust__
Õiged sportlikud mazdad on MPS lühendi all ja need on ikka päris vihased 
Mazda 3 MPS - esivedu ja 260 hp, 380 Nm/3000 rpm, 0-100 km/h 6,1 s - kiireim golf klassi auto!
Mazda 6 MPS - nelivedu ja samuti 260 hp, 0-100 km/h 6,6 s - suure auto kohta mitte paha tulemus
2,3 mootor ruulib

Mazda 3 MPS - esivedu ja 260 hp, 380 Nm/3000 rpm, 0-100 km/h 6,1 s - kiireim golf klassi auto!
Mazda 6 MPS - nelivedu ja samuti 260 hp, 0-100 km/h 6,6 s - suure auto kohta mitte paha tulemus

2,3 mootor ruulib

Olles saanud miskil kliendipäeval proovida nendega ka metsavahel vähe kiiremini sôita jääb 3 MPS sirgelt kurviläbimise kiiruselt alla focus ST'le , 206sti'st rääkimata. Elik, mootor vôimas küll sirgjoonelisel kiirendamisel, aga kurvide läbimisel eelistaks kasvôi C2 vôi C4 vtri, 206st rääkimata, mis on minu meelest uskumatu juhitavusega hot-hatch...
Ka 6 MPS on sirgelt kehvem sihtotstarbelisel kasutusel konkurentidega vôrreldes ( wrx vôi evo). Arvestame veel hinda .. umbes sama juhtum nagu oli seat leon cupra (vist).. Eks neid tippmudeleid tuleb oluliselt kauem arendada, et klassi tippu jôuda.
Muidugi vôib asi puhtalt olla ka minu kummalises tagumikutundes ja oskamatuses autot käsitleda, aga poodi papirulli nende pärast viima küll ei läheks.
Ka 6 MPS on sirgelt kehvem sihtotstarbelisel kasutusel konkurentidega vôrreldes ( wrx vôi evo). Arvestame veel hinda .. umbes sama juhtum nagu oli seat leon cupra (vist).. Eks neid tippmudeleid tuleb oluliselt kauem arendada, et klassi tippu jôuda.
Muidugi vôib asi puhtalt olla ka minu kummalises tagumikutundes ja oskamatuses autot käsitleda, aga poodi papirulli nende pärast viima küll ei läheks.
Algselt postitas: Mustang
Õiged sportlikud mazdad on MPS lühendi all ja need on ikka päris vihased
Mazda 3 MPS - esivedu ja 260 hp, 380 Nm/3000 rpm, 0-100 km/h 6,1 s - kiireim golf klassi auto!
Mazda 6 MPS - nelivedu ja samuti 260 hp, 0-100 km/h 6,6 s - suure auto kohta mitte paha tulemus
2,3 mootor ruulib![]()
Ja Mazda on parim masin mis on saadaval hinna ja hobjõu arvestuses. Muidugi kerge on see auto samuti.

Mu sõbral ferraripunane Mazda 3 GT Aero. Hea juhitavusega, mõnus käepärane auto. Sisustuses see plastmass mulle eriti ei meeldi ja veluuristmed ka mitte, aga muidu on bro masin. Japside vastupidavus ja juhitavus on mulle alati meeldinud. Muidugi ei jätnud ma talle mainimata, mida mina 220k eest ostnud oleks 
MPS aga ristiti eesti ajakirjanduses kui Mitte Päris Sportauto
Ehk siis veidi vajakajäämine Evo/Impreza konkurentsis. Aga no minu arust on näiteks Mazda 6 MPS-is autot enam kui küll, tulevikus võiks 9-5 mudelid (neliveo - või peaks ütlema XWD? - olemasolul) oma piire selles suunas avardada.

MPS aga ristiti eesti ajakirjanduses kui Mitte Päris Sportauto

"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Võtsin välja huvi pärast Top Geari ringiajad:
Ford Focus ST 1.34,9 s
Opel vectra OPC 1.35,3 s
Ford Mondeo ST220 1.34,5 s
Mazda MPS 1.32,2 s
Subaru Impreza STI 1.29,9 s
Mitsu EVO VIII FQ 320 1.26,0 s
Saab 9-5 aero -05 1.37,9 s
Järeldused võib teha igaüks ise
Ford Focus ST 1.34,9 s
Opel vectra OPC 1.35,3 s
Ford Mondeo ST220 1.34,5 s
Mazda MPS 1.32,2 s
Subaru Impreza STI 1.29,9 s
Mitsu EVO VIII FQ 320 1.26,0 s
Saab 9-5 aero -05 1.37,9 s
Järeldused võib teha igaüks ise

Algselt postitas: Mustang
Võtsin välja huvi pärast Top Geari ringiajad:
Ford Focus ST 1.34,9 s 385 900.-
Opel vectra OPC 1.35,3 s 513 148.-
Ford Mondeo ST220 1.34,5 s 469 900.-
Mazda MPS 1.32,2 s 369 100.-
Subaru Impreza STI 1.29,9 s 439 900.-
Mitsu EVO VIII FQ 320 1.26,0 s 575 000.- (EVO IX)
Saab 9-5 aero -05 1.37,9 s 571 400.-
Panin ka müügi hinnad juurde (uued auto24). Subaru ja Mitsu siia sinna kuna testid on tehtud vist vanemate mudelitega. Aga siiski.

Algselt postitas: andresAlgselt postitas: Mustang
Võtsin välja huvi pärast Top Geari ringiajad:
Ford Focus ST 1.34,9 s 385 900.-
Opel vectra OPC 1.35,3 s 513 148.-
Ford Mondeo ST220 1.34,5 s 469 900.-
Mazda MPS 1.32,2 s 369 100.-
Subaru Impreza STI 1.29,9 s 439 900.-
Mitsu EVO VIII FQ 320 1.26,0 s 575 000.- (EVO IX)
Saab 9-5 aero -05 1.37,9 s 571 400.-
Panin ka müügi hinnad juurde (uued auto24). Subaru ja Mitsu siia sinna kuna testid on tehtud vist vanemate mudelitega. Aga siiski.
Sorry unustasin lisada, et mazda MPS on 6 mitte 3 - nad pole veel uut 3 testida jõudnud. Seega hind tuleb 521 600 kr.
Algselt postitas: KT100
http://www.youtube.com/watch?v=tt0s1-aR350
http://www.youtube.com/watch?v=NI-ZurL7qx8
Huvitav kas 9-5 oli 169 või 184 kw AERO
to Romza: milliseid juppe pead silmas ? Mina kaldun arvama et need kaks ikka päris erinevad mootorid. Aga kõik on võimalikAlgselt postitas: romza
Igatahes selle Mazda 3 2,3 MZR DISI Turbo mootori parameetrid sarnanevad vägagi saab 9-5 aero omadele.
mine tea äkki saab üksteise juppe kasutada.

