Mazdal ka Aero mudel

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
Vasta
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#1

Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#2

:P Mazdal tähendab Aero bodykiti. Mul oli ka ennem Saabi Mazda 6 GT Aero :facts:
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#3

Tõsi sellise tähistusega autosi on veelgi. Hinnakirjas Mazda 3 luukpära GT Sport Aero 2.0 MZR 110 kW
:drive:
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#4

Mazda on ka GM-i all :cool:
Aero tekkis ki siis (91a) kui Saab hakkas ühinema GM-iga
__In Boost We Trust__
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#5

Algselt postitas: D116
Mazda on ka GM-i all :cool:
Aero tekkis ki siis (91a) kui Saab hakkas ühinema GM-iga
Mis sa sokid?
http://www.gm.com/automotive/vehicle_sh ... index.html

Mazdunn ikka FoMoCo all:
http://www.ford.com/en/default.htm

Vabandust, kui peent huumorit ära ei tabanud....
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#6

Algselt postitas: suur
Algselt postitas: D116
Mazda on ka GM-i all :cool:
Aero tekkis ki siis (91a) kui Saab hakkas ühinema GM-iga
Mis sa sokid?
http://www.gm.com/automotive/vehicle_sh ... index.html

Mazdunn ikka FoMoCo all:
http://www.ford.com/en/default.htm

Vabandust, kui peent huumorit ära ei tabanud....


Sorry kui eksisin, aga mingist autoajakirjast lugesin seda:freak:
__In Boost We Trust__
Mustang
Postitusi: 36
Liitunud: L Dets 09, 2006 14:13
Asukoht:
Auto:

#7

Õiged sportlikud mazdad on MPS lühendi all ja need on ikka päris vihased :P

Mazda 3 MPS - esivedu ja 260 hp, 380 Nm/3000 rpm, 0-100 km/h 6,1 s - kiireim golf klassi auto!
Mazda 6 MPS - nelivedu ja samuti 260 hp, 0-100 km/h 6,6 s - suure auto kohta mitte paha tulemus :P

2,3 mootor ruulib :D
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#8

Olles saanud miskil kliendipäeval proovida nendega ka metsavahel vähe kiiremini sôita jääb 3 MPS sirgelt kurviläbimise kiiruselt alla focus ST'le , 206sti'st rääkimata. Elik, mootor vôimas küll sirgjoonelisel kiirendamisel, aga kurvide läbimisel eelistaks kasvôi C2 vôi C4 vtri, 206st rääkimata, mis on minu meelest uskumatu juhitavusega hot-hatch...
Ka 6 MPS on sirgelt kehvem sihtotstarbelisel kasutusel konkurentidega vôrreldes ( wrx vôi evo). Arvestame veel hinda .. umbes sama juhtum nagu oli seat leon cupra (vist).. Eks neid tippmudeleid tuleb oluliselt kauem arendada, et klassi tippu jôuda.
Muidugi vôib asi puhtalt olla ka minu kummalises tagumikutundes ja oskamatuses autot käsitleda, aga poodi papirulli nende pärast viima küll ei läheks.
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#9

Algselt postitas: Mustang
Õiged sportlikud mazdad on MPS lühendi all ja need on ikka päris vihased :P

Mazda 3 MPS - esivedu ja 260 hp, 380 Nm/3000 rpm, 0-100 km/h 6,1 s - kiireim golf klassi auto!
Mazda 6 MPS - nelivedu ja samuti 260 hp, 0-100 km/h 6,6 s - suure auto kohta mitte paha tulemus :P

2,3 mootor ruulib :D

Ja Mazda on parim masin mis on saadaval hinna ja hobjõu arvestuses. Muidugi kerge on see auto samuti.
:drive:
Kasutaja avatar
Skybound
Postitusi: 515
Liitunud: T Aug 01, 2006 23:17
Asukoht:
Auto: Oli kunagi SAAB 9-5 Aero

#10

Mu sõbral ferraripunane Mazda 3 GT Aero. Hea juhitavusega, mõnus käepärane auto. Sisustuses see plastmass mulle eriti ei meeldi ja veluuristmed ka mitte, aga muidu on bro masin. Japside vastupidavus ja juhitavus on mulle alati meeldinud. Muidugi ei jätnud ma talle mainimata, mida mina 220k eest ostnud oleks :)

MPS aga ristiti eesti ajakirjanduses kui Mitte Päris Sportauto ;) Ehk siis veidi vajakajäämine Evo/Impreza konkurentsis. Aga no minu arust on näiteks Mazda 6 MPS-is autot enam kui küll, tulevikus võiks 9-5 mudelid (neliveo - või peaks ütlema XWD? - olemasolul) oma piire selles suunas avardada.
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Mustang
Postitusi: 36
Liitunud: L Dets 09, 2006 14:13
Asukoht:
Auto:

#11

Võtsin välja huvi pärast Top Geari ringiajad:
Ford Focus ST 1.34,9 s
Opel vectra OPC 1.35,3 s
Ford Mondeo ST220 1.34,5 s
Mazda MPS 1.32,2 s
Subaru Impreza STI 1.29,9 s
Mitsu EVO VIII FQ 320 1.26,0 s

Saab 9-5 aero -05 1.37,9 s

Järeldused võib teha igaüks ise :P
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#12

Algselt postitas: Mustang
Võtsin välja huvi pärast Top Geari ringiajad:
Ford Focus ST 1.34,9 s 385 900.-
Opel vectra OPC 1.35,3 s 513 148.-
Ford Mondeo ST220 1.34,5 s 469 900.-
Mazda MPS 1.32,2 s 369 100.-
Subaru Impreza STI 1.29,9 s 439 900.-
Mitsu EVO VIII FQ 320 1.26,0 s 575 000.- (EVO IX)

Saab 9-5 aero -05 1.37,9 s 571 400.-

Panin ka müügi hinnad juurde (uued auto24). Subaru ja Mitsu siia sinna kuna testid on tehtud vist vanemate mudelitega. Aga siiski.
:drive:
Mustang
Postitusi: 36
Liitunud: L Dets 09, 2006 14:13
Asukoht:
Auto:

#13

Algselt postitas: andres
Algselt postitas: Mustang
Võtsin välja huvi pärast Top Geari ringiajad:
Ford Focus ST 1.34,9 s 385 900.-
Opel vectra OPC 1.35,3 s 513 148.-
Ford Mondeo ST220 1.34,5 s 469 900.-
Mazda MPS 1.32,2 s 369 100.-
Subaru Impreza STI 1.29,9 s 439 900.-
Mitsu EVO VIII FQ 320 1.26,0 s 575 000.- (EVO IX)

Saab 9-5 aero -05 1.37,9 s 571 400.-

Panin ka müügi hinnad juurde (uued auto24). Subaru ja Mitsu siia sinna kuna testid on tehtud vist vanemate mudelitega. Aga siiski.

Sorry unustasin lisada, et mazda MPS on 6 mitte 3 - nad pole veel uut 3 testida jõudnud. Seega hind tuleb 521 600 kr.
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#14

Ma seda Top Geari edetabelit päris teadusliku uurimistööna ei võtaks :P
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#15

Igatahes selle Mazda 3 2,3 MZR DISI Turbo mootori parameetrid sarnanevad vägagi saab 9-5 aero omadele.
mine tea äkki saab üksteise juppe kasutada.
romza
Mustang
Postitusi: 36
Liitunud: L Dets 09, 2006 14:13
Asukoht:
Auto:

#17


Huvitav kas 9-5 oli 169 või 184 kw AERO
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#18

Algselt postitas: romza
Igatahes selle Mazda 3 2,3 MZR DISI Turbo mootori parameetrid sarnanevad vägagi saab 9-5 aero omadele.
mine tea äkki saab üksteise juppe kasutada.
to Romza: milliseid juppe pead silmas ? Mina kaldun arvama et need kaks ikka päris erinevad mootorid. Aga kõik on võimalik ;)
:drive:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#19

bensiin ja õhk ..:D
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#20

Algselt postitas: Cyber
bensiin ja õhk ..:D

ja jahutusvedelik, ja õli...

:thumb:
romza
Vasta