parkimisandur

Teemad elektroonikast...
Vasta
mait
Postitusi: 10
Liitunud: P Veebr 04, 2007 22:35
Asukoht:
Auto:

#1

krt olen alles mõned päevad 9-5 omanik (2002 a. 3.0 TD)ja võibolla teen asjata paanikat aga mine tea. Esiteks täna hakkas alarm tööle, et vaheta key battarey, peale igat käivitust jääb see kiri displayle ette samas ei paista kusagilt välja, et peaks hakut vahetama hakkama, teine probla see, et kui panen tagumise käigu sisse siis parkimisandur undab nagu oleks takistus taga. Äkki keegi annab teada kellel sama jama olnud milles viga.
mait
Postitusi: 10
Liitunud: P Veebr 04, 2007 22:35
Asukoht:
Auto:

#2

sry mitte hakut vaid akut
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#3

OT: Infoks uuele liikmele
Algselt postitas: mait
sry mitte hakut vaid akut
Postituse kohal paremal on nupp nimega "EDIT". Sinna klikates saad juba postitatud postitust muuta.
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#4

Ega parkimisandur lumine või jääs poole? Tavaliselt annab sellisel korral häiret.
Kasutaja avatar
Guun
Postitusi: 132
Liitunud: N Juun 30, 2005 0:42
Asukoht:
Auto:

#5

See key battarey peaks ju tähendama seda, et vahetaksid puldi patarei ära
raull
Postitusi: 69
Liitunud: K Nov 01, 2006 19:13
Asukoht:
Auto:

#6

Puhasta taga andurid ära ja siis kui endiselt stabiilselt piniseb, on kahtlust arvata, et viga peitub kusagil mujal.
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#7

kui viga peitub kuskil mujal, siis suure tõenäosusega saad sa PARK ASSIST FAILURE. Kui pidevalt piiksub, siis üsna tõenäoliselt andurid sopased
mait
Postitusi: 10
Liitunud: P Veebr 04, 2007 22:35
Asukoht:
Auto:

#8

ok tänud parkimisanduri ja muu algajale kasuliku info eest aga see patarei vahetus on naljakas, kuna pult töötab suurelt distansilt ja miks seda vaja vahetada on sellisel juhul????
Kasutaja avatar
binleo
Postitusi: 225
Liitunud: K Nov 15, 2006 14:53
Asukoht:
Auto:

#9

Kui probleem tõesti selles, siis annab äkki patarei märku, et kohe-kohe varsti annab otsad. :eureka:
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#10

Algselt postitas: maitsee patarei vahetus on naljakas, kuna pult töötab suurelt distansilt ja miks seda vaja vahetada on sellisel juhul????
Patarei tahab vahetamist, sest on vana ja väsinud. Iga asi teatavasti vananeb. See, et sulle puhtas inglise või mis iganes keeles soovitatakse vahetada patakas välja, on palju parem kui Alutaguse metsas avastada et enam ei saa autosse sisse, sest puldi patakas on lõplikult tühi.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

Algselt postitas: mait
ok tänud parkimisanduri ja muu algajale kasuliku info eest aga see patarei vahetus on naljakas, kuna pult töötab suurelt distansilt ja miks seda vaja vahetada on sellisel juhul????

kui auto nõuab puldi patareide vahetust,siis targem on need ära vahetada,mitte polemiseerida.Kui mingil momendil energiat liiga väheks jääb,ei saa sa enam autot käima(kui sissegi saad). Hoiatus tuleb palju varem,kui kriitiline tühjenemine.
raull
Postitusi: 69
Liitunud: K Nov 01, 2006 19:13
Asukoht:
Auto:

#12

Mis patarei sinna sisse läheb ja kuidas seda vahetada tuleks?
Kasutaja avatar
binleo
Postitusi: 225
Liitunud: K Nov 15, 2006 14:53
Asukoht:
Auto:

#13

Kõige lihtsam on sul minna mõne kellassepa juurde. Aga vali ikka mõni korralik, nt Virus või Kristiines. Teeb kõik ise ära. Mõne minuti küsimus.
Vasta