ECU vahetus

Teemad elektroonikast...
Vasta
Kasutaja avatar
HrMario
Postitusi: 59
Liitunud: R Veebr 02, 2007 8:32
Asukoht:
Auto:

#1

Tere selline küsimus siis, et mis saab vanast ecust kui osta endale saab 9-5 2.0 turbo uus stage 1 ecu ? või lasta endal ECU ära vahetada troost autos. kas on mingi võimalus oma ecu maha müüa või on olemas mingi vahetus variant?
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#2

Harva toimub nii, et ostad uue aju. Ega neid ajusid kuskil lademetes ei vedele.
Aju softivahetus toimib järgnevalt:
1. Maksad raha ära, sulle saadetakse progetud aju ning saadad enda aju neile tagasi (vahetusfondi)
2. Saadad enda aju softivahetusse ja oled mõned päevad (nädalad) ilma ajuta ja siis saad enda progetud aju tagasi
3. Ostad nt BSR'ist boksi, millega saad ise aju progeda - tahad paned softi peale, tahad võtad maha jälle (lugematu arv kordi)

terv, teager

P.S. Ajusid reeglina müüakse siis, kui mõni masin romulasse läinud ja peal on hinnaline soft :P
Kasutaja avatar
HrMario
Postitusi: 59
Liitunud: R Veebr 02, 2007 8:32
Asukoht:
Auto:

#3

krt kas siis tõesti maksab soft niipalju ?
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#4

Näiteks Hirschi soft, millega ei katke garantii maksab ~20k.
Algselt postitas: HrMario
krt kas siis tõesti maksab soft niipalju ?
Kasutaja avatar
HrMario
Postitusi: 59
Liitunud: R Veebr 02, 2007 8:32
Asukoht:
Auto:

#5

kas eesti targad ei ole veel välja nuputanud kuidas ajule uus soft peale saada ? just nendele 9-5 ecudele
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#6

ise ka kimpus selle asjaga. Siin kasutaja qdwini poole soovitan pöörduda. Mul see, et mitte kellelgi pole 9-3 aero originaal ecut vaja. Seega peaks ostma ECU ja vana jääks veldelema :S
Sent from my Monte Carlo using B236
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2343
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#7

qdwin ei ole 9-5-tega möllanud. Pole olnud isikliku huvi ega võimalust.
Kasutaja avatar
HrMario
Postitusi: 59
Liitunud: R Veebr 02, 2007 8:32
Asukoht:
Auto:

#8

troost auto hinnakirjast vaadates on lvl 1 performance 9-5le umbes 13k ja ma arvan et see filter seal maksab umbes 500-600 krooni. http://www.troostauto.ee/hinnad/mootori ... hinnad.pdf
et nagu kahju on maksta mingi softi eest 12k:wall:
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2343
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#9

Tasuta lõunaid ei ole olemas.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: HrMario
krt kas siis tõesti maksab soft niipalju ?
ainus,mis maksab,ongi ju alati soft.Jupid ei maksa suurt midagi.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#11

Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: HrMario
krt kas siis tõesti maksab soft niipalju ?
ainus,mis maksab,ongi ju alati soft.Jupid ei maksa suurt midagi.

Täpselt nii, kiire võrdluse jaoks, vaata kasvõi arvutimaailma, kus tarkvara jupid maksavad tuhandetest, miljonitesse. :wise:
Iga ratas veab and then some!
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#12

Jupats siin aretab softikirjutamist 9-5 le. 10 aasta pärast arvatavasti saan hakkama:eureka:
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#13

njaa, oleks võimalik maailma tasuta paremaks muuta, siis teeks ise ka seda :cool:

Kõige lihtsaim ja odavaim viis oleks panna peal megasquirt, mille jupid saab ca 1000 krooniga. Igasugu basic softe saab sellele tõmmata internetist tasuta erinevate foorumite abil. Finetuunimiseks tuleks varuda mõned paagitäied bensu ning läpakas ning minna linnavahele paugutama, et saaks fuelmapid paika.
Päris paljud rallisõitjad kasutavad megasquirt ECU-sid.

Vend ka mul kasutab seda. Mis sellel eriti positiivne on see, et saad selle teha üliväikse ning paigaldada kindalaekasse. Õhtul koju minnes saad kaasa võtta nagu makipaneeli. Vend kasutas vahepeal ajutiselt onu audit, millele ka oli megasquirti peale pannud, nalja sai siis kui vargad üritasid öösel autot ärandada. Süütelukk oli pooleks keeratud jne, kuid autot ära ei suudetud viia, sest mida polnud oli ECU :beer:
romza
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 571
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#14

õige. Tõmmake internetist softi maha jah ja tampige oma ECU-desse maha.

Järgmisena soovitan osta amazon.com -st 'Tee se itse pimesooleoperatsioon' komplekt, mis sisaldab peeglit, skalpelle, nr. 10 niiti ja paari tampooni. Postikulud 50 EEK ja vaat kui palju arsti juures käimise pealt kokku hoiab. :evil:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#15

Uuemad masinad,mis pidevalt inernetti kasutavad,on juba hädas selle sitaga,mida neti kaudu sisse tuleb.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#16

Algselt postitas: romza
njaa, oleks võimalik maailma tasuta paremaks muuta, siis teeks ise ka seda :cool:

Kõige lihtsaim ja odavaim viis oleks panna peal megasquirt, mille jupid saab ca 1000 krooniga. Igasugu basic softe saab sellele tõmmata internetist tasuta erinevate foorumite abil. Finetuunimiseks tuleks varuda mõned paagitäied bensu ning läpakas ning minna linnavahele paugutama, et saaks fuelmapid paika.
Päris paljud rallisõitjad kasutavad megasquirt ECU-sid.

Vend ka mul kasutab seda. Mis sellel eriti positiivne on see, et saad selle teha üliväikse ning paigaldada kindalaekasse. Õhtul koju minnes saad kaasa võtta nagu makipaneeli. Vend kasutas vahepeal ajutiselt onu audit, millele ka oli megasquirti peale pannud, nalja sai siis kui vargad üritasid öösel autot ärandada. Süütelukk oli pooleks keeratud jne, kuid autot ära ei suudetud viia, sest mida polnud oli ECU :beer:

Paratamatult jääb neid megasquirti jutte foorumitest lugedes mulje,et küll need autokonstruktorid ja -tuunijad on ikka pimedusega löödud oma suurtes instituutides. Töötavad suure karjaga ja aastaid mingeid softe välja, aga mingi vasja paneb mõne soti eest 100kW juurde nagu naksti.:angry:
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#17

:cool:
romza
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2343
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#18

Aga ongi pimedusega löödud! Vaadake ise kui hästi hakkab auto teisi lutitama kui panna koonusfilter ja sinised dioodid!
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#19

qdwin!
ära unusta "haisaba" ka, sellist nagu bemaritel on :thumb:
romza
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#20

Jaajaa,sellepärast mu pemm ei liigugi piisavalt nobedalt...
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#21

Trionic, ei tasu nüüd kõike ka haisaba süüks ajada. Viga võib peituda ka selles, et võibolla pole sul Carbon Fiber lookiga pensupaagikorki või käigukanginuppu.

Või pole sul äkki hoopis wooferit :headbang:
romza
Vasta