Nüüd siis see juhtus kui peale 5 aastast truud teenistust esimest korda pidin oma saabiku nööriotsas teelt ära vedama. Ütles, et jahutusvedeliku tase madal. Esialgu oligi vähemaks jäänud, natuke hiljem ka torud juba tühjad. Ja aru ei saanud, kust välja jooksis. Survega asja välja lõi eest paremalt, aga kust täpselt ja miks, aru ei saa? Väljas muidugi pime ka. Jahutusvedelik ise sügisel välja vahetatud ja sisse sai vähemalt -40, seega mingi lõdvikus süldiks tõmbumise variant justkui välistatud.
Kas oskab keegi arvata, et mis põhjusel veel jahutusvedeliku välja lüüa võib ja kust kui lõdvikud terved ja paigas?
jahutusvedelik väljas
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
lõdvikud võivad ju korras olla aga probleemiks võib olla plastmasspõlved. Neid jagub süsteemipeale kõvasti:D
mulju peos neid torukesi siis kuuled, kust välja laseb. Kui esialgu tuleb ühest kohast siis teised lekkimisallikad on kiired tulema. Salongi ei tilgu midagi?
mulju peos neid torukesi siis kuuled, kust välja laseb. Kui esialgu tuleb ühest kohast siis teised lekkimisallikad on kiired tulema. Salongi ei tilgu midagi?
Kui tõesti näha ei ole, siis ka plokikaane tihend, endal võttis samuti kuivaks...
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread ... 1#pid24189
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread ... 1#pid24189
NG-l plastmasspõlved:wtf: ?Algselt postitas: jupats
lõdvikud võivad ju korras olla aga probleemiks võib olla plastmasspõlved. Neid jagub süsteemipeale kõvasti:D
mulju peos neid torukesi siis kuuled, kust välja laseb. Kui esialgu tuleb ühest kohast siis teised lekkimisallikad on kiired tulema. Salongi ei tilgu midagi?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Päevavalgel siis selgus niipalju et jahutusvedeli kaob kuskilt karpa alt, ei taha veel uskuda, et plokikaane tihend läbi. Nüüd tuleb selgeks saada, mis lõdvikud ja põlved sealt jooksevad. Kuramuse kitsas seal, ei näe midagi.
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Mul naise bemaril oli samuti kusagil mootori ja salongi vahelisel alal auk. Lammutasime sebastianiga pool autot lahti kui avastasime. Hetkel ma arvan, et võiksid kasutada isegi neid lekkekinnitamis vahendeid ning siis kui soojaks läheb, siis asi ette võtta.
aga ega see tegelt vast hea mõte ei oleks:D
aga ega see tegelt vast hea mõte ei oleks:D
Karpa alt????
Millest me mehed räägime? Jube raske on niimoodi aidata,kui mingisugustest plastmasspõlvedest ja karpadest NG puhul räägitakse:freak:
Ja praeguste temperatuuridega lekke-eemalditega jamada...palju õnne!
Millest me mehed räägime? Jube raske on niimoodi aidata,kui mingisugustest plastmasspõlvedest ja karpadest NG puhul räägitakse:freak:
Ja praeguste temperatuuridega lekke-eemalditega jamada...palju õnne!
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Terastorud jooksevad ümber mootori,nagu kõigil Saabidel,termostaadi korpus on alu,nagu kõigil Saabidel,lõdvikud on kummist.Karpat pole NG`l kunagi kasutatud.Alates 93`st on kõigil Saabidel sissepritse.
Codexi ng`l lekib üks sisselaskesse minevatest lõdvikutest,lekke-eemaldajast pole kasu,rikud ainult salongi soojusvaheti.
Codexi ng`l lekib üks sisselaskesse minevatest lõdvikutest,lekke-eemaldajast pole kasu,rikud ainult salongi soojusvaheti.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ju siis järjekordne tüüphäda
Mul ka vedelik väheneb. Vahepeal tuli juba tihti peale kallata.
Plokk ka koos sellega eest nurgast, tundub et plokikaane tihend...
Ja kui külm mootor käima panna, siis vesi vuliseb, kaassõitjad on õnnelikud
Mul ka vedelik väheneb. Vahepeal tuli juba tihti peale kallata.
Plokk ka koos sellega eest nurgast, tundub et plokikaane tihend...
Ja kui külm mootor käima panna, siis vesi vuliseb, kaassõitjad on õnnelikud
Karburaatorit mu saabil tõesti ei ole ja seda ma tean seda ise ka, et tegemist sissepritsega- vale sõnakasutus. Trionicu diagnoos täitsa õige, lekib karterist sissepritsesüsteemi (paremat sõna ei tea) minev lõdvik- pealt lõhki. Asi leitud ja juba ka tellitud. Kui aega saan siis lisan ka EPC-st pildi. Tänud vastajatele abi eest;)
Minul oli 9000-dega anloogne kogemus.
Nimelt esialgu kadus vaikselt, siis nägin juba autoall väikset loiku, mis tuli radika paremast servast, arvasin samuti, et rdiga plast põlv praguline.
Sõitsin nii oma mitu kuud, üle päeva ca~0,4 l peale kallates. Kui ühekorraga ta kohinal jooksma hakkas. Ja avastasin, et lõdvik oli hoopis mäda.
Nimelt esialgu kadus vaikselt, siis nägin juba autoall väikset loiku, mis tuli radika paremast servast, arvasin samuti, et rdiga plast põlv praguline.
Sõitsin nii oma mitu kuud, üle päeva ca~0,4 l peale kallates. Kui ühekorraga ta kohinal jooksma hakkas. Ja avastasin, et lõdvik oli hoopis mäda.
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab