auto hakkas kiirendamisel tegema "trolli häält" lähemalt uurides selgus et see heli tuleb turbost peale seda hakkas väljalaskest tulema õli lõhna.
paar päeva hiljem auto enam ei liikunud ja peeglisse vaatates märkasin et auto tossab kohe peale seda hakkas õlituli põlema kontrollides ei old enam õli.
milles viga ja kuidas sai õli väljalaskesse...
2,3T katki
Algselt postitas: Nastix
Ma küll ei tea, mis keel sinu emakeeleks on, kuid kui see on Eesti keel, siis äkki parandad oma pealkirjad, kord on sul "küttuse kulu" ja siis on midagi "kattki"
Võib-olla nokin liialt, kuid natuke häirib silma.
Jutt jumala õige.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: karel55
kui ei saa aru siis ära loe ja kui saad siis ja oskad midagi tarka vastata siis vasta
No rahu rahu härra. Pole mõtet siin ärrituda inimeste peale.
Algselt postitas: karel55
sorry ma närvis sest mul koguaeg se auto p.....s ja siis võivad ka sellised vead tulla
Selles on vast süüdi vähene/puudulik hooldus.
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: karel55
auto alles 3k olnud ja need vead ei saa otsa
Soovitan, et mina Teadja meeste juurest läbi nad ütlevad kohe, mida ning mis järjekorras vahetada tuleb.
Pikk nimekiri võib tulla (minul endal tuli ka). Kuid otsast tegema hakates, ei jää sa vähemalt teele ning ei hävita muid osasid, mis veel kestaksid.

Iga ratas veab and then some!
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Sellest ei saa asja, kui sa kodus põlve otsas seda teed... Sa ei saa seda balanssi enam ilma spets vahenditeta. Ilmselt on ka korpusel märgid küljes sellest pooleks läinud võllist. Siin oleks ilmselt vaja mõne kogenuma isiku arvamust, kas seda tasub ja saab taastada.
Algselt postitas: karel55
võtsin siis turbo lahti ja avastasin et võll on poolex
äkki kellegil on mõni katkine turbo kust saaks võlli
Ei ole põlve otsas võimalik turbokompressorit remontida. Võll/tiivikud arendavad max koormuse juures 150 000rpm/min.(loe sada viiskümmend tuhat)
Kui võll on pooleks,on ka tiivikud hävinenud ja ka korpus.Võll maksab uuena ca. 5000.- , tiivikud pea sama palju.Lisaks südamik,mis niikuinii tuleb vahetada peale lahti võtmist(1500-2000.-).Lisaks balanseerimine pingis+õlipidavuse test 2 kordsel õlirõhul.
Viska vana ilusti prügikasti ja osta uus(vana,aga korralik). Endal olemas 50tuh. sõitnud ja testitud stendis vurr,lisaks renoveeritud mitmeid(viimased muidugi oluliselt kallimad.)
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Helista Trionicule, lepi aeg kokku ning las ta teeb masinale üld-diagnoosi, mis vead on, palju vahetus maksab, palju jupid jne. Selle pinnalt saadki otsustada. Keegi ikka nööri otsas kohale viib.
Kui sa otsustad kohe mitte taastada, siis mis sa masinaga peale hakkad? Saab ei ole just kõige kiiremini/kergemini müüdav auto, kui ta just omadustelt silma ei paista.
Kui sa otsustad kohe mitte taastada, siis mis sa masinaga peale hakkad? Saab ei ole just kõige kiiremini/kergemini müüdav auto, kui ta just omadustelt silma ei paista.