9-5 kasti lammutamine

Vasta
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#1

Tekkis selline küsimus, et juhul kui kasutada 9-5 aut manuaalselt käike kohalt kiirendades, kas see on ka kahjulik kastile? Kohalt startides, alustades 1,2,3 ja siis D. Lihtsalt avastasin, et nii kiirendab 0-100ni kiiremini. Ok tean, et see vahemik pole oluline aga tekkis lihtsalt huvi:D
Executive
Postitusi: 314
Liitunud: E Veebr 28, 2005 13:45
Asukoht:
Auto:

#2

Päris tihti sõidan ka niimodi ja siiamaani pole midagi juhtunud:drive:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

Kastil on küll suht savi,kuidas sa kiirendad,selleks ka ju see man. "option" külge on ehitet.Minu steptronic vahetab igatages aut. settingus kiiremini,kui käsitsi.Samas,kui nupud roolile viitsiks tuua,siis sõrmed liiguvad kindlasti 2-l nupul nobedamalt,kui käsi-valits.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#4

Eile sai proovitud, et käisitsi valides läksid pöörded kõrgemale ning vahetade sai järgmise käigu pöörded sinnamaale, et kiirendus jätkus suhteliselt normaalselt. Muidu D asendis lükkas käigu liiga kiiresti alla ning järgmine käik algas suhteliselt madalalt, kus ta hakkas ennast uuesti koguma.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#5

annab ikka vast aga pole olnud mahti tegeleda...
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: roomlane
Algselt postitas: jupats
Eile sai proovitud, et käisitsi valides läksid pöörded kõrgemale ning vahetade sai järgmise käigu pöörded sinnamaale, et kiirendus jätkus suhteliselt normaalselt. Muidu D asendis lükkas käigu liiga kiiresti alla ning järgmine käik algas suhteliselt madalalt, kus ta hakkas ennast uuesti koguma.

Kas seda kasti siis õpetada ei anna?

Adaptiivne kast on,suudab kiiresti "õppida"
Mayhem
Postitusi: 37
Liitunud: R Dets 09, 2005 9:14
Asukoht:
Auto:

#7

Kas siis sõidupealt võib automaatkastil julgelt reziimi vahetada? Nt: sõiduajalt D pealt N tõmmata või D-lt alla 3 tõmmata ja sellega ei kaasne ohtu oma kasti rikkuda?

(tean, et sellest juba räägiti, tahtsin veendumiseks üle küsida!)
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#8

D pealt N-i? Milleks seda veel vaja peaks minema? Automaadi "vabakäik" on niigi piisavalt vaba. Pealegi D puhul lülitatakse vajadusel sissepritse üldse välja, mida aga ei tehta N puhul arusaadavalt kunagi.
D peal 3 peale - see on elementaarne automaatkasi funktsioon ja tegevus.
Kasutaja avatar
binleo
Postitusi: 225
Liitunud: K Nov 15, 2006 14:53
Asukoht:
Auto:

#9

Vaheta aga julgelt!
Igaks juhuks võid muidugi kangi liigutamise ajaks jala gaasipedaalilt maha võtta.
Muidu vaheta või nagu manuaalkastiga kuis süda lustib. ;)
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#10

Kui D pealt alla vahetada (eeldades et mootori pöörded seda võimaldavad), ei pea gaasi küll lahti laskma. See on siduripakidele elemnetaarne.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

Kõik need steptronic,multitronic jne. nimedega kastid kasutavad sama rauda manuaalseks vahetuseks,ehk siis kast on sama,ainult lisatud on manuaalseks vahetuseks vajalikud lülitid,kas roolile,või käiguvalitsale.Ka soft on teisem.
Vaheta aga julgelt.
Mayhem
Postitusi: 37
Liitunud: R Dets 09, 2005 9:14
Asukoht:
Auto:

#12

Aitähh algajale selgitamise eest.
Vasta