Hei!
Selline asi siis hiljuti tekkinud, et kui maanteesõidul sõita siis mõne aja pärast hakkab rool imelikku asja tegema. Kui on gaas lahti ja vajutad gaasi siis teeb rool jõnksu paremale. Kui lasen gaasi lahti siis teeb neid 1-3 korda järjest. Seda olen just täheldanud siis kui miski 10km jutti on vähemalt uhatud. Linnasõidul lühematel otsadel ei ole seda tekkinud. Ja kui tulla maanteelt siis teeb linnas ka seda, muidu mitte. Miskeid kolkse ei kostu ning niipalju kui käega sai esirattaid logistatud, siis tundus asi igati tihe. Mis toimub mehed?
jõnks roolis kiirendusel/aeglustusel
püsikiirusliigend äkki:freak:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Cyber
gaasi andes kiskumine on meie ilusate teede ja torque steeringu koosmõju..Mida kõveram tee ja mida rohkem lapatsit annad, seda kõvemini kisub kuhugi ära. Rahulikult sõites ei saa jälle arugi
Sama jama, aga olen kohe algusest peale aru saanud et 16" velg ja kõverad eesti teed mõjutavad seda.
Mina soovitaks kohe mõne asutuse poole pöörduda, kes selle hädaga aidata saab. TÜV mehed võivad ju loksutajat omada aga enamasti kontrollivad nad seda, mida kontrollima on õpetatud. Viimati tonnisega ülevaatusel käies loksutati küll ja korduva sain selle eest, et käsipidur ühtlaselt ei võta aga kui palusin tagasilla ja tagumiste rattalaagrite seisukorra kohta täpsemat hinnangut, laiutati käsi.
.
.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1900
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Nonii, mul siis järg järmise poolassi käes. Nüüd siis vasak kutu ja teeb täpselt sama asja. Point selles, et kummalt poolt ass surnd sinnapoole rooli jõnksutab. Eriti kui gaasi anda või lahti lasta. Õõtsad korralikud, puksid ka. Kui jõnksutama hakkab siis miski healjuhul pool kuud vast saab hädaga liigelda. Pärast seda raks ja kolin taga...
meil pole pärast seda saaremaalt tulekut enam teinud, käisime esinduses kus nad kulutasid selle kontrollile veerand tundi, aga ei leidnud midagi. üritan homme veel Anti juures ka vaadata lasta, aga siis ei liiguta enne järgmist jõnksutamist enam midagi.
Kuidas saaksidki ülevaatuse mehed rattalaagrite seisukorda hinnata? Kas nad peaksid autoga tänaval proovisõitu tegema? Kui seal mingi suur lõtk sees on, saad ilma nendeta ka aru. Undamist ei ole võimalik visuaalselt tuvastada.Algselt postitas: napoleon
Mina soovitaks kohe mõne asutuse poole pöörduda, kes selle hädaga aidata saab. TÜV mehed võivad ju loksutajat omada aga enamasti kontrollivad nad seda, mida kontrollima on õpetatud. Viimati tonnisega ülevaatusel käies loksutati küll ja korduva sain selle eest, et käsipidur ühtlaselt ei võta aga kui palusin tagasilla ja tagumiste rattalaagrite seisukorra kohta täpsemat hinnangut, laiutati käsi.
.
Küll aga lubatakse loksutajas tavaliselt ka ise kanalist vaadata ja eeblit kasutada, kui ilusasti küsida.
Eesmärk on ikkagi see, et tänavatel korralikumad autod liikleks.