jõnks roolis kiirendusel/aeglustusel

See alajaotus on uute teemade tegemiseks suletud, valige ülevaltpoolt margipõhine alajaotus
Vasta
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1900
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#1

Hei!

Selline asi siis hiljuti tekkinud, et kui maanteesõidul sõita siis mõne aja pärast hakkab rool imelikku asja tegema. Kui on gaas lahti ja vajutad gaasi siis teeb rool jõnksu paremale. Kui lasen gaasi lahti siis teeb neid 1-3 korda järjest. Seda olen just täheldanud siis kui miski 10km jutti on vähemalt uhatud. Linnasõidul lühematel otsadel ei ole seda tekkinud. Ja kui tulla maanteelt siis teeb linnas ka seda, muidu mitte. Miskeid kolkse ei kostu ning niipalju kui käega sai esirattaid logistatud, siis tundus asi igati tihe. Mis toimub mehed?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

püsikiirusliigend äkki:freak:
eesel
Postitusi: 13
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:06
Asukoht:
Auto:

#3

:facts: Kuna endal tekkis eile samalaadne probleem siis oleks huvitatud lahendusest. Äkki olete ni lahked ja paotate teistelegi saladuse loori.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#4

mul auto kisub gaasi andes vasakule ja kui gaas lahti siis paremale kaldub. Ei kisu päris aga on siledal asfaldil aimatav. ka siis 9-3 tegemist.
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#5

gaasi andes kiskumine on meie ilusate teede ja torque steeringu koosmõju..:P Mida kõveram tee ja mida rohkem lapatsit annad, seda kõvemini kisub kuhugi ära. Rahulikult sõites ei saa jälle arugi
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: Cyber
gaasi andes kiskumine on meie ilusate teede ja torque steeringu koosmõju..:P Mida kõveram tee ja mida rohkem lapatsit annad, seda kõvemini kisub kuhugi ära. Rahulikult sõites ei saa jälle arugi

Sama jama, aga olen kohe algusest peale aru saanud et 16" velg ja kõverad eesti teed mõjutavad seda.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1900
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#7

ega eriti abistada ei oska, sest võimalusi mitmeid, aga mul põhjustas seda jõnksu tõesti pooltelje välimine ots (parem siis).
Kasutaja avatar
Motorhead
Postitusi: 613
Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#8

Kui õõtsapuks peetis ja õõts pikisuunas liigub, tekkib ka selline efekt.
Rattast loksutades ei tunne sa seda. Eebliga õõtsa tuleks loksutada või külastada mõnda töökoda või TÜV punkti, kus on loksutaja.
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#9

Mina soovitaks kohe mõne asutuse poole pöörduda, kes selle hädaga aidata saab. TÜV mehed võivad ju loksutajat omada aga enamasti kontrollivad nad seda, mida kontrollima on õpetatud. Viimati tonnisega ülevaatusel käies loksutati küll ja korduva sain selle eest, et käsipidur ühtlaselt ei võta aga kui palusin tagasilla ja tagumiste rattalaagrite seisukorra kohta täpsemat hinnangut, laiutati käsi.



.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1900
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#10

Nonii, mul siis järg järmise poolassi käes. Nüüd siis vasak kutu ja teeb täpselt sama asja. Point selles, et kummalt poolt ass surnd sinnapoole rooli jõnksutab. Eriti kui gaasi anda või lahti lasta. Õõtsad korralikud, puksid ka. Kui jõnksutama hakkab siis miski healjuhul pool kuud vast saab hädaga liigelda. Pärast seda raks ja kolin taga...
eesel
Postitusi: 13
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:06
Asukoht:
Auto:

#11

meil pole pärast seda saaremaalt tulekut enam teinud, käisime esinduses kus nad kulutasid selle kontrollile veerand tundi, aga ei leidnud midagi. üritan homme veel Anti juures ka vaadata lasta, aga siis ei liiguta enne järgmist jõnksutamist enam midagi.
Kasutaja avatar
Motorhead
Postitusi: 613
Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#12

Algselt postitas: napoleon
Mina soovitaks kohe mõne asutuse poole pöörduda, kes selle hädaga aidata saab. TÜV mehed võivad ju loksutajat omada aga enamasti kontrollivad nad seda, mida kontrollima on õpetatud. Viimati tonnisega ülevaatusel käies loksutati küll ja korduva sain selle eest, et käsipidur ühtlaselt ei võta aga kui palusin tagasilla ja tagumiste rattalaagrite seisukorra kohta täpsemat hinnangut, laiutati käsi.
.
Kuidas saaksidki ülevaatuse mehed rattalaagrite seisukorda hinnata? Kas nad peaksid autoga tänaval proovisõitu tegema? Kui seal mingi suur lõtk sees on, saad ilma nendeta ka aru. Undamist ei ole võimalik visuaalselt tuvastada.
Küll aga lubatakse loksutajas tavaliselt ka ise kanalist vaadata ja eeblit kasutada, kui ilusasti küsida.
Eesmärk on ikkagi see, et tänavatel korralikumad autod liikleks.
Vasta