On selline auto naguSaab 9-3 Cabrio 2.3 16V 110 kW

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
taurito
Postitusi: 38
Liitunud: L Mär 03, 2007 15:44
Asukoht:
Auto:

#1

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

On selline auto silma jäänud ja ilmselt läheb ostuks. Mis te targemad inimesed arvate? MIs võivad tüüpilised vead olla, millele tuleks ostmise l erilist tähelepanu panna jne. jne.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#2

Käi temaga enne ARK-t Carringis läbi. Diagnostika 480- , veermiku kontroll 380- oli vist nii

2.3L -98 ja jagajaga:? Kas DI ei peaks olema:?
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#3

Konkreetsel isendil on esitulekojamehed ripakil. Need ilmselt ei toimi korralikult, juhipoolne kindlasti.
Muidu, vabalhingav 2.3, vähemalt turboprobleeme pole.:) Hää rahulik kulgemise auto. Vaata, et katus korralikult toimiks. Mingit häma ära kuula, kui räägitakse, et mõni ühendus vist on lahti ja hästi ei käi. See asi võib lõppeda shokiga rahakoti pihta.
Algselt postitas: D1162.3L -98 ja jagajaga:? Kas DI ei peaks olema:?
Vabalhingavad on jagajaga.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Jürgen

#4

Mine sellega kindlasti carringu, lase põhjalikult kontrollida, junoga oli kunagi mingi jama. Autolehes oli isegi artikkel mingi ford focuse kohta, et sai mingi katkise auto mille parandus läks 20k ja müügimehed pidid seal parajad sulid olema. Raamatukogudes peaks see olema kindlasti alles, võib artikkel huvi pakkuda.
taurito
Postitusi: 38
Liitunud: L Mär 03, 2007 15:44
Asukoht:
Auto:

#5

Aga kas keegi teab, see katus käib kuidagi hüdraulikaga, ja näiteks kui õli on vähe seal kas kuskilt saab juurde valda vms sõi on mingi spets vahend millega määrida. Proovisin katust maha võta muidu toimis aga kuidagi aeglaselt aga ta on sügisest seisnud ka ja keegi ei ole liigutanud teda?
KrikU
Postitusi: 313
Liitunud: E Dets 27, 2004 19:12
Asukoht:
Auto:

#6

Vabalhingavad on jagajaga.

Imelik, et tonnised vabalthingavad on ka DI-ga nagu mu enda masinal :o
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#7

Kui ma midagi väga puusse ei pane,siis SEE auto on juba üle aasta müügis:poke:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#8

või siis älle müügis. jah on kaua olnud, ise olen ka täheldanud.
Sent from my Monte Carlo using B236
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#9

Algselt postitas: taurito
Aga kas keegi teab, see katus käib kuidagi hüdraulikaga, ja näiteks kui õli on vähe seal kas kuskilt saab juurde valda vms sõi on mingi spets vahend millega määrida. Proovisin katust maha võta muidu toimis aga kuidagi aeglaselt aga ta on sügisest seisnud ka ja keegi ei ole liigutanud teda?

Oleneb kui aeglane on aeglane, minu oma liigub igatahes nii et ei ütleks ta pihta aeglane, teeb oma toimetused, ja kella vaatama selle ajaga ei hakka:D
ja nagu Cyberilegi nii ka mulle esimese asjana jäi silma tulekojamees, mis mu enda omalgi nalja on hakand tegema.

EDIT: ja igaks juhuks äkki mõni kotkasilm kontrollib üle, aga sel ju check engine põleb
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
kala
Postitusi: 73
Liitunud: K Apr 19, 2006 19:23
Asukoht:
Auto:

#10

Minu arust on kliima displayl number puudu. 8 kraadi peale seda vaevalt seadistada saab, 18 ikka peaks olema.
Juhiistme peal on mingi plöga (võisiis imelik kulumisjälg) ja kõrvalistuja matti pole. Kui ostuks läheb, lase neil ilusti sobivad matid sisse leiutada sinna kui võimalik, sest vikingus küsitakse nende eest roppu hinda.
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#11

katus maas reziimil on 2, 4, 6, 8, . ja selle pildil tundub katus maas olevat

EDIT: Mitte et ma täpselt mäletaks, sain katuseta sõita vaid 1e õhtu, sisi tuli sügis:evil:
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#12

Algselt postitas: kala
Minu arust on kliima displayl number puudu. 8 kraadi peale seda vaevalt seadistada saab, 18 ikka peaks olema.
Juhiistme peal on mingi plöga (võisiis imelik kulumisjälg) ja kõrvalistuja matti pole. Kui ostuks läheb, lase neil ilusti sobivad matid sisse leiutada sinna kui võimalik, sest vikingus küsitakse nende eest roppu hinda.

Ega jaanuarikuine 21 kraadi õues ka väga mõistlik ei tundu :freak:
Kas kalender vale või temperatuuriandur kalal ?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#13

Algselt postitas: Tan
Ega jaanuarikuine 21 kraadi õues ka väga mõistlik ei tundu :freak:
Kas kalender vale või temperatuuriandur kalal ?
Suvised pildid on, vaata, esimesel pildil miski vend taustal lühikeste pükste ja särgiga.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#14

13. jaanuar ja 21 kraadi sooja, on kas kala või soojema kliimaga riigis tehtud pildid
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#15

fofa käis seda minu mäletamist mööda kunagi ammu vaatamas - tuhla natuke foorumis, äkki leiad isegi ka teema üles:)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#16

Algselt postitas: Cyber
Algselt postitas: Tan
Ega jaanuarikuine 21 kraadi õues ka väga mõistlik ei tundu :freak:
Kas kalender vale või temperatuuriandur kalal ?
Suvised pildid on, vaata, esimesel pildil miski vend taustal lühikeste pükste ja särgiga.
Iffil on ka alati suvi ju;)
taurito
Postitusi: 38
Liitunud: L Mär 03, 2007 15:44
Asukoht:
Auto:

#17

Palju sellisel autol kütusekulu võiks olla?
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#18

Algselt postitas: taurito
Palju sellisel autol kütusekulu võiks olla?

Kuda vajutad nõnda võtab.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
taurito
Postitusi: 38
Liitunud: L Mär 03, 2007 15:44
Asukoht:
Auto:

#19

Mis te arvate kas see läbisõit 91 000km võik reaalne ka olla? Hooldusraamatus paistaks nagu oleks asi korras.
tiib
Postitusi: 139
Liitunud: T Mai 31, 2005 18:10
Asukoht:
Auto:

#20

Algselt postitas: taurito
Mis te arvate kas see läbisõit 91 000km võik reaalne ka olla? Hooldusraamatus paistaks nagu oleks asi korras.

Kuna seda autot müüakse autoturul, siis võid rahulikult läbisõidu kahega korrutada. :P Kuid läbisõit ei oma mingit tähtsust, pigem uuri järele, kui korras sõiduk tehniliselt on. :wise:
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#21

Jagasin enda auto läbisõidu aastatega ja siis selle oma siin, ja tundub suht reaalne. Oleneb auto minevikust kas olnud omanikul teise autona ainult suvesõitudeks, või mitte.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
pistyk
Postitusi: 432
Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
Asukoht: Haapsalu
Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.

#22

mul sama aasta, läbisõit 172 000
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#23

Leidsin selle vana teema ka üles: http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread ... 8#pid33001

Ja kui sealt lbi lugeda ei viitsi, siis :

<fofa>
Üheõnaga, minul jäid selle auto juures silma järgmised asjad:

* istmete nahk halvas seisus
* esiotsa on paugu saanud, kui suure, ei tea
* hooldusraamat ilma ühegi templita
* kõiki nelja klaasi korraga likutav nupp pani täiesti segast
* katuse maha/peale liigutamisel sain terve rea rootsikeeleid tekste, lisaks pidi nuppu umbes 10x ühe tsükli jooksul lülitama. mida tähendasid, ei tea. ma ei kujuta ette, kas see on normaalne
* SID oli tagumikus
* turbo puudub! :(
pistyk
Postitusi: 432
Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
Asukoht: Haapsalu
Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.

#24

katus peab ikka ühe nupavajutusega lahti tulema,õigemini siis nuppu peab all hoidma niikaua kuni katus maas ja piiks käib
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#25

Mul 96 aasta autoga saab varsti 300 000 täis. Saksamaal ~10 000 aastas sõita tundub küll kuidagi väheusutav.... isegi eestis oleks vähevõitu.
Vasta