Kesklukk ei tööta

Teemad elektroonikast...
Vasta
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#1

Vat selline jama siis, et käisin eila autot pesemas ja peale seda kesklukk lihtsalt ei tööta. Signa läheb küll puldist peale aga uksed ja pensupaagi luuk kinni ei lähe. Samas ka võtmega keerates ei tööta kesklukk.
Kas niiskus on äkki kesklukkule kurja teinud? Ja kus kohas see moodul üldse asub????
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#2

Algselt postitas: csn
Vat selline jama siis, et käisin eila autot pesemas ja peale seda kesklukk lihtsalt ei tööta. Signa läheb küll puldist peale aga üksed ja pensupaagi lukk kinni ei lähe. Samas ka võtmega keerates ei tööta kesklukk.
Kas niiskus on äkki kesklukkule kurja teinud? Ja kus kohas see moodul üldse asub????
Kas kaitsmeid vaatasid?
:drive:
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#3

jah kaitsmed terved. Asi veel nii et ta on mul varem kah jupsinud aga siis ainult juhipoolne uks. Ja sis on ise ka ää paranenud (korda läinud)
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#4

Algselt postitas: csn
jah kaitsmed terved. Asi veel nii et ta on mul varem kah jupsinud aga siis ainult juhipoolne uks. Ja sis on ise ka ää paranenud (korda läinud)
Väga vabalt võib kuskil külmjoode olla.
:drive:
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#5

Aga kust otsast vaatama hakata. Selge on see et polster tuleks maha katkuda ja selta ühendused üle vaadata. aga kus need juhtmed lõpuks välja jõuavad. Olen seal armatuuri ja ukse polstrivahel urgitsenud küll kui kõlareid paigaldasin ja on meelde jäänud jube rägastik.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#6

Ee, kui 900 signa loogika ja lukumehhanism on samamoodi lahendatud, kui tonnisel, siis võib vabalt juhiukse herkon kontakt jukerdada.
Tonnisel on nii, et kui herkon jukerdab ning annab ajule põhjuseta signaali, et uks pole korralikult kinni lükatud, siis ei lähe signa peale. Kas sõites näitab armatuuris, et ükski uks lahti pole?

Tonnise loogikat on siin foorumis arutatud päris tublisti. Otsing #herkon# võib pisut selgust tuua.
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: suur
Ee, kui 900 signa loogika ja lukumehhanism on samamoodi lahendatud, kui tonnisel, siis võib vabalt juhiukse herkon kontakt jukerdada.
Tonnisel on nii, et kui herkon jukerdab ning annab ajule põhjuseta signaali, et uks pole korralikult kinni lükatud, siis ei lähe signa peale. Kas sõites näitab armatuuris, et ükski uks lahti pole?

Tonnise loogikat on siin foorumis arutatud päris tublisti. Otsing #herkon# võib pisut selgust tuua.

Mul töötab see armatuuri tuluke täiesti normaalselt. Ja signa läheb peale (kui ukse lahti teen hakkab röökima) Samas katsetasin, et kui kõrvalistuja poolt võtit keerata sis midagi kergelt plõksub aga ei midagi muud.

Püüan millalgi polstri maha kakkuda ja uurida mis seal viltu on.

Aga kas keegi teab kus asub NG keskluku juhtblokk?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

Algselt postitas: suur
Ee, kui 900 signa loogika ja lukumehhanism on samamoodi lahendatud, kui tonnisel, siis võib vabalt juhiukse herkon kontakt jukerdada.
Tonnisel on nii, et kui herkon jukerdab ning annab ajule põhjuseta signaali, et uks pole korralikult kinni lükatud, siis ei lähe signa peale. Kas sõites näitab armatuuris, et ükski uks lahti pole?

Tonnise loogikat on siin foorumis arutatud päris tublisti. Otsing #herkon# võib pisut selgust tuua.
NG ja tonnise signa ja kesklukk midagi ühise nimetaja alla sobivat ei oma.OG ja tonnise omad sarnased.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

Algselt postitas: csn

Püüan millalgi polstri maha kakkuda ja uurida mis seal viltu on.

Aga kas keegi teab kus asub NG keskluku juhtblokk?
asub parempoolse A-piilari all kereõõnsuses koos mootori ecu`ga.
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#10

Nu nii uurisin oma kesklukku muret siis (kuna lõpuks keeldus ta üldse töötamast)

Asi nüüd nii. Puhastasin kesklukku mooduli klemmid ära. Ka nokkisin ka juhipoolse ukse harkonit.

Tulemuseks siis selline jura. Kui harkon kontakt oli juhiukselt lahti ühendatud siis töötas kõik laitmatult nii 5-6 korda. Peale seda mitte. Kui ühendasin kontakti järgi hakkas jälle tööle, töötas uuesti. Lappasin asja kokku ja tänaseks on asi jälle kahtlane. Kesklukk töötab: kui puldist lukustada siis paneb kõik lukku va juhiukes ja signa läheb kah peale. Kui lahti teha puldist siis ei tee juhiust lahti, kui panna uuest puldist nuppu vajutada (vahepeal juhiust mitte lahti lukustades) kesklukk enam ei tööta aga signa läheb peale.
Kui lihtsalt juhiukse poolt võtmega ust lahti lukustada siis toimb kõik laitmatult samamoodi ka lukustades.

Asi sai vist keeruline aga nii ta mul praegu toimib. Oskab keegi aidata, kus see kala sees on.????
Kroko
Postitusi: 11
Liitunud: T Jaan 09, 2007 17:36
Asukoht:
Auto:

#11

minu auto kesklukk vahepeal tegi ainult juhiukse lahti,
arvatavasti oli asi külmas, kuna nüüd soojade ilmadega on kõik korras
nüüd suleb keskklukk ukse siis kui olen auto seisma jätnud ja vahepeal ukse
lahti teinud, kuigi võti on süütelukus!
olen ise korra bensukas lolli näoga seisnud auto kõrval, läksin tankima,
võti jäi süütelukku ja mingi hetke pärast läksid uksed lukku!
muidu töötab kesklukk ja signa normaalselt
on seda kuidagi võimalik muuta, et uksed kinni ei läheks???
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#12

Ons kellegil ideesid kust kohast uuesti asja sorkima hakata
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#13

Äkki on keskluku juhtimismoodulis mingi kamm. Ma ei tea mida 900-l kasutatakse, aga kui sama juhtimisplokki nagu 9000-l, siis selle viga on suht reaalne.
Plokk välja, trükkplaat lauale ja kõik jooted üle tinutada, ehk aitab.

Peaks asuma seal, nr.7

Pilt

The control module for the central locking system is located
on the side panel inside the car on the right below
the control modules for the engine management systems.
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#14

Tean kus asub ja puhastasin ka klemmid ää, ning nokkisin seest lahti seal oli kõik väga OK ja ilusti lakiall.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#15

Algselt postitas: csn
Tean kus asub ja puhastasin ka klemmid ää, ning nokkisin seest lahti seal oli kõik väga OK ja ilusti lakiall.

Sama 9000-l, aga viga pole ilmselt mitte viletsates joodetes vaid releedes trükkplaadil. Kolviga nende kontakte kuumutades läheb asi enamasti korda.
Nii mulle endale tundus.
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#16

Kas pildil olev asjandus on keskluku juhtmoodul? Saksakeelne kiri ütleb, et tegu juhtseadmega, kuid mille juhtimiseks, pole mainitud. Asub too karbike roolisamba kõrval.

Lisatud failid
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#17

Kui googlisse selle ecu andmed sisse lööd, saad vastuseks tempomat/cruise control ehk püsikiirus hoidja. Ma vähemalt sain.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#18

Ka EPC tunnistab selle cruise controli osaks.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#19

Võib tõesti CC moodul olla, klemmide arv keskluku mooduliga ei sobi. Samas peaks sealsamas asuma keskluku moodul, mida ma aega ei leia. Või on see nii pisike/peidus et ei märka. Peab veel otsima.
Autoks siis 9000CS MY92.

Edit: otsisin aga ei leia, ilmselt kuhugi mujale tõstetud, peaks keskkonsooli tagust uurima.
Kasutaja avatar
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1206
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-5NG, 9000CSE

#20

See on jah cruisi moodul (http://www.saabnet.ee/index.php?l=cc). Keskluku oma on ka seal lähedal. Peaks olema musta värvi ja natuke väiksem: http://www.thesaabsite.com/shop/catimages/9529975.jpg
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#21

Infoks neile, kes moodulit ei leia - asub juhi jalgade kohal aga valgest plastikust katte taga, nii et vaadates ei näe, vaja käega kobada. Väikese plekitükiga on valge plastiku külge kinnitatud.
Moodul aga jukerdab edasi, kuigi jootsin kontaktid üle. Vahel relee põlkisb mitu korda peale lülitamist, teinekord aga hakkab suvaliselt sõidu ajal iseenesest plõksima. Väliselt on elektroonika ilus. Võibolla releed nässus.
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#22

Mul oleks ka veidi nõu vaja. Esiteks ei tea ma üldse mida mu NG 900 puldil kaks nuppu (hall ja punane) tegema peaksid, võtmel on ka küljes üks nupp. Vabandan, kui nüüd päris juhmard paistan, esimene auto üldse.

Kuid punast plõksides hakkas pärast patareivahetust see kesklukku avama kui varem võtmega lukustatud oli. Hall nupp paneb peale kahte vajutust miski signamoodi asja laulma kapoti all.

Punase nupuga sain auto sees olles ka mitu korda kesklukku peale ja maha, aga väljas ei tööta. Viimati ei lukustanud ka sees olles.

Mida need nupud siis tegema peaksid (kui punasest signa peale peaks minema, siis see küll ei tööta, sest ust avades lõugama ei hakka) ja kuidas seda kesklukustamise viga uurida?
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#23

Algselt postitas: vallikas
Mul oleks ka veidi nõu vaja. Esiteks ei tea ma üldse mida mu NG 900 puldil kaks nuppu (hall ja punane) tegema peaksid, võtmel on ka küljes üks nupp. Vabandan, kui nüüd päris juhmard paistan, esimene auto üldse.

Kuid punast plõksides hakkas pärast patareivahetust see kesklukku avama kui varem võtmega lukustatud oli. Hall nupp paneb peale kahte vajutust miski signamoodi asja laulma kapoti all.

Punase nupuga sain auto sees olles ka mitu korda kesklukku peale ja maha, aga väljas ei tööta. Viimati ei lukustanud ka sees olles.

Mida need nupud siis tegema peaksid (kui punasest signa peale peaks minema, siis see küll ei tööta, sest ust avades lõugama ei hakka) ja kuidas seda kesklukustamise viga uurida?
Sul pole tehasesigna. Seega saabiasjatundjad ei oska küll otseselt avita.
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#24

Võib olla, et puldil patarei väsinud. Selle vahetamisega peab veidi ettevaatlik olema, paljud etemad süsteemid tahavad peale puldi patarei vahetust nn. sünkroniseerimist saada. Et teada, kuidas seda teha, on vaja signa marki.
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#25

ok lähen uurin seda signa karpi, järsku leian mõne tekstijupi, patarei sai vahetatud küll, kontakte puhastasin ka ja muidu mõjub kaugelt distantsilt, seega sellest probleem pole.

EDIT: mingi Gore Star või Gare Star on karbi peal, garantiikleeps on aastast 95, ehk aasta vanem kui auto, tundub küll originaal, signa tuli salongis on küll originaalpesa ja välimusega.

Võtsin lahti, vaatasin skeemi, käppisin juhtmeid ja ennnäe imet, niipalju kui viitsisin punast nuppu näppida läks kesklukk peale ja tuli maha. Loodetavasti jääbki nii.

Kuid kas signa ikka töötab ning kas immo ka ikka peal, vat ei tea ja loodetavasti polegi vaja kunagi teada saada. Kapoti serva alla on ka nupp veetud, et kui avama minnakse ja signa peal, peaks karjuma hakkama, aga mul küll ei hakanud.
Vasta