Vat selline jama siis, et käisin eila autot pesemas ja peale seda kesklukk lihtsalt ei tööta. Signa läheb küll puldist peale aga uksed ja pensupaagi luuk kinni ei lähe. Samas ka võtmega keerates ei tööta kesklukk.
Kas niiskus on äkki kesklukkule kurja teinud? Ja kus kohas see moodul üldse asub????
Kesklukk ei tööta
Kas kaitsmeid vaatasid?Algselt postitas: csn
Vat selline jama siis, et käisin eila autot pesemas ja peale seda kesklukk lihtsalt ei tööta. Signa läheb küll puldist peale aga üksed ja pensupaagi lukk kinni ei lähe. Samas ka võtmega keerates ei tööta kesklukk.
Kas niiskus on äkki kesklukkule kurja teinud? Ja kus kohas see moodul üldse asub????

Väga vabalt võib kuskil külmjoode olla.Algselt postitas: csn
jah kaitsmed terved. Asi veel nii et ta on mul varem kah jupsinud aga siis ainult juhipoolne uks. Ja sis on ise ka ää paranenud (korda läinud)

Aga kust otsast vaatama hakata. Selge on see et polster tuleks maha katkuda ja selta ühendused üle vaadata. aga kus need juhtmed lõpuks välja jõuavad. Olen seal armatuuri ja ukse polstrivahel urgitsenud küll kui kõlareid paigaldasin ja on meelde jäänud jube rägastik.
Ee, kui 900 signa loogika ja lukumehhanism on samamoodi lahendatud, kui tonnisel, siis võib vabalt juhiukse herkon kontakt jukerdada.
Tonnisel on nii, et kui herkon jukerdab ning annab ajule põhjuseta signaali, et uks pole korralikult kinni lükatud, siis ei lähe signa peale. Kas sõites näitab armatuuris, et ükski uks lahti pole?
Tonnise loogikat on siin foorumis arutatud päris tublisti. Otsing #herkon# võib pisut selgust tuua.
Tonnisel on nii, et kui herkon jukerdab ning annab ajule põhjuseta signaali, et uks pole korralikult kinni lükatud, siis ei lähe signa peale. Kas sõites näitab armatuuris, et ükski uks lahti pole?
Tonnise loogikat on siin foorumis arutatud päris tublisti. Otsing #herkon# võib pisut selgust tuua.
Algselt postitas: suur
Ee, kui 900 signa loogika ja lukumehhanism on samamoodi lahendatud, kui tonnisel, siis võib vabalt juhiukse herkon kontakt jukerdada.
Tonnisel on nii, et kui herkon jukerdab ning annab ajule põhjuseta signaali, et uks pole korralikult kinni lükatud, siis ei lähe signa peale. Kas sõites näitab armatuuris, et ükski uks lahti pole?
Tonnise loogikat on siin foorumis arutatud päris tublisti. Otsing #herkon# võib pisut selgust tuua.
Mul töötab see armatuuri tuluke täiesti normaalselt. Ja signa läheb peale (kui ukse lahti teen hakkab röökima) Samas katsetasin, et kui kõrvalistuja poolt võtit keerata sis midagi kergelt plõksub aga ei midagi muud.
Püüan millalgi polstri maha kakkuda ja uurida mis seal viltu on.
Aga kas keegi teab kus asub NG keskluku juhtblokk?
NG ja tonnise signa ja kesklukk midagi ühise nimetaja alla sobivat ei oma.OG ja tonnise omad sarnased.Algselt postitas: suur
Ee, kui 900 signa loogika ja lukumehhanism on samamoodi lahendatud, kui tonnisel, siis võib vabalt juhiukse herkon kontakt jukerdada.
Tonnisel on nii, et kui herkon jukerdab ning annab ajule põhjuseta signaali, et uks pole korralikult kinni lükatud, siis ei lähe signa peale. Kas sõites näitab armatuuris, et ükski uks lahti pole?
Tonnise loogikat on siin foorumis arutatud päris tublisti. Otsing #herkon# võib pisut selgust tuua.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
asub parempoolse A-piilari all kereõõnsuses koos mootori ecu`ga.Algselt postitas: csn
Püüan millalgi polstri maha kakkuda ja uurida mis seal viltu on.
Aga kas keegi teab kus asub NG keskluku juhtblokk?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Nu nii uurisin oma kesklukku muret siis (kuna lõpuks keeldus ta üldse töötamast)
Asi nüüd nii. Puhastasin kesklukku mooduli klemmid ära. Ka nokkisin ka juhipoolse ukse harkonit.
Tulemuseks siis selline jura. Kui harkon kontakt oli juhiukselt lahti ühendatud siis töötas kõik laitmatult nii 5-6 korda. Peale seda mitte. Kui ühendasin kontakti järgi hakkas jälle tööle, töötas uuesti. Lappasin asja kokku ja tänaseks on asi jälle kahtlane. Kesklukk töötab: kui puldist lukustada siis paneb kõik lukku va juhiukes ja signa läheb kah peale. Kui lahti teha puldist siis ei tee juhiust lahti, kui panna uuest puldist nuppu vajutada (vahepeal juhiust mitte lahti lukustades) kesklukk enam ei tööta aga signa läheb peale.
Kui lihtsalt juhiukse poolt võtmega ust lahti lukustada siis toimb kõik laitmatult samamoodi ka lukustades.
Asi sai vist keeruline aga nii ta mul praegu toimib. Oskab keegi aidata, kus see kala sees on.????
Asi nüüd nii. Puhastasin kesklukku mooduli klemmid ära. Ka nokkisin ka juhipoolse ukse harkonit.
Tulemuseks siis selline jura. Kui harkon kontakt oli juhiukselt lahti ühendatud siis töötas kõik laitmatult nii 5-6 korda. Peale seda mitte. Kui ühendasin kontakti järgi hakkas jälle tööle, töötas uuesti. Lappasin asja kokku ja tänaseks on asi jälle kahtlane. Kesklukk töötab: kui puldist lukustada siis paneb kõik lukku va juhiukes ja signa läheb kah peale. Kui lahti teha puldist siis ei tee juhiust lahti, kui panna uuest puldist nuppu vajutada (vahepeal juhiust mitte lahti lukustades) kesklukk enam ei tööta aga signa läheb peale.
Kui lihtsalt juhiukse poolt võtmega ust lahti lukustada siis toimb kõik laitmatult samamoodi ka lukustades.
Asi sai vist keeruline aga nii ta mul praegu toimib. Oskab keegi aidata, kus see kala sees on.????
minu auto kesklukk vahepeal tegi ainult juhiukse lahti,
arvatavasti oli asi külmas, kuna nüüd soojade ilmadega on kõik korras
nüüd suleb keskklukk ukse siis kui olen auto seisma jätnud ja vahepeal ukse
lahti teinud, kuigi võti on süütelukus!
olen ise korra bensukas lolli näoga seisnud auto kõrval, läksin tankima,
võti jäi süütelukku ja mingi hetke pärast läksid uksed lukku!
muidu töötab kesklukk ja signa normaalselt
on seda kuidagi võimalik muuta, et uksed kinni ei läheks???
arvatavasti oli asi külmas, kuna nüüd soojade ilmadega on kõik korras
nüüd suleb keskklukk ukse siis kui olen auto seisma jätnud ja vahepeal ukse
lahti teinud, kuigi võti on süütelukus!
olen ise korra bensukas lolli näoga seisnud auto kõrval, läksin tankima,
võti jäi süütelukku ja mingi hetke pärast läksid uksed lukku!
muidu töötab kesklukk ja signa normaalselt
on seda kuidagi võimalik muuta, et uksed kinni ei läheks???
Äkki on keskluku juhtimismoodulis mingi kamm. Ma ei tea mida 900-l kasutatakse, aga kui sama juhtimisplokki nagu 9000-l, siis selle viga on suht reaalne.
Plokk välja, trükkplaat lauale ja kõik jooted üle tinutada, ehk aitab.
Peaks asuma seal, nr.7

The control module for the central locking system is located
on the side panel inside the car on the right below
the control modules for the engine management systems.
Plokk välja, trükkplaat lauale ja kõik jooted üle tinutada, ehk aitab.
Peaks asuma seal, nr.7

The control module for the central locking system is located
on the side panel inside the car on the right below
the control modules for the engine management systems.
Algselt postitas: csn
Tean kus asub ja puhastasin ka klemmid ää, ning nokkisin seest lahti seal oli kõik väga OK ja ilusti lakiall.
Sama 9000-l, aga viga pole ilmselt mitte viletsates joodetes vaid releedes trükkplaadil. Kolviga nende kontakte kuumutades läheb asi enamasti korda.
Nii mulle endale tundus.
Võib tõesti CC moodul olla, klemmide arv keskluku mooduliga ei sobi. Samas peaks sealsamas asuma keskluku moodul, mida ma aega ei leia. Või on see nii pisike/peidus et ei märka. Peab veel otsima.
Autoks siis 9000CS MY92.
Edit: otsisin aga ei leia, ilmselt kuhugi mujale tõstetud, peaks keskkonsooli tagust uurima.
Autoks siis 9000CS MY92.
Edit: otsisin aga ei leia, ilmselt kuhugi mujale tõstetud, peaks keskkonsooli tagust uurima.
See on jah cruisi moodul (http://www.saabnet.ee/index.php?l=cc). Keskluku oma on ka seal lähedal. Peaks olema musta värvi ja natuke väiksem: http://www.thesaabsite.com/shop/catimages/9529975.jpg
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Infoks neile, kes moodulit ei leia - asub juhi jalgade kohal aga valgest plastikust katte taga, nii et vaadates ei näe, vaja käega kobada. Väikese plekitükiga on valge plastiku külge kinnitatud.
Moodul aga jukerdab edasi, kuigi jootsin kontaktid üle. Vahel relee põlkisb mitu korda peale lülitamist, teinekord aga hakkab suvaliselt sõidu ajal iseenesest plõksima. Väliselt on elektroonika ilus. Võibolla releed nässus.
Moodul aga jukerdab edasi, kuigi jootsin kontaktid üle. Vahel relee põlkisb mitu korda peale lülitamist, teinekord aga hakkab suvaliselt sõidu ajal iseenesest plõksima. Väliselt on elektroonika ilus. Võibolla releed nässus.
Mul oleks ka veidi nõu vaja. Esiteks ei tea ma üldse mida mu NG 900 puldil kaks nuppu (hall ja punane) tegema peaksid, võtmel on ka küljes üks nupp. Vabandan, kui nüüd päris juhmard paistan, esimene auto üldse.
Kuid punast plõksides hakkas pärast patareivahetust see kesklukku avama kui varem võtmega lukustatud oli. Hall nupp paneb peale kahte vajutust miski signamoodi asja laulma kapoti all.
Punase nupuga sain auto sees olles ka mitu korda kesklukku peale ja maha, aga väljas ei tööta. Viimati ei lukustanud ka sees olles.
Mida need nupud siis tegema peaksid (kui punasest signa peale peaks minema, siis see küll ei tööta, sest ust avades lõugama ei hakka) ja kuidas seda kesklukustamise viga uurida?
Kuid punast plõksides hakkas pärast patareivahetust see kesklukku avama kui varem võtmega lukustatud oli. Hall nupp paneb peale kahte vajutust miski signamoodi asja laulma kapoti all.
Punase nupuga sain auto sees olles ka mitu korda kesklukku peale ja maha, aga väljas ei tööta. Viimati ei lukustanud ka sees olles.
Mida need nupud siis tegema peaksid (kui punasest signa peale peaks minema, siis see küll ei tööta, sest ust avades lõugama ei hakka) ja kuidas seda kesklukustamise viga uurida?
Sul pole tehasesigna. Seega saabiasjatundjad ei oska küll otseselt avita.Algselt postitas: vallikas
Mul oleks ka veidi nõu vaja. Esiteks ei tea ma üldse mida mu NG 900 puldil kaks nuppu (hall ja punane) tegema peaksid, võtmel on ka küljes üks nupp. Vabandan, kui nüüd päris juhmard paistan, esimene auto üldse.
Kuid punast plõksides hakkas pärast patareivahetust see kesklukku avama kui varem võtmega lukustatud oli. Hall nupp paneb peale kahte vajutust miski signamoodi asja laulma kapoti all.
Punase nupuga sain auto sees olles ka mitu korda kesklukku peale ja maha, aga väljas ei tööta. Viimati ei lukustanud ka sees olles.
Mida need nupud siis tegema peaksid (kui punasest signa peale peaks minema, siis see küll ei tööta, sest ust avades lõugama ei hakka) ja kuidas seda kesklukustamise viga uurida?
Võib olla, et puldil patarei väsinud. Selle vahetamisega peab veidi ettevaatlik olema, paljud etemad süsteemid tahavad peale puldi patarei vahetust nn. sünkroniseerimist saada. Et teada, kuidas seda teha, on vaja signa marki.
ok lähen uurin seda signa karpi, järsku leian mõne tekstijupi, patarei sai vahetatud küll, kontakte puhastasin ka ja muidu mõjub kaugelt distantsilt, seega sellest probleem pole.
EDIT: mingi Gore Star või Gare Star on karbi peal, garantiikleeps on aastast 95, ehk aasta vanem kui auto, tundub küll originaal, signa tuli salongis on küll originaalpesa ja välimusega.
Võtsin lahti, vaatasin skeemi, käppisin juhtmeid ja ennnäe imet, niipalju kui viitsisin punast nuppu näppida läks kesklukk peale ja tuli maha. Loodetavasti jääbki nii.
Kuid kas signa ikka töötab ning kas immo ka ikka peal, vat ei tea ja loodetavasti polegi vaja kunagi teada saada. Kapoti serva alla on ka nupp veetud, et kui avama minnakse ja signa peal, peaks karjuma hakkama, aga mul küll ei hakanud.
EDIT: mingi Gore Star või Gare Star on karbi peal, garantiikleeps on aastast 95, ehk aasta vanem kui auto, tundub küll originaal, signa tuli salongis on küll originaalpesa ja välimusega.
Võtsin lahti, vaatasin skeemi, käppisin juhtmeid ja ennnäe imet, niipalju kui viitsisin punast nuppu näppida läks kesklukk peale ja tuli maha. Loodetavasti jääbki nii.
Kuid kas signa ikka töötab ning kas immo ka ikka peal, vat ei tea ja loodetavasti polegi vaja kunagi teada saada. Kapoti serva alla on ka nupp veetud, et kui avama minnakse ja signa peal, peaks karjuma hakkama, aga mul küll ei hakanud.