Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Vasta
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#26

Algselt postitas: Wolfheart
Omast kogemusest võin öelda seda, et ükskõik kui palju remondimaksumus ka ohkama ei võta, on rõõm korras autosse istudes ja pedaali vajutades mitmekordne.:thumb: Ja kuna kõik mis liigub see ka kulub, siis igatahes on mõttekam investeerida oma autosse kui osta järgmine ei tea mis ajalooga sõiduk ja hakata jälle avastama kuhu raha peab kulutama. Seda enam, et see Aero näeb ikka väga kena välja ja nõuabki tõenäoliselt rohkem omaniku tähelepanu :P

Jah, seda kindlasti. Õrnalt mäletan veel, millise koliseva logiseva masina ma Troosti viisin, ja kuigi kast ei funka hetkel hästi ning mootoripadjad veel tsipa jäigad on tunduvalt parem sõita.
Eks siia Aerosse investeerime nüüd ikka juurde ja juurde, peagi kõik nõrgad kohad asendatud :P

Kastijumalalt nüüdseks ka esialgne hinnang saadud (polnudki tarvis tööpäevani oodata) ning vist pääseb seekord kergelt, mingid tihendid vaja vahetada ja loodame, et sellega on kõik.
Siis saab sõita jälle :headbang:

terv, teager
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#27

Ma olin peaaegu meelt muutmas ja nõus Sulle oma vana käiguka maha müüma. Hea et niigi läks.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#28

Esialgne diagnoos oli see,kuna kast käitub täpselt,nagu VT oma,kui Governor`i tihendid lendasid.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#29

Sai täna garaazhis nokitsetud ja "installeritud" topsi/mündihoidja, mille Kod. IFF'iga koos USA'st tellisime.

Tegin väikse pild kah "enne ja pärast" situatsioonist:

Pilt

Vabandan veneaegse klaasi pärast :red:, garaazhis polnud koka-koola topsi käepärast.

Natuke tuli kohendada seda kaadervärki, saagida, viilida ja lihvida ning paika läkski.
Lisaks vajas ta väikseid pehmenduspadjakesi, liigendid kolisesid ja loksusid päris tublisti (jänkid vist kurdid, et neid ei häiri???) ja lõpptulemus sai üsna rahuldav.

terv, teager
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#30

Mõnna! :notworthy:
Topsihoidja igati abiks asi. Kahju, et 9-5-l ainult 1 klaasi jaoks ees olemas. Naisega pean pidevalt kaklema, et kes saab sinna oma joogiämbri panna.
romza
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#31

hehe las naine panevad sul tagaistuja käetoe sisse:D
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#32

Täna on siis väike tähtpäev - täpselt 2 aastat on olnud see masin meil. Selle aja jooksul on odomeetrile juurde ilmunud 39.000 kilomeetrit. Arvestasin arvete jm väljaminekute pealt kokku, palju auto peale on kulunud ja tulemuseks on 2.95 eeku per kilomeeter.
Igaüks oskab siit edasi arvutada. :evil:

Aga sellega ei piirdu, lähiajal veel plaanis mõnedkümned tuhanded sisse panna, ma olen vist raha peale väga vihane :red:

terv, teager
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#33

Vahetult enne kokkutulekut sai käidud Lõuna-Eestis kelgutamas. Tartu linnas august läbi sõites käis mõnus kolks ja seejärel kolin, nagu veaks midagi järgi :freak:
Põhjus oli väga lihtne, olin summuti toru otsa kruvinud mõnusalt jämeda, 0,7 kg raskuse "riistapikenduse" mis siis oli summuti otsa lahti rebinud püti küljest, kuid jäi siiski sinna rippuma ja järgi lohisema :)

Sai terve nädalavahetus ringi sõidetud, tehes natukene sportlikumat soundi :)

Nüüdseks all uus tagumine pütt (ilma "riistapikenduseta" seekord) ning ka keskmine pütt, kuna iisaku sõnul oli see pehme kui paber ja pudenes tükkideks lihtsalt :freak:

Pilt

Koos summutite vahetusega Troostis sai iisakut veelgi piinatud (paar nädalat varem nägi iisak vaeva Superflexi polüuretaan pukside allatagumisega) - nüüd siis Lesjoforsi sportvedrude ja Bilsteini gaasiamortide paigaldamisega. Tulemus on juba päris hea, kurve mõnus võtta. Madalaks läks kah, kuigi see polnud eesmärk.


Lisaks veel leidis veebruaris tonnise kapoti alla tee üks Forge bypass (samasugune, mis Trionicu Troll'il küljes), hetkel töötab ta "tehaseseades" ehk rohelise vedruga.


Ja lõpetuseks - lahenduse sai ka üks viga, mis piinas juba mitmendat kuud ja millepärast sai automaatkasti remonti tehtud, jõuülekannet korrastatud :evil:

Tänud Trionic'ule selle vea ülesleidmise ja likvideerimise eest - põhjuseks oli purunenud küünal ja üks pütt lihtsalt ei tulnud taha. :gun: Pole ka ime ilmselt et ta saba andis, arvete järgi olid küünlad peaaegu 2 aastat laitmatult teeninud; sõbra Roveril lõi NGK küünal samamoodi puruks 7 kuuga...

Pilt

Selleks korraks kõik... loodetavasti said kõik tegemised kirja...

terv, teager
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#34

Nii, palju vett on merre vahepeal voolanud.

Juunis otsustas Garret hingusele minna :gun:
Aga pole halba ilma heata, nüüd puhub kapoti all Mitsubishi TD04 :head:

Pilt

Romza, kapotialusest pilt sulle, sellega läks natuke kaua aega :red:

Pilt

Vahepeal otsustasin "tuuningut" teha SAAB'i märgile kapotil, sellest ka paar pilti.

Pilt

Muuseas, esisuunatuledes on sees Philips Silvervision pirnid, kui keegi on mõelnud nende muretsemisele, siis välimusele annavad need päris palju juurde.

Pilt

Juulikuus, täpselt kokkutuleku ajal oli masin värvimises - esi- ja tagaspoilerid said ülevärvitud, tagumistest koopaäärtest rooste eemaldataud ja värvitud; lisaks veel parandatud Statoili survepesust ( :gun: veljepesu) lahtitulnud värvilaigud küljepealsete suunatulede alt.

Augustis, lõpuks siis toonklaas tervele ringile peale.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Auto hakkab juba üsna kenaks muutuma :cool:

terv, teager
Kasutaja avatar
kaarel
Postitusi: 619
Liitunud: P Juul 16, 2006 14:39
Asukoht:
Auto:

#35

Tore näha, et tulid oma kaunitari ikka Tartusse pildistama. Esimesed on tehtud Karlovas, kas viimased kolm on üles võetud Vana-Peetri kalmistu ja Emajõe vahel Raadil? Valge rist on vist meelega kaadrisse jäetud? ;)
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#36

SUl qdwiniga ainukesed automaataerod td04ga eestimail vist. Kahju, et sind kiirendusel näha polnud.
Tehnika poolest ma mõtlen. Aero tehnika + aut kast.
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
Skybound
Postitusi: 515
Liitunud: T Aug 01, 2006 23:17
Asukoht:
Auto: Oli kunagi SAAB 9-5 Aero

#37

Üks ilusamaid 9000 siin foorumis, no doubt, ja lisaks veel Aero :thumb: Tõepoolest, miks kiirendusel polnud? Kilosed Aerod teevad järjekindlalt 9-5tele pähe :)
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Kasutaja avatar
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1234
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#38

See auto ei hakka ilusamaks muutuma vaid ta on koguaeg ilus olnud:Psa tegid ta lihtsalt ilusamaks;)Väga kena aero on sul:)
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#39

Algselt postitas: kasparius
SUl qdwiniga ainukesed automaataerod td04ga eestimail vist. Kahju, et sind kiirendusel näha polnud.

SRY OT pärast aga Qdwinil ei ole aero tavaline FTP.

Edit: Mõnusalt kena on su masin teager. :thumb:
Iga ratas veab and then some!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#40

Algselt postitas: kasparius
SUl qdwiniga ainukesed automaataerod td04ga eestimail vist. Kahju, et sind kiirendusel näha polnud.
Pole Qdwinil mingi aero,tavaline fpt,millele kolmandal katsel mitsu külge pookisime. Aero on tal 9-5,jõukate asi...;)
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#41

Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: kasparius
SUl qdwiniga ainukesed automaataerod td04ga eestimail vist. Kahju, et sind kiirendusel näha polnud.
Pole Qdwinil mingi aero,tavaline fpt,millele kolmandal katsel mitsu külge pookisime. Aero on tal 9-5,jõukate asi...;)
Ja lisaks pole tonnine sedaan kunagi aero olnud. Kahjuks.
Aga rikkuse üle ei kurda tõesti. :D
...kui seda rahas ei mõõdeta.

Krdi rähnid!
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#42

Algselt postitas: Skybound
Üks ilusamaid 9000 siin foorumis, no doubt, ja lisaks veel Aero :thumb: Tõepoolest, miks kiirendusel polnud? Kilosed Aerod teevad järjekindlalt 9-5tele pähe :)

Kehvasti on sattunud aegadega alati, esimene kiirendus oli masin värvimises, teise ajal olin lihtsalt tööl...

Lisaks, auto ei ole veel piisavalt korras (loe: hea) et teda kuskil peedistama hakata. Võib-olla järgmine aasta :freak:

terv, teager
Kasutaja avatar
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#43

tavaliselt käiaksegi sellisel "peedistamisel" enne kui asju vahetama hakatakse :P
Nastix
Postitusi: 553
Liitunud: N Mai 19, 2005 16:12
Asukoht:
Auto:

#44

Ühel kapotilalusest tehtud pildil on näha amordikinnituste peale ühendatud Speedpartsi varras/latt. Vabandatagu minu võhiklikku küsimust aga mis otstarve sellel on ja mis ta korrektne nimetus oleks?
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#45

Asja nimi on "strutbar" ja asja eesmärk on muuta esiots jäigemaks vähendades kere paindumist ja väändumist.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#46

Tegemist on sellise asjaga nagu Strut brace

Tema ülesandeks on vähendada tonnise suhteliselt vedela kere painduvust.
Iga ratas veab and then some!
MaxPower
Postitusi: 156
Liitunud: P Veebr 29, 2004 17:19
Asukoht:
Auto:

#47

mis % esiustel on, sest pildi järgi küll aru ei saa et toonklaas oleks?
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#48

Algselt postitas: MaxPower
mis % esiustel on, sest pildi järgi küll aru ei saa et toonklaas oleks?

Ei küsinud protsente vaid valisin näidiste järgi.
Eks ta mingi 5% ole, minu tingimus oli, et ta jääks legaalsuse piiridesse.

Lasin panna terve ringi, sest muidu oleks jäänud veidi imelik, tehase toonklaas on sinakas-roheline; ei tahtnud et see jääks häirima ning paistab, et sain täpselt, mida vaja :)

terv, teager
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#49

Romza, kapotialusest pilt sulle, sellega läks natuke kaua aega :red:

No worry ;)

Kena auto igatahes ning usun, et see kindlasti teenib sind veel päris pikalt.
Vaatasin, et sul värvis mingeid kivitäkkeid sees.
Siin ehk aitab midagi sellest valikust:
http://www.speedparts.se/shop/prod/kem_ ... tift.shtml :eureka:
romza
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#50

Algselt postitas: romza
Vaatasin, et sul värvis mingeid kivitäkkeid sees.
Siin ehk aitab midagi sellest valikust:
http://www.speedparts.se/shop/prod/kem_ ... tift.shtml :eureka:

Värvipulk/pintsel on olemas ja aeg-ajalt käin ikka üle sellega; paraku ideaalne oleks auto tervenisti üle värvida... kunagi kui rikkaks saab.

Vihale ajab see, et vastvärvitud esispoleril on juba mingi kivi täkke sisse löönud :wall:

terv, teager
Vasta