Unistused 9-5 teemadel

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
Vasta
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#1

Tegelikult tahaks väga,et oma SuperAerot tutvustaks siin foorumis eesti supertrummar Jüri Mazurtšak ja kirjeldks auto ehitamislugu,aga seni pole
ta tahtnud/viitsinud seda teha.Suvel,kui sel 330 hj. Aerol kast laiali läks,oli
juttu 400+ hj.tekitamisest.Nüüd rootsis käies ja Mr. Mazurtšakiga vesteldes ilmnes,et see etapp jäeti vahele ja töös on 500+ hj.See ületab juba igasugused "Stage 3" laadis tuuningud.Müts maha selliste tegijate ees.Tegelikult on suur osaline neis projektides olnud Mr. Anti Palm.
Minu lugupidamine neile igatahes.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#2

Oi apppiii! Ku-Ku-Ku-kuidas 500+ hj puhul näiteks linnas paigalt saab? Et siis foori taga ummikus paigalt ära ilma gaasita? Või veetakse seda ainult treila peal ringrajale? Kas see on 9000 või 9-5 aero? Ja tagavara kastid pidevalt garaažinurgas ootamas...
Oops, üks loll jõuab rohkem küsida kui...
smargus
Postitusi: 175
Liitunud: K Mär 03, 2004 13:47
Asukoht:
Auto:

#3

see on 9-5 aero, sinine universaal kui ma ei eksi.
jah tahaks ka selle imeauto lugusid kuulda ja näha...
mäletan, et trionic ükskord mainis, et sellel autol on turbo sama suur kui trolli oli see elektrimootor vist :)
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#4

See on hoopis punane 9000 Aero,millest siin jutt.9-5 on härral igapäevaautoks ja seda vist näpitud ei ole.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
Alfonze
Postitusi: 144
Liitunud: R Juun 25, 2004 3:11
Asukoht:
Auto:

#5

isegi seda punast iludust Anti juures n2inud kui kast laiali oli. aga selline kysimus et mille kuradi p2rast on FWD masinale vaja 500+hp kui sellega mitte midagi teha pole, kumme eriti laiemaid kui 255 nagunii ette ei pane, m6tekam oleks n2iteks 300hp ja aretada AWD sama raha eest.
chakal
Postitusi: 20
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:17
Asukoht:
Auto:

#6

http://www.blocket.se/view/4211598.htm? ... c=1&city=0 kui kahese turboga kannatab viissada hobust välja mis siis 2,3 -ga teha võib ?andke tuld:gun:
smargus
Postitusi: 175
Liitunud: K Mär 03, 2004 13:47
Asukoht:
Auto:

#7

uups bardon, eksisin.

siin on veel selliseid ekstreemvendasid Maptun
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#8

Liigutasin jälle teemasse mittepuutuva Trionicu auto teema juurest ära..
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

Aitähh sa oled tõeline sõber Cyber.
Jutt on jah punasest Aero 9000-st.
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: Alfonze
aga selline kysimus et mille kuradi p2rast on FWD masinale vaja 500+hp kui sellega mitte midagi teha pole, kumme eriti laiemaid kui 255 nagunii ette ei pane

FWD masinad sõidavad veerandmiili alla 10 sek kui tarvis!

.. ja pakun et sellise setupiga Aero on pigem kiirendamiseks vahemikes nii 100-200 km/h mitte foorist-foorini. Küsimus on pigem selles, et miks üldse 500+ hp masinaid vaja on, mulle näiteks piisaks Trionicu auto kilovattidest ja njuutonmeetritest muretuks kulgemiseks juba päris hästi ;)
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#11

Sellega seases tuleb meelde üks pisike seik aastaid tagasi.
Sõbral oli Volvo 740 Turbo Intrcooler. Sõitsime kord täislastiga, 5 inimest, pagass ka mingit kama täis...minek oli masinal loomulikult hea, 200HJ võimu näitas end suht karmist küljest. Ja siis küsisin, et proovi, kas saad 1-lt käigult 2-le vahetades kummi korra vilisema. Ta proovis, ei saanud. "Aga loomulikult ju ei saa...mõtle mis koormus," ütles ta. "Aga mina Saabiga saaksin," arvasin.
Ja täpselt nii oligi, kui järgmine kord proovisime. Võimsus mõlemil masinal üsna sarnane, aga põhjus: üks tagaveoline, teine esiveoga.
See näitab, et 300+HJ pole Saabi piloodile "magustoiduks" kaugeltki mitte valgusfoori alt kiirendades, vaid tõeline auto iseloom väljendub alles 3-4-5 käigul.
Vasta