Tegelikult tahaks väga,et oma SuperAerot tutvustaks siin foorumis eesti supertrummar Jüri Mazurtšak ja kirjeldks auto ehitamislugu,aga seni pole
ta tahtnud/viitsinud seda teha.Suvel,kui sel 330 hj. Aerol kast laiali läks,oli
juttu 400+ hj.tekitamisest.Nüüd rootsis käies ja Mr. Mazurtšakiga vesteldes ilmnes,et see etapp jäeti vahele ja töös on 500+ hj.See ületab juba igasugused "Stage 3" laadis tuuningud.Müts maha selliste tegijate ees.Tegelikult on suur osaline neis projektides olnud Mr. Anti Palm.
Minu lugupidamine neile igatahes.
Unistused 9-5 teemadel
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Oi apppiii! Ku-Ku-Ku-kuidas 500+ hj puhul näiteks linnas paigalt saab? Et siis foori taga ummikus paigalt ära ilma gaasita? Või veetakse seda ainult treila peal ringrajale? Kas see on 9000 või 9-5 aero? Ja tagavara kastid pidevalt garaažinurgas ootamas...
Oops, üks loll jõuab rohkem küsida kui...
Oops, üks loll jõuab rohkem küsida kui...
isegi seda punast iludust Anti juures n2inud kui kast laiali oli. aga selline kysimus et mille kuradi p2rast on FWD masinale vaja 500+hp kui sellega mitte midagi teha pole, kumme eriti laiemaid kui 255 nagunii ette ei pane, m6tekam oleks n2iteks 300hp ja aretada AWD sama raha eest.
http://www.blocket.se/view/4211598.htm? ... c=1&city=0 kui kahese turboga kannatab viissada hobust välja mis siis 2,3 -ga teha võib ?andke tuld
Aitähh sa oled tõeline sõber Cyber.
Jutt on jah punasest Aero 9000-st.
Jutt on jah punasest Aero 9000-st.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Alfonze
aga selline kysimus et mille kuradi p2rast on FWD masinale vaja 500+hp kui sellega mitte midagi teha pole, kumme eriti laiemaid kui 255 nagunii ette ei pane
FWD masinad sõidavad veerandmiili alla 10 sek kui tarvis!
.. ja pakun et sellise setupiga Aero on pigem kiirendamiseks vahemikes nii 100-200 km/h mitte foorist-foorini. Küsimus on pigem selles, et miks üldse 500+ hp masinaid vaja on, mulle näiteks piisaks Trionicu auto kilovattidest ja njuutonmeetritest muretuks kulgemiseks juba päris hästi

Sellega seases tuleb meelde üks pisike seik aastaid tagasi.
Sõbral oli Volvo 740 Turbo Intrcooler. Sõitsime kord täislastiga, 5 inimest, pagass ka mingit kama täis...minek oli masinal loomulikult hea, 200HJ võimu näitas end suht karmist küljest. Ja siis küsisin, et proovi, kas saad 1-lt käigult 2-le vahetades kummi korra vilisema. Ta proovis, ei saanud. "Aga loomulikult ju ei saa...mõtle mis koormus," ütles ta. "Aga mina Saabiga saaksin," arvasin.
Ja täpselt nii oligi, kui järgmine kord proovisime. Võimsus mõlemil masinal üsna sarnane, aga põhjus: üks tagaveoline, teine esiveoga.
See näitab, et 300+HJ pole Saabi piloodile "magustoiduks" kaugeltki mitte valgusfoori alt kiirendades, vaid tõeline auto iseloom väljendub alles 3-4-5 käigul.
Sõbral oli Volvo 740 Turbo Intrcooler. Sõitsime kord täislastiga, 5 inimest, pagass ka mingit kama täis...minek oli masinal loomulikult hea, 200HJ võimu näitas end suht karmist küljest. Ja siis küsisin, et proovi, kas saad 1-lt käigult 2-le vahetades kummi korra vilisema. Ta proovis, ei saanud. "Aga loomulikult ju ei saa...mõtle mis koormus," ütles ta. "Aga mina Saabiga saaksin," arvasin.
Ja täpselt nii oligi, kui järgmine kord proovisime. Võimsus mõlemil masinal üsna sarnane, aga põhjus: üks tagaveoline, teine esiveoga.
See näitab, et 300+HJ pole Saabi piloodile "magustoiduks" kaugeltki mitte valgusfoori alt kiirendades, vaid tõeline auto iseloom väljendub alles 3-4-5 käigul.