Sai lõpuks omale Saab majja toodud. Tehases on talle toredasti sisse pandud kliimaseade, elektriga liigutatavad aknad, peeglid (soojendusega) ja antenn, soojenevad heleda nahaga kaetud istmed, SID, millel hetkel kõik pikslid põlevad ja veel pudi-padi . Esimese hooga tundub see kõik ka töötavat . Eelmise omaniku sõnul pidi selliseid Eestis ainult kaks olema:) /oma saabiotsingutel ma olen veel kahte sellist vaatamas käinud, aa ma ei hakanud ta tuju rikkuma/
Kerel roostet esmapilgul ei tuvastanud, mootor käis minu kõrva jaoks normaalselt. Vahetamist vajavad esiamordid, pidurikettad ja tõenäoliselt veel miskit esisillas.
Mõned pildid ka:
Saab 900 SE 2.3, 1994, ill (MÜÜDUD!)
Algselt postitas: Black
Hea valik! Küsiks, et mis need 2 väiksemat nuppu SID'i juures on, mul ainult black panel info ja clear.
pakun et tal uem sid millega rohkem lisavõimalusi ning arvatavasti ka lugude kuvamise võimalus sidile aga kuda to töötab sedamina ei tea:P
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Uuem? 94 aasta autol?? See on SID3. SID-e on mitu erinevat info näiteks siit
EDIT: ok ... saast näide sai, seal pole korralikult kirjas kõiki erinevusi...
EDIT: ok ... saast näide sai, seal pole korralikult kirjas kõiki erinevusi...
Algselt postitas: Cyber
Haahaaa... Cyber teeb jälle linnukese seinale, owned again.. (Ill istub tavaliselt mul kõrvallaua taga töö juures, niiet varsti teeme omale spetsaalse nurga parklasse.. )
**** on sul linnuke! Saab oleks vist niikuinii tulnud, turul ju praktiliselt muud valikut pole Aga parklasse nurka palun esmaspäevaks!
Algselt postitas: Black
Hea valik! Küsiks, et mis need 2 väiksemat nuppu SID'i juures on, mul ainult black panel info ja clear.
Neid nuppe vajutades tulevad ekraanile miskid sümbolid ja numbrid ja kui CLEAR all hoida, siis lähevad need numbrid nulli
Aga niipalju kui mina aru sain, saab sinna miski teepikkuse panna ja siis ta sulle ütleb, millal kohale jõuad. Ja siis tavalist SIDi infot, nagu keskmist kütusekulu ja palju veel sõita saab ja siis igast muud infot.
Valiku headuse saame teada reedel, kui auto troosti läheb kõpitsemisele.
Algselt postitas: sigaelmar
Kas eelmise omaniku sõnul on selliseid NG900 Eestis vaid kaks, kus kõik pudi-padi töötab? Või pole ta rohkem NG900'sid siin kohanud?
Ega's ma halva pärast!
Kui ma nüüd järgi mõtlen, siis ta viitas vist heleda nahksisu ja SE varustustaseme kooslusele, niiet ÄKKI tal oli isegi õigus?
Troostis käidud, uued amordid, kettad ja klotsid ees, käigukastis uus õli. Nüüd oleks veel vaja karteripõhja, mille mingid kulibinid on osava liigutusega kasutuskõlbmatuks muutnud ja käigukasti, kus tagurpidikäik iseseisvalt sees püsiks (paistab, et hoovastikus mure pole).
Täna märkasin, et õlituli kohe üldse ei põle, ei peale süüte sisse panemist ega ka hiljem mitte. Foorumit uurides leidsin, et ma mitte esimene pole, kes sellist asja avastab Loodetavasti on viga katkises juhtmes, pirnis või anduris.