Mure kiirendamisga

Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#26

Kui ma viitsin öösel kasti alla panna ,siis oskan hommikul ütelda.Kui su Aero alla tuttu jään,ütlen lõuna paiku.

see purunenud õlivarda ots oli kõvasti vaeva näinud kasti tapmisega.Tavaliselt jäävad vardaotsad õlifiltri taha pidama ja kukuvad välja õli vahetades.
Aimar
Postitusi: 206
Liitunud: K Sept 27, 2006 21:26
Asukoht:
Auto:

#27

Ei hakanud uut teemat tegema nii et, jätkan vanaga.
Mure siis selline:
kiirendus 80-120 (just see mida Saabidel hinnatakse) ääretult lahja.
Võrreldav 110kw-se Passatiga. Aga mul 3.0 ja 147kw
Ja veel - max kiirus 160km/h, rohkem lihtsalt ei lähe!
Talvel ei saanud nagu aru kuna nii kiiresti ei proovinud sõita ja järske kiirendusi ka ei teinud. Paigalt kiirendab enam-vähem normaalselt. Ja kui 80km/h pealt pedaal kiirelt põhja suruda siis laseb pöörded 5000-ni ja käiku enne ära ei vaheta kui gaasi natuke järgi anda.
Ehk on kellelgi mingisuguseid mõtteid?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#28

Käigukast pekkis...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#29

Algselt postitas: Aimar
Ei hakanud uut teemat tegema nii et, jätkan vanaga.
Mure siis selline:
kiirendus 80-120 (just see mida Saabidel hinnatakse) ääretult lahja.
Võrreldav 110kw-se Passatiga. Aga mul 3.0 ja 147kw
Ja veel - max kiirus 160km/h, rohkem lihtsalt ei lähe!
Talvel ei saanud nagu aru kuna nii kiiresti ei proovinud sõita ja järske kiirendusi ka ei teinud. Paigalt kiirendab enam-vähem normaalselt. Ja kui 80km/h pealt pedaal kiirelt põhja suruda siis laseb pöörded 5000-ni ja käiku enne ära ei vaheta kui gaasi natuke järgi anda.
Ehk on kellelgi mingisuguseid mõtteid?

Seda küll kummaline kuulda, V6 peaks just armastama kõrgeid pöördeid ja kiiruseid.

terv, teager
Aimar
Postitusi: 206
Liitunud: K Sept 27, 2006 21:26
Asukoht:
Auto:

#30

Täna sai VM-s kastile uus soft peale loetud aga tulemus ikka sama.
VM avastas et, mu autol katalüsaator umbes (vea koodid P0240 ja P0455) ja et see võibki olla jõu ja kiiruse puudumise põhjustajaks.

Küsimus selline:
Kas on võimalik paigaldada 3.0 V6-le universaalset katalüsaatorit?
Tehniliselt kindlasti aga kuidas ta toimima jääb?
Elcats-i lehel näha, et seal neid 2 tükki järjest + veel 2 andurit.
oicu
Postitusi: 91
Liitunud: N Jaan 11, 2007 16:21
Asukoht:
Auto:

#31

ei hakka ka uut teemat tegema.
mure selline, et kiirendades toimub kiirendus lynklikult. Vahepeal on tõmmet, siis kaob tõmme ära ja siis jälle on tõmme. Probleem on iga käiguga. pöörete arvu kasvuga muutub lünklikkus tundlikumaks ka.
Kasutaja avatar
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#32

Algselt postitas: oicu
ei hakka ka uut teemat tegema.
mure selline, et kiirendades toimub kiirendus lynklikult. Vahepeal on tõmmet, siis kaob tõmme ära ja siis jälle on tõmme. Probleem on iga käiguga. pöörete arvu kasvuga muutub lünklikkus tundlikumaks ka.

Millal viimati küünlad vahetasid? Milline on DI kasseti seisukord?
Need on kõige esimesed asjad, mida vaataks, kindlasti võib veel 100 põhjust olla.

EDIT: Tore, et nüüd teada sain, et tdi-ga tegemist. Sellisel juhul pole mu soovitusel kopika eestki väärtust :red:
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
oicu
Postitusi: 91
Liitunud: N Jaan 11, 2007 16:21
Asukoht:
Auto:

#33

auto on aasta tagasi saksamaalt toodud. Küünlaid mina vahetada ei ole lasknud.
DI kassett... häbi tunnistada, kuid ei ole õrna aimugi.
oicu
Postitusi: 91
Liitunud: N Jaan 11, 2007 16:21
Asukoht:
Auto:

#34

Algselt postitas: roomlane
oicu võiks selle TDI oma profiili ka märkida, ei peaks lugejate autode alt otsima seda infi :)

nüüd on natuke rohkem infi :)
Vasta