kust saab tosooli lõdvikuid?
äkki oskab keegi õelda kust oleks kõige targem otsida tosooli lõdvikuid.täna purunes lõdvik mis jookseb otse soojendusradikasse(ma arvan vähemalt sest sisse ta kaob) ei oska nüüd midagi teha ega kuhugi minna,sest universaalsed on suht kahtlane teema äkki ei sobi ja wm on raudselt kirves ma arvan.Äkki oskab ka keegi nõu anda kas selle soojendusradika lõdvikut saab vahetada ka ilma et armatuuri lahti ei peaks kakkuma sest mootori alt vaate järgi ei saa sealt küll seda otsa kätte:freak:
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2343
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Küsi Antilt. Soovitan ainult uut ja originaali! Uus originaal jääb pikaks ajaks pehmeks ja teda ei pea nii toorelt pingutama kui odavat analoogi. Jõhker pingutamine tähendab aga kiiret radika plastotsa (tanki) surma. Plast on ajaga niigi hapraks muutunud, pingutamine ainult kiirendab surma. Kasutatud lõdvik, mis tõenäoliselt radika poolse klambri juures juba punnitab, on hoiatus et varsti saad ka uue radika.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2343
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Ja igaks juhuks mainin veel, et millegipärast mõtlesin suurde jahutuse radikasse minevat voolikut. Sorry. Alkoholism on süüdi!
käisin uurisin wm-is ei maksa palju 350kr aga kuna tuli välja et selle vahetamine on omaette töö siis tellisin praegu kasut Timuti käest.hakkan ise monteerima kokku lõikan vanalt jupi maha kust otse tuleb ja panen kasutatud jupi koos vahelüliga tagasi .See pöörde koht voolikul mis läheb plokikaande pidi paljude 9000 viga olema et sealt just katki läheb .Nii et natuke kole jääb aga kahjuks praegu küll armatuuri lammutamiseks aega ei ole et teda terves tükis ära vahetada,sest see soojendus radikas peaks ikka salongi poolele jääma(või kui keegi teab kuidas saab vahetada kapoti alt?,kuluks hea nõuanne küll ära.
Salongiradikas jääb ikka mootori poole. Aga lammutamine on kindlasti tõsine töö.Algselt postitas: tanel122
Nii et natuke kole jääb aga kahjuks praegu küll armatuuri lammutamiseks aega ei ole et teda terves tükis ära vahetada,sest see soojendus radikas peaks ikka salongi poolele jääma(või kui keegi teab kuidas saab vahetada kapoti alt?,kuluks hea nõuanne küll ära.
Sellel lehel on ventuka mootori vahetamise õpetus, aga salongiradika asukoht paistab ka piltide pealt välja.
Ära tee neid aretisi veesärgis.Neid voolikuid on nii lihtne vahetada,ei pane täies pikkuses uued.radika toruotsad on kojameeste mehaanika all.Veidi ebamugav,aga spetsiaalset ajuehitust küll vaja pole nende vahetuseks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989